Kasper Kusk
Re: Kasper Kusk
Jeg er all for Cifuentes, men jeg undrer mig godt nok over, at Trajkovski foretrækkes pt. Nuvel, han leverer måske til træning, men han har godt nok set sløj ud hidtil. Og han nævnes heller ikke af Martí i artiklen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Enig, synes bare overskriften nærmer sig clickbait, der står jo reelt intet om hvad Kusk skal forbedre ifølge Cifuentes.Julgranen skrev: ↑28. okt 2021, 12:59Brokker sig ikke en my, og roser hans konkurrenter. Det kunne mange andre spillere lære noget af.KlaskmyggenNoah skrev: ↑28. okt 2021, 12:50Så Kasper er bænket fordi han ikke er god nok, det kunne de bare have skrevet i overskriften, og så lade artiklen være tom...
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 8c980c1618
Bortset fra det mener jeg nu at han godt måtte få lidt mere spilletid.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Ja, det samme her, men jeg synes nu det lyder som om han tager det lige stille og roligt nok.Julgranen skrev: ↑28. okt 2021, 12:59Brokker sig ikke en my, og roser hans konkurrenter. Det kunne mange andre spillere lære noget af.KlaskmyggenNoah skrev: ↑28. okt 2021, 12:50Så Kasper er bænket fordi han ikke er god nok, det kunne de bare have skrevet i overskriften, og så lade artiklen være tom...
Jeg er ikke tæt nok på til at kunne vide hvordan det hænger sammen, men min logiske konklusion siden han ikke får mere tid er at han nok er lidt for meget låst fast på hvordan han selv synes han skal spille, fremfor at tage det til sig som trænerne vil have. Alternativt så knokler han ikke hårdt nok til træning. Vi har jo alle - også Marti - set hvad det er han kan, og der må simpelthen være en grund til at det ikke bliver bragt i spil.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Enig, sådan læser jeg også situationen (og artiklen). Man skal også huske at Marti ikke er den første træner der bænker Kusk i en periode. Han er en spiller der har klar styrker men også klare svagheder, og det er ikke altid han vil passe ind... hvis han så heller ikke helt laver den arbejdsindsats der skal til på træningsbanen, ja så kan man måske godt forstå at han bliver fravalgt. Men jeg savner at have ham på bolden i vores kampe må jeg sige, og når man så ser Trajkovski levere som han gør, så er det svært at forstå hvordan han bliver valgt i stedet for.Pastorius skrev: ↑28. okt 2021, 14:19Ja, det samme her, men jeg synes nu det lyder som om han tager det lige stille og roligt nok.Julgranen skrev: ↑28. okt 2021, 12:59Brokker sig ikke en my, og roser hans konkurrenter. Det kunne mange andre spillere lære noget af.KlaskmyggenNoah skrev: ↑28. okt 2021, 12:50Så Kasper er bænket fordi han ikke er god nok, det kunne de bare have skrevet i overskriften, og så lade artiklen være tom...
Jeg er ikke tæt nok på til at kunne vide hvordan det hænger sammen, men min logiske konklusion siden han ikke får mere tid er at han nok er lidt for meget låst fast på hvordan han selv synes han skal spille, fremfor at tage det til sig som trænerne vil have. Alternativt så knokler han ikke hårdt nok til træning. Vi har jo alle - også Marti - set hvad det er han kan, og der må simpelthen være en grund til at det ikke bliver bragt i spil.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kommer jo i høj grad an på fodboldfilosofi. Det er klart, at hvis man kun ønsker omnipotente spillere, så er Kusk ikke sagen.Hanga skrev: ↑28. okt 2021, 15:34Enig, sådan læser jeg også situationen (og artiklen). Man skal også huske at Marti ikke er den første træner der bænker Kusk i en periode. Han er en spiller der har klar styrker men også klare svagheder, og det er ikke altid han vil passe ind... hvis han så heller ikke helt laver den arbejdsindsats der skal til på træningsbanen, ja så kan man måske godt forstå at han bliver fravalgt. Men jeg savner at have ham på bolden i vores kampe må jeg sige, og når man så ser Trajkovski levere som han gør, så er det svært at forstå hvordan han bliver valgt i stedet for.Pastorius skrev: ↑28. okt 2021, 14:19Ja, det samme her, men jeg synes nu det lyder som om han tager det lige stille og roligt nok.Julgranen skrev: ↑28. okt 2021, 12:59Brokker sig ikke en my, og roser hans konkurrenter. Det kunne mange andre spillere lære noget af.KlaskmyggenNoah skrev: ↑28. okt 2021, 12:50Så Kasper er bænket fordi han ikke er god nok, det kunne de bare have skrevet i overskriften, og så lade artiklen være tom...
Det er så bare trist, at dansk fodbold er blevet sådan...
Ædruelighedens stemme
Kasper Kusk er ugens gæst i "Offside" mandag aften kl. 21 på TV3 Sport.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
You pay for this?
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
-
R Rosenberg
- Allstar

Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Ædruelighedens stemme
Ja det vil fandme være en drøm hvis der kunne findes plads til både sousa Prip kusk og Lucas. Meeeeen det forbliver nok en drømR Rosenberg skrev: ↑8. mar 2022, 09:35Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det er jeg sådan set enig i. Men uanset hvordan jeg vender og drejer en evt opstilling finder jeg ikke plads til Prip, Lucas, Sousa og Kusk samtidig.R Rosenberg skrev:Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Det vil i givet fald betyde at vi skal spille uden nogen i boksen(Høgh, Makaric, Ementa).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Ja så må det jo være sådan, det er der mange andre hold der også gør - især når de tre alternativer du nævner har den kvalitet de har.9520AaB skrev: ↑8. mar 2022, 09:55Det er jeg sådan set enig i. Men uanset hvordan jeg vender og drejer en evt opstilling finder jeg ikke plads til Prip, Lucas, Sousa og Kusk samtidig.R Rosenberg skrev:Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Det vil i givet fald betyde at vi skal spille uden nogen i boksen(Høgh, Makaric, Ementa).
AaB - BIF 13/4 2014
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvis det er sådan vi skal spille, altså med alle 4 fra start(den køber jeg gerne). Så kræver jeg samtidig IAO hoved på et sølvfad. Først køber han en ubrugelig Makaric, derefter en Høgh uden nogensomhelst teknik og kvaliteter.Maglau skrev:Ja så må det jo være sådan, det er der mange andre hold der også gør - især når de tre alternativer du nævner har den kvalitet de har.9520AaB skrev: ↑8. mar 2022, 09:55Det er jeg sådan set enig i. Men uanset hvordan jeg vender og drejer en evt opstilling finder jeg ikke plads til Prip, Lucas, Sousa og Kusk samtidig.R Rosenberg skrev:Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo også muligt at rotere. Fx vil Kusk nok ikke have den helt store fysiske værdi mod FCM, mens hans værdi mod Vejle ville være stor.9520AaB skrev: ↑8. mar 2022, 09:55Det er jeg sådan set enig i. Men uanset hvordan jeg vender og drejer en evt opstilling finder jeg ikke plads til Prip, Lucas, Sousa og Kusk samtidig.R Rosenberg skrev:Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Ædruelighedens stemme
Det ville også være dejligt, men kan godt være bange for at spilleren og klubben er kørt lidt døde i hinanden.R Rosenberg skrev: ↑8. mar 2022, 09:35Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.Fromthecradle skrev: ↑4. mar 2022, 22:45Mon dog. Dels er han normalt meget diplomatisk i hans udtalelser og dels vil de jo mest spørge ind til hans tid i PS&E.
Nu skal man jo ikke nødvendigvis spille med Makaric bare fordi man har købt ham - hvis der i truppen er bedre alternativer.9520AaB skrev: ↑8. mar 2022, 10:23Hvis det er sådan vi skal spille, altså med alle 4 fra start(den køber jeg gerne). Så kræver jeg samtidig IAO hoved på et sølvfad. Først køber han en ubrugelig Makaric, derefter en Høgh uden nogensomhelst teknik og kvaliteter.Maglau skrev:Ja så må det jo være sådan, det er der mange andre hold der også gør - især når de tre alternativer du nævner har den kvalitet de har.9520AaB skrev: ↑8. mar 2022, 09:55Det er jeg sådan set enig i. Men uanset hvordan jeg vender og drejer en evt opstilling finder jeg ikke plads til Prip, Lucas, Sousa og Kusk samtidig.R Rosenberg skrev:Eller også kunne man håbe, at Lars Friis, der gerne vil spille offensiv fodbold, kan se lyset i én af vores allerbedste spillere og få ham til at blomstre igen.Eksil skrev: ↑8. mar 2022, 09:02Det var godt. Jeg har intet imod Kusk og jeg håber på en god løsning til sommer. Det oplagte er at sende ham til ned til Kent i Silkeborg, evt. med lidt kompensation for lønforskellen det sidste halve år. Kent forstår hvordan man bruger en spiller som Kusk og rejsen er ikke alt for lang til at pendle. Kusk kommer videre, Silkeborg får en spiller med højt topniveau og AaB får frigivet lønkroner til genopbygningen af holdet. Win-win-win.KlaskmyggenNoah skrev: ↑8. mar 2022, 08:46
Han var diplomatisk, og nej de snakkede faktisk mest om hans tid i AaB.
Om du synes det er Inge hoved på fad er din holdning.
AaB - BIF 13/4 2014
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Kusk på sit topniveau er guf for de fleste superligahold. Derfor håber jeg, at Friis lynhurtigt får sig en ide om, hvorvidt han vil bruge Kusk og italesætter dette både overfor Kusk og ledelsen. Dermed vil der være lagt i ovnen til en evt. forlængelse, som jeg dog ikke selv tror på.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Jeg håber også virkelig at det her er kusks mulighed for at opblomstre. Friis skal være helt skarp på hvad der forventes af ham og lykkedes det så har vi altså en klasse spiller, der ville kunne fodre angriberne med assister..Mogens skrev: ↑9. mar 2022, 09:54Kusk på sit topniveau er guf for de fleste superligahold. Derfor håber jeg, at Friis lynhurtigt får sig en ide om, hvorvidt han vil bruge Kusk og italesætter dette både overfor Kusk og ledelsen. Dermed vil der være lagt i ovnen til en evt. forlængelse, som jeg dog ikke selv tror på.