Det er da også bare ringe - selv om Holstebro åbenbart har sparet hele deres normale offensiv til at blive skiftet ind de sidste 30 min og kunne spille på 110%.
DBU Pokalen 26/27
Re: DBU Pokalen 26/27
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
MAKOLLI******** din kæmpe hat...
Mååål

Mååål
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
John er absolut den største skuffelse i dag.
Fik chancen fra start, men har bestemt ikke vist at han skal i nærheden af startopstillingen.
Generelt virker alle AaB spillerne, på nær Makolli, underligt umotiverede. Virker som om de regner med at en minimum-indsats nok skal bringe dem videre i turneringen, så det er hvad de åbenbart gider i dag...
Fik chancen fra start, men har bestemt ikke vist at han skal i nærheden af startopstillingen.
Generelt virker alle AaB spillerne, på nær Makolli, underligt umotiverede. Virker som om de regner med at en minimum-indsats nok skal bringe dem videre i turneringen, så det er hvad de åbenbart gider i dag...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Nevermind
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi lider så meget under ikke at have en rigtig 9’er deroppe, vi er et helt andet hold efter Nwadike gik ud og John kom ind
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Holdt hårdere end nødvendigt, men nu må der vel være lukket. 24 pladsers forskel på de to hold - det kunne man dårligt se især efter pausen.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Det skrev du vist før du så Makollis dovne og nonchalante foræring af en friløber.Frank Buck skrev: ↑4. aug 2026, 20:14John er absolut den største skuffelse i dag.
Godt snuppet af Grønkjær, i øvrigt.
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Er sjovt så meget bedre kommentatoren føles, så snart Viasat ikke er inde over.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Gudskelov blev det ikke til et mål, så havde vi nok kigget ind i ekstra tid nu.Funky skrev: ↑4. aug 2026, 20:16Det skrev du vist før du så Makollis dovne og nonchalante foræring af en friløber.Frank Buck skrev: ↑4. aug 2026, 20:14John er absolut den største skuffelse i dag.
Aldrig i tvivl 
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg tror at så havde vi også kigget ind i et nederlag. Det var langt mere ufarligt efter Nwadike blev taget ud.AlbertE skrev: ↑4. aug 2026, 20:18Gudskelov blev det ikke til et mål, så havde vi nok kigget ind i ekstra tid nu.Funky skrev: ↑4. aug 2026, 20:16Det skrev du vist før du så Makollis dovne og nonchalante foræring af en friløber.Frank Buck skrev: ↑4. aug 2026, 20:14John er absolut den største skuffelse i dag.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Han gjorde det fint. Bortset fra, at han i starten fik slået fast, at der jo ikke er så langt igen mellem byerne Holstebro og Aalborg, og han vist også fik kaldt det et halvt lokalopgør. Det vil svare lidt til at slå fast, at OB vs FCK er et lokalopgør.
Manden har jo sat sig ind i tingene og er som en anden skriver ikke optaget af at råbe i gule breaking-bjælker. Fremragende arbejde.
AaB: Fik ikke alverden ud af kampen, ud over avancement. Noel er ikke VB, det vidst vi godt i forvejen. Brian gør det fint, og 2 mål er altid fint på statistikken. Persyn med et enkelt udmærket indlæg og ellers ikke nogle defensive fejl. Men ellers må flere spillere køre hjem med en bette øv-fornemmelse, for det var komplet åndssvagt, der skulle blive nogen form for spænding ud af det. Godkendt med pil opad frem til 70. Minut.
Bestemt også en mulighed, alt i alt ret skuffende præstation, skidt med det vi er videre! bare det bliver bedre næste gangjens fup skrev: ↑4. aug 2026, 20:20Jeg tror at så havde vi også kigget ind i et nederlag. Det var langt mere ufarligt efter Nwadike blev taget ud.AlbertE skrev: ↑4. aug 2026, 20:18Gudskelov blev det ikke til et mål, så havde vi nok kigget ind i ekstra tid nu.Funky skrev: ↑4. aug 2026, 20:16Det skrev du vist før du så Makollis dovne og nonchalante foræring af en friløber.Frank Buck skrev: ↑4. aug 2026, 20:14John er absolut den største skuffelse i dag.
Og i desperation kastede jeg få minutter før tid 125 kroner efter en fjerde scoring i det pågældende opgør, således at jeg kommer skadefri ud af mit økonomiske engagement i AaB. Watch and learn, Bernhard!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg ved ikke hvad du forventer af 1. Runde i pokalturneringen, med store roteringer på holdet. Jeg forventede en sommerkamp og det blev det. Vi er videre og der blev sparet spillere. Man kunne naturligvis også have stillet op i stærkeste som nogle gør, så vinder man naturligvis større. En streg i regningen at de fik et mål på hvad der lignede en fejl, Grønkjær redede dog også en hvor vi sov her til sidst.Frank Buck skrev: ↑4. aug 2026, 20:14John er absolut den største skuffelse i dag.
Næsten 4 mio. kr. betalte vi. Jøsses
Nå men endnu en sejr der lyder til godt at kunne være faldet anderledes ud. Men videre er vi.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Gentleman Finn
- Allstar

Nok ikke helt dumt at det var Normann der scorede det sidste mål.
- Gentleman Finn
- Allstar

Der er klart mere bold i ham end vi har set, det så man ved 2-1 målet i fredags. Men også i efteråret. Foråret var vi helt væk spillemæssigt så svært sted at komme ind.
Og hva så nu?Gentleman Finn skrev: ↑4. aug 2026, 20:30Der er klart mere bold i ham end vi har set, det så man ved 2-1 målet i fredags. Men også i efteråret. Foråret var vi helt væk spillemæssigt så svært sted at komme ind.
Kubel var et stort sats. Han havde et stærkt halvår i 1 division og havde ellers kun præsteret i 2. division. For blot 2 år siden var han ved at stoppe karrieren.
Gad vide hvordan foråret var gået hvis ikke vi havde hældt 4 mio. kr. ud på en offensiv spiller der ikke passede ind, og i stedet havde forstærket den defensiv, hvor målene haglede ind. Det finder vi aldrig ud af.
Jeg håber da inderligt Kubel modbeviser mig og jeg har intet imod manden, jeg er blot træt af at AaB konstant laver de her meget dyre fejl på transfermarkedet.
I det mindste virker Brian til at have fået en rigtig god start!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14