Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Efter de første 5 minutter af anden halveg, har vi desværre ikke skabt meget
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Tak til Müller. Arnorsson vender langsommere end et kærlighedsbarn mellem Califf og Olfers.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Er det bare mig, eller er Bomholt faldet voldsomt i niveau?
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Det går galt det her…amen hvor er tilbage løbene.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Det er ikke bare dig. Alt for nonchalant og ligeglad. Træffer tåbelige beslutninger.
Ædruelighedens stemme
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Klogt at filme der. Høj IQ.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Det kan godt være, at der ikke var straffespark, men derfor kan man da godt falde, uden det er film?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Marc Nielsen med et afgørende indgreb inde midt for. Han kan som en af de få være nogenlunde tilfreds med indsatsen.
Bomholt fungerer bedst når vi en sjælden gang får leveret noget etableret angrebsspil.
Gult kort til Normann for film - det lignede nu godt nok, han blev losset over anklen. Forsvarsspilleren ramte da i hvert fald ikke bolden.
Bomholt fungerer bedst når vi en sjælden gang får leveret noget etableret angrebsspil.
Gult kort til Normann for film - det lignede nu godt nok, han blev losset over anklen. Forsvarsspilleren ramte da i hvert fald ikke bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Alt på deres præmisser, vi spiller så pisse uklogt
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Man må bare sige, at holdet fejler Big time i dag.R Rosenberg skrev: ↑9. nov 2025, 14:39Det er ikke bare dig. Alt for nonchalant og ligeglad. Træffer tåbelige beslutninger.
Vi er ikke klar til at være oprykker i den her liga med de her præstationer. Længere er den bare ikke.
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Ikke når man falder som om man er blevet skudt. Aldrig er der nogen, der naturligt er faldet sådant.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Hold op hvor er Hvidovre egentlig ringe...
Og hvad siger det så om AaB...
Og hvad siger det så om AaB...
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Ross laver så mange dumme frispark og vi får aldrig lagt tryk på
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Simpelthen rystende ringe niveau vi viser
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Og hvad skal de to gøre ved at komme i 89. minut..
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Hvidovre IF- AaB den 9. november 2025
Ret skal være ret: 88 minutter....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

