AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19
Re: AGF - AaB, 23. feb 2025, Superliga rd. 19
AGF er gode og vi er godt nok ufattelig ringe i dag!
De er jo slet ik til stede.
De er jo slet ik til stede.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
STOP bare STOP!!
....måle sig med topholdene...
Det her handler sgu ikke om at måle sig, men om at man ikke har trænet effektivt nok....elendige afleveringer.....og dårlige aftaler.
Jeg er satme skuffet over at de byder os det!!!!
Lad nu være med at risikere Widell. Den kamp er tabt!
Marc Nielsen og Jimenez har altså simpelthen ikke Superliganiveau. Desværre, sådan er det bare.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Enig. Og skift gerne Mathias Jørgensen ud.
Denne kamp er ovre. Vi er bare ikke gode nok.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det er bare så tydeligt, at ingen i den bagkæde er gode nok. Vi mangler - ift. dagens opstilling - 4 forsvarsspillere og en defensiv midt. Davidsen har potentiale til at udvikle sig til en god spiller, synes jeg, men de andre bliver jo aldrig gode nok.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jiminez bliver simpelthen på banen?! Der blev reageret 10 min for sent og reaktionen var ikke den rigtige.
Hvordan kan Jimenez blive på banen?
Fuldstændig til grin at der ikke skiftes i pausen på flere positioner - og nu er kampen helt og aldeles tabt!! Diakhite får Kramer til at se utrolig hurtig ud. Der spilles rundt om ham så let som ingenting. Hvor er det bare skidt trænerarbejde.
Nej AGF er over os hele tiden og spiller virkelig godt og har 11 spillere der bedre end vores 11. Punktum.martinaalborg skrev: ↑23. feb 2025, 15:16
STOP bare STOP!!
....måle sig med topholdene...
Det her handler sgu ikke om at måle sig, men om at man ikke har trænet effektivt nok....elendige afleveringer.....og dårlige aftaler.
Jeg er satme skuffet over at de byder os det!!!!
Vi kan slet ik være med når der skrues sådan op.
-
R Rosenberg
- Allstar

Spændende, om vi er langt fra bundholdene også. Lyngby spiller fint, og ingen kunne have brokket sig, hvis de havde taget point med hjem fra Gylletanken eller havde nappet alle tre i fredags.
Ædruelighedens stemme
Vi kommer til at slås med lyngby om ikke at rykke ned.R Rosenberg skrev: ↑23. feb 2025, 15:20Spændende, om vi er langt fra bundholdene også. Lyngby spiller fint, og ingen kunne have brokket sig, hvis de havde taget point med hjem fra Gylletanken eller havde nappet alle tre i fredags.
Det tænker jeg vi skal forberede os på.
-
R Rosenberg
- Allstar

Som pt virker niveauer over os. Suk.Kristian skrev: ↑23. feb 2025, 15:21Vi kommer til at slås med lyngby om ikke at rykke ned.R Rosenberg skrev: ↑23. feb 2025, 15:20Spændende, om vi er langt fra bundholdene også. Lyngby spiller fint, og ingen kunne have brokket sig, hvis de havde taget point med hjem fra Gylletanken eller havde nappet alle tre i fredags.
Det tænker jeg vi skal forberede os på.
Ædruelighedens stemme
Det godt nok deprimerende på sådan en ellers solrig søndag....
Man bliver faktisk lidt rystet over, hvor langt der er op til de bedste hold i rækken. Vores forsvar er HELT væk. Diakhite og Marc Nielsen er decideret katastrofer. Jeg føler mig ret overbevist om, at man ville kunne gå ind i en semi-god Danmarksserie klub og finde en midterforsvarer, der kan nogenlunde det samme eller mere end Diakhite. Han er så uhyggeligt langsom, at det ikke giver mening at spille ham. Han ligner en kegle, derinde. Ross med én af de ringeste præstationer jeg har set fra ham - og det siger immervæk en del.
Jimenez og Kasper Davidsen fylder for lidt til at spille sammen på den centrale midtbane. Det bliver et hundeslagsmål, hvis vi skal blive oppe.
Og så virker det simpelthen som om, der er noget galt med den interne kommunikation på holdet i dag. Det er jo et kæmpe virvar af misforståelser, der leder til mål og chancer imod.
Den nye nordmand dog med positive takter.
Jimenez og Kasper Davidsen fylder for lidt til at spille sammen på den centrale midtbane. Det bliver et hundeslagsmål, hvis vi skal blive oppe.
Og så virker det simpelthen som om, der er noget galt med den interne kommunikation på holdet i dag. Det er jo et kæmpe virvar af misforståelser, der leder til mål og chancer imod.
Den nye nordmand dog med positive takter.
Kramer er ihvertfald ikke blevet hurtigere i vinterpausen..
Han ser godt nok tung ud igen og igen..
Ved godt AaB tidligere har været interesseret i en forlængelse, men det tror jeg faktisk ikke de er længere, selv hvis han ombestemmer sig.
De lønkroner må Gow kunne anvende bedre efter kommende vindue..
Han ser godt nok tung ud igen og igen..
Ved godt AaB tidligere har været interesseret i en forlængelse, men det tror jeg faktisk ikke de er længere, selv hvis han ombestemmer sig.
De lønkroner må Gow kunne anvende bedre efter kommende vindue..
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det har virkelig været ringe defensivt, i samtlige dueller og på anden bolde. Det skal vi gøre langt bedre hvis vi vil spille på den her måde.
Vi er så langsomme i bagkæden, og det bliver udstillet helt voldsomt her.
Vi er så langsomme i bagkæden, og det bliver udstillet helt voldsomt her.
-
Alpa Chino
- Superliga

Sidste kamp for Diakithe
Ej hvor er det komisk ringe…