AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014
Re: AaB - Horsens, 2. pokalsemifinale d. 9. april 2014
det er godt nok meget stille og roligt det hele...
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
2-1, røv fesent kamp
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Det er jo nærmest forudsigeligt at de scorer så stillestående vi er...dyhrmaN skrev:det er godt nok meget stille og roligt det hele...
Det er i min optik perfekt. En fuldstændig røvsyg kamp, hvor vi bruger tæt på ingen energi, mens vi kører den sikkert hjem. Ja, det kunne da være sjovt at køre dem over, men resultatet skulle bare hives hjem uden skader - det ser fint ud indtil nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kan godt li' vi konsekvent ikke vil holde nullet. Det er nok for at minde os selv om at vi lige så godt bare kan høvle en rovfugl mål ind i stedet for at forsøge at køre en snæver sejr hjem.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er jo bare et træningspas for drengene idag, slap nu af folkens! Vi skal i fucking pokalfinalen Boys!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
kommentatorerne roser AaB helt vildt! Altså, ikke lige for den her kamp, men sådan generelt. De siger endda, at det overgår tidligere præstationer fra både Brøndby og FCK

-
andreasaab89
- Allstar

Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Nej, det sagde han rigtigt nok...andreasaab89 skrev:Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
Det er dog bekymrende, "ligegyldig" kamp eller ej, at der er så lidt koncentration i spillet. Jeg vil gerne se spillere der vil vinde for enhver pris, om modstanderen så er Hirtshals, Horsens, Brøndby eller Barcelona. Det er selvfølgelig rart vi vinder, ikke får karantæner til finalen, eller skader mod BIF kampen, men det er alligevel også bekymrende at vi laver så mange fejl inden kampen søndag.
Selvfølgelig er koncentrationen en anden når vi møder BIF, og modstanderen ligeledes er mere tændt, men jeg tror aldrig jeg har set en AaB kamp hvor så mange bolde ryger ud over linien.
På den positive side corede Kusk og Spalvis og AK lavede et fint indhop, der absolut kan godkendes. Det samme med Gilli Sørensen der kunne have fået en assist, og generelt så ok ud. Kasper Pedersen gjorde det igen godt, og Würtz spillede som den eneste 90 rigtigt gode minutter. Jeg ville gerne have holdt nullet, men det er næppe noget der ændrer det store anyways.
Og nå ja. VI ER I POKALFINALEN

Selvfølgelig er koncentrationen en anden når vi møder BIF, og modstanderen ligeledes er mere tændt, men jeg tror aldrig jeg har set en AaB kamp hvor så mange bolde ryger ud over linien.
På den positive side corede Kusk og Spalvis og AK lavede et fint indhop, der absolut kan godkendes. Det samme med Gilli Sørensen der kunne have fået en assist, og generelt så ok ud. Kasper Pedersen gjorde det igen godt, og Würtz spillede som den eneste 90 rigtigt gode minutter. Jeg ville gerne have holdt nullet, men det er næppe noget der ændrer det store anyways.
Og nå ja. VI ER I POKALFINALEN
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
En ren ikke-kamp, men ikke desto mindre 2-1, ingen skader - og pokalfinalejonas386 skrev:Det er dog bekymrende, "ligegyldig" kamp eller ej, at der er så lidt koncentration i spillet. Jeg vil gerne se spillere der vil vinde for enhver pris, om modstanderen så er Hirtshals, Horsens, Brøndby eller Barcelona. Det er selvfølgelig rart vi vinder, ikke får karantæner til finalen, eller skader mod BIF kampen, men det er alligevel også bekymrende at vi laver så mange fejl inden kampen søndag.
Og nå ja. VI ER I POKALFINALEN![]()
![]()
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Deler så absolut IKKE din bekymring! Begge hold mangler 20% i både koncentration og vildskab. De var jo klar over at det var afgjort. Det bliver noget helt helt andet på søndag.jonas386 skrev:Det er dog bekymrende, "ligegyldig" kamp eller ej, at der er så lidt koncentration i spillet. Jeg vil gerne se spillere der vil vinde for enhver pris, om modstanderen så er Hirtshals, Horsens, Brøndby eller Barcelona. Det er selvfølgelig rart vi vinder, ikke får karantæner til finalen, eller skader mod BIF kampen, men det er alligevel også bekymrende at vi laver så mange fejl inden kampen søndag.
Og nå ja. VI ER I POKALFINALEN![]()
![]()
1 2 3 Jimmy er en mur!
Jamen jeg er helt enig. Men jeg synes det er mærkelig at vi ikke kan koncentre os nok til at lave afleveringer over 2 meter den første halve time (groft sagt). Der var meget der ikke fungerede idag. Jeg frygter ikke det bliver et problem mod BIF men alligevel.
Wichmann spillede iøvrigt ok synes jeg. Det var også positivt. Synes han længe har været lidt slatten når han har spillet.
Wichmann spillede iøvrigt ok synes jeg. Det var også positivt. Synes han længe har været lidt slatten når han har spillet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Køllen I Møllen
- Allstar

Thygesen? Det gule apparat som ellers altid er anti-AaB?? Nu kammer det da helt over! Hvad sagde manden helt præcist?dyhrmaN skrev:Nej, det sagde han rigtigt nok...andreasaab89 skrev:Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
Midt i alle diskussionerne om københavneriet i dansk fodbold skal vi altså også lige huske at stå stille og nyde hvordan klubben bare bliver voldsomt rost fra alle leder og kanter i disse dage. Det er sateme en fornøjelse!
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
De stod og talte om, at AaB havde spillet det bedste bold i superligaen i år.. Og så var det at Thygesen sagde "Ja, jeg mener faktisk i superligaens historie" ... Crazy!!Køllen I Møllen skrev:Thygesen? Det gule apparat som ellers altid er anti-AaB?? Nu kammer det da helt over! Hvad sagde manden helt præcist?dyhrmaN skrev:Nej, det sagde han rigtigt nok...andreasaab89 skrev:Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
Midt i alle diskussionerne om københavneriet i dansk fodbold skal vi altså også lige huske at stå stille og nyde hvordan klubben bare bliver voldsomt rost fra alle leder og kanter i disse dage. Det er sateme en fornøjelse!
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det skal på youtube! Jeg vil se det.MrBangDK skrev:De stod og talte om, at AaB havde spillet det bedste bold i superligaen i år.. Og så var det at Thygesen sagde "Ja, jeg mener faktisk i superligaens historie" ... Crazy!!Køllen I Møllen skrev:Thygesen? Det gule apparat som ellers altid er anti-AaB?? Nu kammer det da helt over! Hvad sagde manden helt præcist?dyhrmaN skrev:Nej, det sagde han rigtigt nok...andreasaab89 skrev:Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
Ja, det var da helt vildt med ham Thygesen. Og jeg hører og læser faktisk ofte noget tilsvarende i øjeblikket, mest af alt i landsdækkende medier og - sjovt nok - knapt så meget i Nordjyske.MrBangDK skrev:De stod og talte om, at AaB havde spillet det bedste bold i superligaen i år.. Og så var det at Thygesen sagde "Ja, jeg mener faktisk i superligaens historie" ... Crazy!!Køllen I Møllen skrev:Thygesen? Det gule apparat som ellers altid er anti-AaB?? Nu kammer det da helt over! Hvad sagde manden helt præcist?dyhrmaN skrev:Nej, det sagde han rigtigt nok...andreasaab89 skrev:Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Ja, det var tydeligt at se, at spillerne ikke gav den 100% gas. Det blev også lige lidt koldere på stadion end det plejer, fordi man ikke lever sig ligeså meget ind i kampen som i ligaen.Kunji skrev:Det er i min optik perfekt. En fuldstændig røvsyg kamp, hvor vi bruger tæt på ingen energi, mens vi kører den sikkert hjem. Ja, det kunne da være sjovt at køre dem over, men resultatet skulle bare hives hjem uden skader - det ser fint ud indtil nu.
Derfor mener jeg stadig også, at Kent burde ha' sparet et par profiler mere, og sætte spillere ind med vildskab og gåpåmod, i stedet for etablerede startere der alligevel bare vil have kampen overstået. Hvorfor ikke give mere tid til Gilli, Bruhn, Blåbjerg, Augo, AK?
Horsens ville jo intet, og det var tydeligt allerede siden deres trup blev udtaget, og igen da deres startellever blev officiel.
Hair is not a right: it´s a privilege!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jamen der er slet ingen tvivl om at vi bliver stor-rost for tiden. Og det skal bare nydes så længe det varer.Hovedet skrev:Ja, det var da helt vildt med ham Thygesen. Og jeg hører og læser faktisk ofte noget tilsvarende i øjeblikket, mest af alt i landsdækkende medier og - sjovt nok - knapt så meget i Nordjyske.MrBangDK skrev:De stod og talte om, at AaB havde spillet det bedste bold i superligaen i år.. Og så var det at Thygesen sagde "Ja, jeg mener faktisk i superligaens historie" ... Crazy!!Køllen I Møllen skrev:Thygesen? Det gule apparat som ellers altid er anti-AaB?? Nu kammer det da helt over! Hvad sagde manden helt præcist?dyhrmaN skrev:Nej, det sagde han rigtigt nok...andreasaab89 skrev:Thygesen siger vi har spillet det bedste fodbold nogensine i superligaens historie eller hører jeg forkert ?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jamen jeg kan slet ikke se hvorfor man skal spare spillere? Jo, hvis de døjer med småskader eller lignende. Men ellers skal kampene jo bruges til at holde dem igang.Trickster skrev:Ja, det var tydeligt at se, at spillerne ikke gav den 100% gas. Det blev også lige lidt koldere på stadion end det plejer, fordi man ikke lever sig ligeså meget ind i kampen som i ligaen.Kunji skrev:Det er i min optik perfekt. En fuldstændig røvsyg kamp, hvor vi bruger tæt på ingen energi, mens vi kører den sikkert hjem. Ja, det kunne da være sjovt at køre dem over, men resultatet skulle bare hives hjem uden skader - det ser fint ud indtil nu.
Derfor mener jeg stadig også, at Kent burde ha' sparet et par profiler mere, og sætte spillere ind med vildskab og gåpåmod, i stedet for etablerede startere der alligevel bare vil have kampen overstået. Hvorfor ikke give mere tid til Gilli, Bruhn, Blåbjerg, Augo, AK?
Horsens ville jo intet, og det var tydeligt allerede siden deres trup blev udtaget, og igen da deres startellever blev officiel.