POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Jeg er også varmet op til idéen med at prøve Otoa som 6’er - og håber da John får styr på det - men wow niveauet er langt væk!
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Jooe han virker bare hamrende uskarp, han ligner en der kan spille 90 minutter i alle kampe resten af sæson og lave max et måske to mål hvis vi er heldige. Det samme er tilfældet med Adedeji og Iredale, der er simpelthen for lidt output.Frygah skrev: ↑31. okt 2024, 09:31Minder John ikke en lille smule om Gift Links i AGF? Han var også meget lang tid om at få styr på tingene, men har også en ekstrem fart og løber ufattelig meget. Han er endt med at blive en afgørende profil for AGF, og man kunne da håbe at John gennemgår samme udvikling. Men så skal vi nok væbne os med en god omgang tålmodighed.
Vi skal godt nok være glade for Mathias Jørgensen ellers ville vi ikke lave nogle mål. På den positive side ligner Bomholt også en spiller der kan lave mål, måske en ny Risgård vi har på vej der :-)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Det er nogle vanvittige chancer Iredale brænder... Jeg mindes ikke at have set en angriber brænde så mange kæmpe chancer så konsevent.., og så enda uden at ramme målene på mange af dem.....
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6759
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Det virker meget problematisk med Iredale. Han har svært ved at kontrollere bolden, han er ikke et fysisk monster, så han kan ikke holde modstanderen væk og være opspilsstation, han virker ikke som en speciel god afslutter.DenSataniskeHest skrev: ↑31. okt 2024, 11:43Det er nogle vanvittige chancer Iredale brænder... Jeg mindes ikke at have set en angriber brænde så mange kæmpe chancer så konsevent.., og så enda uden at ramme målene på mange af dem.....
Der er noget vej endnu, hvis han skal være en OK afslutter.
- FlæskeFrank
- KongGulerod
- Landshold

- Indlæg: 856
- Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
I så fald har du fortrængt Jannik Pohl's kampeDenSataniskeHest skrev: ↑31. okt 2024, 11:43Det er nogle vanvittige chancer Iredale brænder... Jeg mindes ikke at have set en angriber brænde så mange kæmpe chancer så konsevent.., og så enda uden at ramme målene på mange af dem.....
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
ja det passer nok meget godt.. Kan huske under Jannik gik man og sagde at han kom til chancerne før eller siden vil det blive vildt.. det skete aldrig desværre.. Det kan godt lugte af det samme herKongGulerod skrev: ↑31. okt 2024, 12:53I så fald har du fortrængt Jannik Pohl's kampeDenSataniskeHest skrev: ↑31. okt 2024, 11:43Det er nogle vanvittige chancer Iredale brænder... Jeg mindes ikke at have set en angriber brænde så mange kæmpe chancer så konsevent.., og så enda uden at ramme målene på mange af dem.....![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Jeg skulle lige lure, men han er først fyldt 21 her i sommer. Jeg ved godt, at moderne fodbold og spillere skal være i spil til Ballon d'Or som 12-årige og alt det der, men lad os nu se, om det kan blive til noget. Indtil videre er jeg dog også "videre med ham". Ligesom jeg er med Iredale. Men det er jeg også med de Boer, Nielsen, Jimenez, Ross, Caballo, Jasson.jonas386 skrev: ↑31. okt 2024, 09:39Jeg synes Johns største problem er ubeslutsomhed, og at han for sjældent ender med at vælge den bedste beslutning. Jeg synes eks. Det var tydeligt igår, hvor stor forskel der var på Johns kamp og Adedejis indhop, selvom de vel på mange måder er lidt den samme type.
Håbet med John er vel, at han bliver mere komfortabel, og ikke tænker så meget over hvad der skal ske med bolden, men bare handler når han får den
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Problemet med Kelvin John er, at han ikke ligner en professionel fodboldspiller. Det ser simpelthen mærkeligt ud, det han foretager sig på banen. Det ser ud som om, at han ikke aner hvor han skal løbe hen, eller hvad han skal gøre, når han har bolden, og det ser ud som om at han er for nem at skubbe ud af balance, fordi han ikke har lært, hvad han skal gøre, når modstanderen går på kroppen. Det minder meget om det, vi så fra Nkada, som også havde fart som sin force.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Synes da at både Jasson, Jimenez og Ross (til dels også Caballo) er i en lidt anden kategori. De to førstnævnte synes jeg har bevist de kan noget, men måske ikke altid nok, og jeg har heller ikke afskrevet Marc Nielsen, som har haft en kompliceret opstart.R Rosenberg skrev: ↑31. okt 2024, 14:13Jeg skulle lige lure, men han er først fyldt 21 her i sommer. Jeg ved godt, at moderne fodbold og spillere skal være i spil til Ballon d'Or som 12-årige og alt det der, men lad os nu se, om det kan blive til noget. Indtil videre er jeg dog også "videre med ham". Ligesom jeg er med Iredale. Men det er jeg også med de Boer, Nielsen, Jimenez, Ross, Caballo, Jasson.jonas386 skrev: ↑31. okt 2024, 09:39Jeg synes Johns største problem er ubeslutsomhed, og at han for sjældent ender med at vælge den bedste beslutning. Jeg synes eks. Det var tydeligt igår, hvor stor forskel der var på Johns kamp og Adedejis indhop, selvom de vel på mange måder er lidt den samme type.
Håbet med John er vel, at han bliver mere komfortabel, og ikke tænker så meget over hvad der skal ske med bolden, men bare handler når han får den
Jimenez og Jasson er dog nok nogle af de spillere Helenius sigter imod, når han mener vi har for mange spillere der vil for meget alt for ofte. Det er dog noget man kan gøre noget ved, modsat de spillere der kan og vil for lidt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

- Indlæg: 1068
- Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07
Re: POKALEN: EfB-AaB 30-10-2024 kl. 17.00
Enig. Han mangler simpelthen FOR meget. Der er altså ikke en fremtidig superliga spiller gemt i ham.Gnu skrev: ↑31. okt 2024, 14:46Problemet med Kelvin John er, at han ikke ligner en professionel fodboldspiller. Det ser simpelthen mærkeligt ud, det han foretager sig på banen. Det ser ud som om, at han ikke aner hvor han skal løbe hen, eller hvad han skal gøre, når han har bolden, og det ser ud som om at han er for nem at skubbe ud af balance, fordi han ikke har lært, hvad han skal gøre, når modstanderen går på kroppen. Det minder meget om det, vi så fra Nkada, som også havde fart som sin force.
Det samme gør sig gældende med Iredale.
De er simpelthen spild af tid.