AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 16. aug 2013, 21:02

Vi smasker dem efter vi har smasked FCN, hvorefter Esbjerg piller selvtilliden helt ud af dem.

Jeg vil forresten lige udtrykke en stor glæde over at leve i et land hvor det overfladiske er så ubetydeligt at en mand så grim som Glen Riddersholm kan opnå success.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 16. aug 2013, 21:23

Oldager skrev:
jonas386 skrev:Reele mål eller ej, jeg så gerne en angriber af den kaliber i AaB. Det irreterer mig vi ikke hentede ham hjem da FCM gjorde, vi ser nu hvorfor.

FCM bliver iøvrigt mestre, ikke til at bære.
Nu har Duncan brugt en del tid på at finde sin målnæse frem, og han er først nu begyndt at være en gevinst for Midtjylland.

FCM som meste? Stop med at sige sådan noget! Vi vinder næste kamp imod dem på et reelt mål af Jeppe Curth!
Det hænger mere sammen med at FCM brugte ham forkert, nu spiller man mere omkring ham, og han hamrer kasser ind som det passer ham.

Curth målscorer? Ha, der skal et mega drop fra Lössl til så. Vent, det er selvfølgelig Lössl.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 16. aug 2013, 21:47

jonas386 skrev:
Oldager skrev:
jonas386 skrev:Reele mål eller ej, jeg så gerne en angriber af den kaliber i AaB. Det irreterer mig vi ikke hentede ham hjem da FCM gjorde, vi ser nu hvorfor.

Nu har Duncan brugt en del tid på at finde sin målnæse frem, og han er først nu begyndt at være en gevinst for Midtjylland.

FCM som meste? Stop med at sige sådan noget! Vi vinder næste kamp imod dem på et reelt mål af Jeppe Curth!
Det hænger mere sammen med at FCM brugte ham forkert, nu spiller man mere omkring ham, og han hamrer kasser ind som det passer ham.

Curth målscorer? Ha, der skal et mega drop fra Lössl til så. Vent, det er selvfølgelig Lössl.
Og vi er bedst til ikke reelle mål!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 17. aug 2013, 00:20

AGF har ringet...
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 17. aug 2013, 02:06

Bare rolig, deres stime slutter i næste runde og så begynder deres deroute ned gennem tabellen.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 17. aug 2013, 04:01

abbifar skrev:
FCM er lige nu inde i en stime, som den vi selv havde sidste efterår, men den holder ikke... Du hørte det her først!

Jeg tror sku de bliver mester. Kun to gange, har et hold haft maximum point efter fem runder, AaB og Brøndby, og begge blev mester...Du hørte det her først.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 17. aug 2013, 05:48

Brodernumsi skrev:
abbifar skrev:
FCM er lige nu inde i en stime, som den vi selv havde sidste efterår, men den holder ikke... Du hørte det her først!

Jeg tror sku de bliver mester. Kun to gange, har et hold haft maximum point efter fem runder, AaB og Brøndby, og begge blev mester...Du hørte det her først.
Jeg hørte nu Tøffe sige det før dig. ;)
Hader København!

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 17. aug 2013, 07:57

FCM bliver ikke metre. Enhver der ved en lille smule om fodbold, og bor i en radius af ca 10 km fra 8000 C ved at AGF bliver mestre, selvom de mangler 10 point med tre kampe igen.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 17. aug 2013, 09:56

man må erkende det de laver ude på gården i herning.
men jeg tror sgu heller ikke på de bliver mestre - medmindre de vinder over københavn i næste runde, så tror jeg sgu den er hjemme.
men tror ikke på de ellers har det der skal til, for at holde en hel sæson hjem.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 17. aug 2013, 10:20

nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
lynge er gud!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 17. aug 2013, 10:29

12mand skrev:nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
Godt Spørgsmål, håber han får nogen minutter på banen, tror ikke på en Startplads allerede (Egen vurdering).

Og som sædvanlig er københavner pressen igang med at nedgøre Helenius chancer for succes iforhold til Okore og Cornelius :)

Det er i hvertfald en kamp der skal ses (Altså Aston Villa kampen).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 17. aug 2013, 11:19

Mr. Larsen skrev:
12mand skrev:nogen der har en ide om hvordan helenius´ chancer for at starte inde, eller blive skiftet ind i dag er??
Godt Spørgsmål, håber han får nogen minutter på banen, tror ikke på en Startplads allerede (Egen vurdering).

Og som sædvanlig er københavner pressen igang med at nedgøre Helenius chancer for succes iforhold til Okore og Cornelius :)

om så helenius bliver topscorer i denne sæson, vil københavner aviserne jo sige at det er på baggrund af at cornelius ikke er kommet i gang endnu, og bla bla bla.
gider sgu ikke hidse mig op over det de skriver i københavn, de har jo alligevel aldrig gode ting at sige om jylland.
lynge er gud!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 17. aug 2013, 11:45

Jeg kunne godt se Helenius få debut som en sen indskifter i dag, men ikke mere end det. Der er ingen tvivl om, at der står nogle foran Nicklas i køen, hvilket da også afspejles af, at han i de hårde træningskampe først er blevet skiftet ind i 2. halvleg.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 17. aug 2013, 12:01

Mr. Larsen skrev:

Nu skal alle Villa-kampe principielt ses! Men nej Helenius starter ikke inde i dag. Han er dog med på bænken. De folk jeg er i kontakt med i Birmingham er sikre på han får debut i dag dog!
Hvis det går som det plejer, så er kampen lukket med 20 min igen (3-0 til The Arse) - og så slipper de Helenius løs i det engelske!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 17. aug 2013, 16:10

Villa er til grin igen.
Det kan godt være der er lang vej for Helenius til holdet - men Okore må være med fra start næste gang.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 17. aug 2013, 16:19

astonvilla skrev:Villa er til grin igen.
Det kan godt være der er lang vej for Helenius til holdet - men Okore må være med fra start næste gang.
Han må være 4 valg lige pt. Clark (tror jeg han hed) kom ind i stedet for Baker
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 17. aug 2013, 18:14

Vandt de ikke 3-1?
Det er da rimelig pænt vil jeg mene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 18. aug 2013, 11:45

Lucas sidder på bænken i storkampen i Amsterdam mellem Ajax og Feyenoord.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 18. aug 2013, 11:55

Et mystisk rygte er dukket op på nettet. Det siger, at Real Madrid allerede nu viser interesse for Helenius.
Jeg kender hverken Sportsmole eller The People, som åbenbart har bragt historien, men det er sgu langt ude.

http://www.sportsmole.co.uk/football/as ... 99291.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 18. aug 2013, 12:30

A_Strandfelt skrev:Et mystisk rygte er dukket op på nettet. Det siger, at Real Madrid allerede nu viser interesse for Helenius.
Jeg kender hverken Sportsmole eller The People, som åbenbart har bragt historien, men det er sgu langt ude.

http://www.sportsmole.co.uk/football/as ... 99291.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahaha det er jo lige før det overgår Bendtner rygtet i groteskhed!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar