Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:35

Efter de første 5 minutter af anden halveg, har vi desværre ikke skabt meget

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Kunji » 9. nov 2025, 14:36

Tak til Müller. Arnorsson vender langsommere end et kærlighedsbarn mellem Califf og Olfers.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:37

Er det bare mig, eller er Bomholt faldet voldsomt i niveau?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Kristian » 9. nov 2025, 14:37

Det går galt det her…amen hvor er tilbage løbene.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:38

Kristian skrev:
9. nov 2025, 14:37
Det går galt det her…amen hvor er tilbage løbene.
Og hvorfor trykker Hvidovre på til 3-1 og ikke os til 2-2

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af R Rosenberg » 9. nov 2025, 14:39

Sapiens skrev:
9. nov 2025, 14:37
Er det bare mig, eller er Bomholt faldet voldsomt i niveau?
Det er ikke bare dig. Alt for nonchalant og ligeglad. Træffer tåbelige beslutninger.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Kunji » 9. nov 2025, 14:40

Klogt at filme der. Høj IQ.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af le Cid » 9. nov 2025, 14:41

Det kan godt være, at der ikke var straffespark, men derfor kan man da godt falde, uden det er film?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Funky » 9. nov 2025, 14:41

Marc Nielsen med et afgørende indgreb inde midt for. Han kan som en af de få være nogenlunde tilfreds med indsatsen.

Bomholt fungerer bedst når vi en sjælden gang får leveret noget etableret angrebsspil.

Gult kort til Normann for film - det lignede nu godt nok, han blev losset over anklen. Forsvarsspilleren ramte da i hvert fald ikke bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:41

Alt på deres præmisser, vi spiller så pisse uklogt

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Kristian » 9. nov 2025, 14:42

R Rosenberg skrev:
9. nov 2025, 14:39
Sapiens skrev:
9. nov 2025, 14:37
Er det bare mig, eller er Bomholt faldet voldsomt i niveau?
Det er ikke bare dig. Alt for nonchalant og ligeglad. Træffer tåbelige beslutninger.
Man må bare sige, at holdet fejler Big time i dag.

Vi er ikke klar til at være oprykker i den her liga med de her præstationer. Længere er den bare ikke.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Kunji » 9. nov 2025, 14:42

le Cid skrev:
9. nov 2025, 14:41
Det kan godt være, at der ikke var straffespark, men derfor kan man da godt falde, uden det er film?
Ikke når man falder som om man er blevet skudt. Aldrig er der nogen, der naturligt er faldet sådant.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Dalbjerg » 9. nov 2025, 14:42

Hold op hvor er Hvidovre egentlig ringe...

Og hvad siger det så om AaB... :|

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af martinaalborg » 9. nov 2025, 14:43

Dalbjerg skrev:
9. nov 2025, 14:42
Hold op hvor er Hvidovre egentlig ringe...

Og hvad siger det så om AaB... :|
😔

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:43

Ross laver så mange dumme frispark og vi får aldrig lagt tryk på

NewView
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. aug 2025, 20:31
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af NewView » 9. nov 2025, 14:44

Sapiens skrev:
9. nov 2025, 14:43
Ross laver så mange dumme frispark og vi får aldrig lagt tryk på
Hvad siger det om vores bænk, at han fortjener 90 minutter på banen.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:45

Simpelthen rystende ringe niveau vi viser

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af le Cid » 9. nov 2025, 14:45

NewView skrev:
9. nov 2025, 14:44
Sapiens skrev:
9. nov 2025, 14:43
Ross laver så mange dumme frispark og vi får aldrig lagt tryk på
Hvad siger det om vores bænk, at han fortjener 90 minutter på banen.
88
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af Sapiens » 9. nov 2025, 14:46

Og hvad skal de to gøre ved at komme i 89. minut..

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025

Indlæg af jens fup » 9. nov 2025, 14:46

NewView skrev:
9. nov 2025, 14:44
Sapiens skrev:
9. nov 2025, 14:43
Ross laver så mange dumme frispark og vi får aldrig lagt tryk på
Hvad siger det om vores bænk, at han fortjener 90 minutter på banen.
Ret skal være ret: 88 minutter....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Besvar