Styr dig nu lige lidt Mr. dommereneraltidetsvin Larsen. Jeg havde også lyst at slukke, men turde ikke en gang.Mr. Larsen skrev:Godt klaret, se det på onside.... medgang fanOldager skrev:Slukkede TV'et efter Lasses selvmål. Hvordan var Thelanders mål?
Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00
Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00
Hvor er det fortjent at vi får pladsen frem for Ikast, som dog skal roses for et godt comeback i de sidste runder. Men Onkel Lynges fest skulle ikke splittes ad pga rent uheld. Vi var de bedste i denne kamp og har virkelig fortjent Europa.
Hold nu kæft Mr. Larsen. Jeg skiftede ligeledes efter Lasses mål, men det handler sgu da ikke om at jeg ikke er AaB fan når det går skidt. Ellers var de fleste af os nok skiftet da vi var ved at ryge ned.Mr. Larsen skrev:Godt klaret, se det på onside.... medgang fanOldager skrev:Slukkede TV'et efter Lasses selvmål. Hvordan var Thelanders mål?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg er helt rolig, vender ikke ryggen til mit hold i nedgang som andre mennesker.... Det er altid sjovere når det går godt, men når det går skidt man ser hvem de virkelige fans er!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Støtter nu AaB i mefgang og modgang. Jeg ville bare ikke ødelægge min egen aften, hvilket vel er okay. Jeg plejer nu heller ikke at slukke efter at komme bagud. Jeg kunne bare ikke tage alle de brændte chancer, og at Lasse så lige skulle score selvmål fik bægeret til at løbe over. Det ville have ødelagt aftenen fuldstændigt for mig og mine omgivelser. Døm ej mine nerver.Mr. Larsen skrev:Godt klaret, se det på onside.... medgang fanOldager skrev:Slukkede TV'et efter Lasses selvmål. Hvordan var Thelanders mål?
Jeg håber selvfølgelig på tilgivelse fra din side, men overlever sgu nok også uden
Nu står den i hvert fald på E.L.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- morten-aab
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
En mellemplacering passer vel meget godt til Lynges periode i AaBGentleman Finn skrev:fodbold er så modbydeligt, nu får Lynge ikke den afskeds sejr
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Jeg gør præcist det samme om Oldager
nogle gange kan jeg slet ikke holde det ud.. jeg bor i københavn så ser nærmest aldrig hjemmebane kampe
jeg har altid syntes Larsen er svag til at komme ud af målet, så hvergang der er hjørne mod AaB. bliver jeg nød til at skifte over på en anden kanal og tælle til 20 før jeg kan skifte tilbage igen..
det handler ikke om at gå godt eller ej Larsen, handler om man er for nervøs til at se det
nogle gange kan jeg slet ikke holde det ud.. jeg bor i københavn så ser nærmest aldrig hjemmebane kampe
jeg har altid syntes Larsen er svag til at komme ud af målet, så hvergang der er hjørne mod AaB. bliver jeg nød til at skifte over på en anden kanal og tælle til 20 før jeg kan skifte tilbage igen..
det handler ikke om at gå godt eller ej Larsen, handler om man er for nervøs til at se det
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Hov, hov! Det hedder: Vi-er-altid-uheldige-de-andre-er-heldige-dommereneraltidetsvin!limey skrev:Styr dig nu lige lidt Mr. dommereneraltidetsvin Larsen. Jeg havde også lyst at slukke, men turde ikke en gang.Mr. Larsen skrev:Godt klaret, se det på onside.... medgang fanOldager skrev:Slukkede TV'et efter Lasses selvmål. Hvordan var Thelanders mål?
- Erasmus Montanus
- Allstar

Du skal fandme ikke stå der og sige, at jeg ikke er fan i modgang. Jeg vil altid være fan. Jeg slukkede blot mit TV.Mr. Larsen skrev:Jeg er helt rolig, vender ikke ryggen til mit hold i nedgang som andre mennesker.... Det er altid sjovere når det går godt, men når det går skidt man ser hvem de virkelige fans er!
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Egentlig ikke overraskende at Ousted har været flyvende denne sæson, med de ører han render rundt med.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hoooold nu kæft ikMr. Larsen skrev:Jeg er helt rolig, vender ikke ryggen til mit hold i nedgang som andre mennesker.... Det er altid sjovere når det går godt, men når det går skidt man ser hvem de virkelige fans er!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Tror ikke, at KEP havde headet den ind, som Thelander gjorde... :-)Funky skrev:Og nu har FCM udlignet.
Kors det blev en dyr udvisning, KEP.
LORT med Brøndby!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Han kan ikke høre dig, han er på stadion som alle ægte fans og hylde Lynge i sin afskedskamp.Oldager skrev:Du skal fandme ikke stå der og sige, at jeg ikke er fan i modgang. Jeg vil altid være fan. Jeg slukkede blot mit TV.Mr. Larsen skrev:Jeg er helt rolig, vender ikke ryggen til mit hold i nedgang som andre mennesker.... Det er altid sjovere når det går godt, men når det går skidt man ser hvem de virkelige fans er!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fantastisk præstation, et hold som alle havde dømt til nedrykning spiller sig til en europaplads. Spændende hvad der kommer til at ske med holdet, nærmest umuliogt at forestille sig at vi stadig har superligaens bedste angriber efter sommerpausen.
Så vigtigt. Ærgeligt med BIF men omvendt er Horsens sgu ret kedelige at se på, og Spelmann har altid været en kæmpenar så håber han skal spille 1.div.
Vores kamp mod Randers viser endnu engang at det var en katastrofe at sende Schwartz væk og satse på kontrakt til Kayke.
Vores kamp mod Randers viser endnu engang at det var en katastrofe at sende Schwartz væk og satse på kontrakt til Kayke.
Jeg savner Winsnes
Hvor er det VIGTIGT!!
Fuck Brøndby og sluk/eller tænd tv - VI er i Europa!!!
Hold nu op med det Schwartz-pjat. Han var kørt træt i AaB, og
Man kan selvfølgelig ikke bare sige, at Sorte ville have gjort det samme i AaB i dag, hvis vi havde beholdt ham. Come on..
Fuck Brøndby og sluk/eller tænd tv - VI er i Europa!!!
Hold nu op med det Schwartz-pjat. Han var kørt træt i AaB, og
Man kan selvfølgelig ikke bare sige, at Sorte ville have gjort det samme i AaB i dag, hvis vi havde beholdt ham. Come on..
- Erasmus Montanus
- Allstar

Ja, det giver så lidt mere mening, men jeg vil nu stadig betragte mig selv som AaB-fan, selvom jeg ikke kom ud til den kamp. Det havde, selvom du selvfølgelig er ganske ligeglad, været planen, at jeg og nogle venner skulle derud. Da de meldte fra, følte jeg ikke rigtig for det, da jeg ikke bare kan stille mig over til de hardcore fans, der straks ville bemærke min dunst, og det ville så munde ud i noget grusomt. Ej, jeg er selvfølgelig ked af, at jeg ikke betragtes som ægte fan, selvom mit hjerte banker for AaB.NIN den fromme skrev:Han kan ikke høre dig, han er på stadion som alle ægte fans og hylde Lynge i sin afskedskamp.Oldager skrev:Du skal fandme ikke stå der og sige, at jeg ikke er fan i modgang. Jeg vil altid være fan. Jeg slukkede blot mit TV.Mr. Larsen skrev:Jeg er helt rolig, vender ikke ryggen til mit hold i nedgang som andre mennesker.... Det er altid sjovere når det går godt, men når det går skidt man ser hvem de virkelige fans er!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Er ret sikker på NIN er sarkastisk
- Erasmus Montanus
- Allstar

Jeg føler i øvrigt at det helt rigtige spil blev fundet frem til kampen. Uheld og en skarp Ousted holdte Randers fra et kollaps. Hele banden gjorde det godt, og jeg glæder mig til næste sæson, hvor jeg især glæder mig til at se en række u19 spiller få kampe i benene.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Kent Nielsen burde blive "årets træner". Overlegent at få en af de billigste trupper i ligaen i europa.