Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Det er forkert…
Jeg synes ikke, vores præstation har været til noget, men nu er vi da blevet snydt for et straffe og et mål.
God redning.
Jeg synes ikke, vores præstation har været til noget, men nu er vi da blevet snydt for et straffe og et mål.
God redning.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
dommerne er godt nok ikke 1 division værdig i dag
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Der er sgu da ikke offside? 
Okay der bliver vi så snydt. For det første er der ikke offside og selv hvis der var så blev den ophævet af at b93 spilleren spiller bolden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Adedeji er jo en meter offside og forstyrrer forsvarsspilleren inden bolden ryger over til Normann. Klar offside
Det er simpelthen imponerende så ringe vi er. B93 har givet oceaner af plads og chancer væk. Lige lidt hjælper det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Steffen Højer - han er den væreste katastrofe siden Bruce Rioch. Bum

Hold da op en skandaløs slap afslutning.
Jeg er så træt af Adededji. Det er så vattet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tjek lige den træners stats. My god
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Vi havde alle muligheder for at vinde.. Enormt mange gaver vi brændte på stribe... Dælme trist. Dårligt...
To meget ringe fodboldhold, glæder mig til vi forhåbentligt kan få ryddet op i den trup i løbet af sommeren.
-
Alpa Chino
- Superliga

Tænker vi kan beholde Normann, Thomsen, Grønkjær og Kubel.
Resten skal bare væk.
Resten skal bare væk.
Nøj hvor er det godt, giver virkelig grund til optimisme og håb for den kommende sæson……. Ha, ha, ha…..
Kom nu igang AaB!!!
Et hvilket som helst AaB-hold i perioden 1990 til 2024 havde jo vundet en sådan kamp med 3-5 mål. Man burde nok have vænnet sig til det her; ikke desto mindre bliver jeg til stadighed rystet over, hvor afsindig ringe et hold AaB har været i stand til at stille med i to sæsoner nu. Hvad fanden i helvede har man tænkt på gennem nu fire transfervinduer i træk?
Jesus - Nej han hjalp ikke
Men hold da kæft et dårligt spillende hold AaB.
Pinligt - og håber klubben har nosser til fyring af SH
Men hold da kæft et dårligt spillende hold AaB.
Pinligt - og håber klubben har nosser til fyring af SH
Jeg synes det er vanvittigt hvor lidt kvalitet der er i nærmest hver eneste aktion og handling vores spillere tager sig. Om det er en aflevering, afslutning, teknisk berøring, evne til at vende fremad i banen hvor der er meter af plads. Jeg forstår det simpelthen ikke.
Holder er jo sådan kun nogenlunde udfyldt med kantspillere. Alle andre positioner er jo sådan set mangelfulde.Hovedet skrev: ↑15. maj 2026, 20:57Et hvilket som helst AaB-hold i perioden 1990 til 2024 havde jo vundet en sådan kamp med 3-5 mål. Man burde nok have vænnet sig til det her; ikke desto mindre bliver jeg til stadighed rystet over, hvor afsindig ringe et hold AaB har været i stand til at stille med i to sæsoner nu. Hvad fanden i helvede har man tænkt på gennem nu fire transfervinduer i træk?
------------------------------------------------
Voldsomt dårlig kamp. Når vi ikke ser bedre ud, end vi ender med at gøre, så handler det om manglende offensiv kvalitet på midtbanen. Nej hvor blev mange bolde smidt væk eller spillet bagud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Start med SHAlpa Chino skrev: ↑15. maj 2026, 20:55Tænker vi kan beholde Normann, Thomsen, Grønkjær og Kubel.
Resten skal bare væk.