AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Vi smasker dem efter vi har smasked FCN, hvorefter Esbjerg piller selvtilliden helt ud af dem.
Jeg vil forresten lige udtrykke en stor glæde over at leve i et land hvor det overfladiske er så ubetydeligt at en mand så grim som Glen Riddersholm kan opnå success.
Jeg vil forresten lige udtrykke en stor glæde over at leve i et land hvor det overfladiske er så ubetydeligt at en mand så grim som Glen Riddersholm kan opnå success.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det hænger mere sammen med at FCM brugte ham forkert, nu spiller man mere omkring ham, og han hamrer kasser ind som det passer ham.Oldager skrev:Nu har Duncan brugt en del tid på at finde sin målnæse frem, og han er først nu begyndt at være en gevinst for Midtjylland.jonas386 skrev:Reele mål eller ej, jeg så gerne en angriber af den kaliber i AaB. Det irreterer mig vi ikke hentede ham hjem da FCM gjorde, vi ser nu hvorfor.
FCM bliver iøvrigt mestre, ikke til at bære.
FCM som meste? Stop med at sige sådan noget! Vi vinder næste kamp imod dem på et reelt mål af Jeppe Curth!
Curth målscorer? Ha, der skal et mega drop fra Lössl til så. Vent, det er selvfølgelig Lössl.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Og vi er bedst til ikke reelle mål!!!jonas386 skrev:Det hænger mere sammen med at FCM brugte ham forkert, nu spiller man mere omkring ham, og han hamrer kasser ind som det passer ham.Oldager skrev:Nu har Duncan brugt en del tid på at finde sin målnæse frem, og han er først nu begyndt at være en gevinst for Midtjylland.jonas386 skrev:Reele mål eller ej, jeg så gerne en angriber af den kaliber i AaB. Det irreterer mig vi ikke hentede ham hjem da FCM gjorde, vi ser nu hvorfor.
FCM som meste? Stop med at sige sådan noget! Vi vinder næste kamp imod dem på et reelt mål af Jeppe Curth!
Curth målscorer? Ha, der skal et mega drop fra Lössl til så. Vent, det er selvfølgelig Lössl.
Ska' vi hak'?
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
AGF har ringet...jonas386 skrev:Reele mål eller ej, jeg så gerne en angriber af den kaliber i AaB. Det irreterer mig vi ikke hentede ham hjem da FCM gjorde, vi ser nu hvorfor.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Bare rolig, deres stime slutter i næste runde og så begynder deres deroute ned gennem tabellen.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jeg tror sku de bliver mester. Kun to gange, har et hold haft maximum point efter fem runder, AaB og Brøndby, og begge blev mester...Du hørte det her først.abbifar skrev:
FCM er lige nu inde i en stime, som den vi selv havde sidste efterår, men den holder ikke... Du hørte det her først!
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg hørte nu Tøffe sige det før dig.Brodernumsi skrev:Jeg tror sku de bliver mester. Kun to gange, har et hold haft maximum point efter fem runder, AaB og Brøndby, og begge blev mester...Du hørte det her først.abbifar skrev:
FCM er lige nu inde i en stime, som den vi selv havde sidste efterår, men den holder ikke... Du hørte det her først!
Hader København!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
FCM bliver ikke metre. Enhver der ved en lille smule om fodbold, og bor i en radius af ca 10 km fra 8000 C ved at AGF bliver mestre, selvom de mangler 10 point med tre kampe igen.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
man må erkende det de laver ude på gården i herning.
men jeg tror sgu heller ikke på de bliver mestre - medmindre de vinder over københavn i næste runde, så tror jeg sgu den er hjemme.
men tror ikke på de ellers har det der skal til, for at holde en hel sæson hjem.
men jeg tror sgu heller ikke på de bliver mestre - medmindre de vinder over københavn i næste runde, så tror jeg sgu den er hjemme.
men tror ikke på de ellers har det der skal til, for at holde en hel sæson hjem.
lynge er gud!
nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
lynge er gud!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Godt Spørgsmål, håber han får nogen minutter på banen, tror ikke på en Startplads allerede (Egen vurdering).12mand skrev:nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
Og som sædvanlig er københavner pressen igang med at nedgøre Helenius chancer for succes iforhold til Okore og Cornelius
Det er i hvertfald en kamp der skal ses (Altså Aston Villa kampen).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
om så helenius bliver topscorer i denne sæson, vil københavner aviserne jo sige at det er på baggrund af at cornelius ikke er kommet i gang endnu, og bla bla bla.Mr. Larsen skrev:Godt Spørgsmål, håber han får nogen minutter på banen, tror ikke på en Startplads allerede (Egen vurdering).12mand skrev:nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
Og som sædvanlig er københavner pressen igang med at nedgøre Helenius chancer for succes iforhold til Okore og Cornelius
gider sgu ikke hidse mig op over det de skriver i københavn, de har jo alligevel aldrig gode ting at sige om jylland.
lynge er gud!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Jeg kunne godt se Helenius få debut som en sen indskifter i dag, men ikke mere end det. Der er ingen tvivl om, at der står nogle foran Nicklas i køen, hvilket da også afspejles af, at han i de hårde træningskampe først er blevet skiftet ind i 2. halvleg.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Nu skal alle Villa-kampe principielt ses! Men nej Helenius starter ikke inde i dag. Han er dog med på bænken. De folk jeg er i kontakt med i Birmingham er sikre på han får debut i dag dog!Mr. Larsen skrev:Godt Spørgsmål, håber han får nogen minutter på banen, tror ikke på en Startplads allerede (Egen vurdering).12mand skrev:nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
Hvis det går som det plejer, så er kampen lukket med 20 min igen (3-0 til The Arse) - og så slipper de Helenius løs i det engelske!
Bienvenu Bassogog!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Villa er til grin igen.
Det kan godt være der er lang vej for Helenius til holdet - men Okore må være med fra start næste gang.
Det kan godt være der er lang vej for Helenius til holdet - men Okore må være med fra start næste gang.
Bienvenu Bassogog!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han må være 4 valg lige pt. Clark (tror jeg han hed) kom ind i stedet for Bakerastonvilla skrev:Villa er til grin igen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Vandt de ikke 3-1?
Det er da rimelig pænt vil jeg mene.
Det er da rimelig pænt vil jeg mene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Lucas sidder på bænken i storkampen i Amsterdam mellem Ajax og Feyenoord.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Et mystisk rygte er dukket op på nettet. Det siger, at Real Madrid allerede nu viser interesse for Helenius.
Jeg kender hverken Sportsmole eller The People, som åbenbart har bragt historien, men det er sgu langt ude.
http://www.sportsmole.co.uk/football/as ... 99291.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg kender hverken Sportsmole eller The People, som åbenbart har bragt historien, men det er sgu langt ude.
http://www.sportsmole.co.uk/football/as ... 99291.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahaha det er jo lige før det overgår Bendtner rygtet i groteskhed!A_Strandfelt skrev:Et mystisk rygte er dukket op på nettet. Det siger, at Real Madrid allerede nu viser interesse for Helenius.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14