SønderjyskE - AaB
Re: SønderjyskE - AaB
Suk, men det er så ret lige meget nu...McQwai skrev:Synes nok kommentatoren snakkede om det, men hørte ikke lige alt der blev sagt omkring det. Men super.Magnussen skrev:Kortet KEP trak burde ikke give mere end 4p. så satser på han er med mod BifMcQwai skrev:Både KEP og Augo ude til BIF-kampen med karantæne. Det kan da blive en super dyr kamp i aften...
-
andreasaab89
- Allstar

Niels Lodbergs frispark kunne dog få mit smil frem
shit det var elendigt.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Haha kep hva tror du selv. Du tager hans ben. Ud med dig
Det er dejligt at se, at AaB holder stilen med at afslutte sæsonen elendigt
Hvorfor tager vores spillere ALTID på ferie 3-4 kampe før resten af superligaen???
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
ELENDIG kamp, ELENDIG indsats og ELENDIG dommer. Lørdag aften er ødelagt 
Kom nu igang AaB!!!
Hvor er det pinligt at have en hjernedød tåbe på holdet som KEP. Jeg har aldrig været i tvivl om at hans iq er begrænset men det bare pinligt når det bevises direkte på tv.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Dommeren har dømt fintBisgaard skrev:ELENDIG kamp, ELENDIG indsats og ELENDIG dommer. Lørdag aften er ødelagt
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Han er da vores værste mareridt den dommer. Alt bliver dømt.
Men vi spiller stort set altid dårligt dernede, mærkværdigt
Maglau slap af forhelvede
Men vi spiller stort set altid dårligt dernede, mærkværdigt
Maglau slap af forhelvede
Og ingen løber!!! Det er den ringeste indsats jeg længe har set 
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Re: Sv: SønderjyskE - AaB
Hvor er det en pinlig kommentar.....Maglau skrev:Hvor er det pinligt at have en hjernedød tåbe på holdet som KEP. Jeg har aldrig været i tvivl om at hans iq er begrænset men det bare pinligt når det bevises direkte på tv.
Synes heller ikke han kan klantres for noget specielt i aften. Desværre.Kristian skrev:Dommeren har dømt fintBisgaard skrev:ELENDIG kamp, ELENDIG indsats og ELENDIG dommer. Lørdag aften er ødelagt
AaB - ingen lige - ingen over !
Den dommer nægter simpelthen at dømme frispark til AaB...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hvor er det dog forfriskende at have en kriger som KEP på holdet, som ikke er ligeglad med at tabe en kamp på elendig indstilling.Maglau skrev:Hvor er det pinligt at have en hjernedød tåbe på holdet som KEP. Jeg har aldrig været i tvivl om at hans iq er begrænset men det bare pinligt når det bevises direkte på tv.
Hader København!
Den kamp skal bare glemmes og videre. Vi har ikke tabt bronze i dag
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Hold nu kæft, en pinlig indsats. Elendigt over hele fucking linien. Jeg har sgu ondt af dem der tog turen derned...det havde de sgu ikke fortjent.
Altid AaB!
Kan ikke rigtig forstå at de kan spille så dårlig når man ved de godt kan spille fodbold, gad vide hvad der sker. De kan ikke ramme hinanden og de kan ikke engang sparke bolden 10 meter uden den går tabt. Hvis det er sådan engang fodbold vi skal se de sidste kampe så ser det ikke godt ud