Refresh? Mit floppi virker fint.Oldager skrev:Jeg kunne godt bruge et godt link - Floppi er væk![]()
![]()
DBU Pokalen - Odder - AaB - onsdag den 19. november 2014
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: DBU Pokalen - Odder - AaB - onsdag den 19. november 2014
Ser skam ikke spøgelser , bare sådan jeg så det
Du ser anderledes . Fint nok med det
At de jubler sammen ved en scoring , gør dem ikke til super gode medspillere
Du ser anderledes . Fint nok med det
At de jubler sammen ved en scoring , gør dem ikke til super gode medspillere
firstrow virker altidBrodernumsi skrev:Refresh? Mit floppi virker fint.Oldager skrev:Jeg kunne godt bruge et godt link - Floppi er væk![]()
![]()
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nejnejnej, Ris haltende ud. Lad ham blive klar til Herning, tak.
-
andreasaab89
- Allstar

Medspillerne er tydeligvis ikke glade for AK. Han dribler konstant direkte ind i en modstander istedet for at spille bolden... Hvorefter der står 2-3 andre og råber af ham.
Han mangler tydeligvis selvtillid. Men prøver at få den på den forkerte måde (dribleture)
Han mangler tydeligvis selvtillid. Men prøver at få den på den forkerte måde (dribleture)
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
AK og Helenius med armene om hinanden.. Ingen fjendskab at spore!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
De prøver at hindre hinanden i at score. Se nu spøgelserne, hvor de er.MrBangDK skrev:AK og Helenius med armene om hinanden.. Ingen fjendskab at spore!
Siger der heller ikke , der er fjendskab
Synes ikke de gjorde det godt sammen som angrebs par
Mener bare at de valgte de forkerte løsninger i 1 halvleg , hvor de burde have spillet hinanden
Men kan da godt se , at jeg er rimelig alene om , så det må være mig
Nu vinder AaB også skal Viborg damer i håndbold vinde i aften
Fik AaB til odds 2 ( live )til at vinde med 2 mål eller flere , ved ikke om det var meget
Synes ikke de gjorde det godt sammen som angrebs par
Mener bare at de valgte de forkerte løsninger i 1 halvleg , hvor de burde have spillet hinanden
Men kan da godt se , at jeg er rimelig alene om , så det må være mig
Nu vinder AaB også skal Viborg damer i håndbold vinde i aften
Fik AaB til odds 2 ( live )til at vinde med 2 mål eller flere , ved ikke om det var meget
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Omkring AK og Helenius.
Det virker ikke, det er jeg enig i, men om det er bevidst...? Håber det ikke, men AK og Spalvis scorede i sidste sæson heller ikke, hvis den anden var på banen...
Det virker ikke, det er jeg enig i, men om det er bevidst...? Håber det ikke, men AK og Spalvis scorede i sidste sæson heller ikke, hvis den anden var på banen...
Problemet ligger vel i de begge er i en form/målkrise, og gerne vil have nogle af de gode aktioner til at lykkedes. Jeg er sikker på at hvis den ene først begynder at blomstre og få scoret lidt mål, så skal afleveringerne og det knap så selviske spil også nok komme i spil.
Der er ingen tvivl om, at det ikke fungerer optimalt med de to, men jeg tror heller ikke, at det er bevidst. Det tror jeg kun, det har været i den ene kamp.
Men AK vil alt selv, og Helenius er ikke tilnærmelsesvis der, hvor han var forrige sæson.
Det fungerer bedre med Enevoldsen og Helenius, men det er ikke fordi, Helenius bliver bedre. Det er nærmere fordi, at Enevoldsen bidrager så meget mere til holdet end AK.
Men AK vil alt selv, og Helenius er ikke tilnærmelsesvis der, hvor han var forrige sæson.
Det fungerer bedre med Enevoldsen og Helenius, men det er ikke fordi, Helenius bliver bedre. Det er nærmere fordi, at Enevoldsen bidrager så meget mere til holdet end AK.
En dejlig professionel sejr! Nu gælder det om at se fremad mod søndagens kamp mod FCM, hvor jeg håber, at Risgård blot fik et slag i dagens kamp.
Enlig syntes jeg slet ikke helenius levere bare i nærheden af det han burde, og ak og spalvis passer bedre sammen.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Spalvis er skadet og han startede sæsonen ud ligeså dårligt som de andre angribere.gravballe skrev:Enlig syntes jeg slet ikke helenius levere bare i nærheden af det han burde, og ak og spalvis passer bedre sammen.
- Erasmus Montanus
- Allstar

I de perioder Spalvis og AK spillede sammen, synes jeg ikke vi kom frem til mere end AK og Helenius gør p.t.
-
andreasaab89
- Allstar

Jönnson og Spalvis sammen
Det var satme et godt angreb.
Hvis man skal være rimelig så kan/kunne Jönsson få stortset alle til at se gode ud. Spalvis var dog ikke ligefrem dårlig til at udnytte de chancer han fik. 3-2 sejren over FCM er et strålende bevis på hvor dygtig en spiller Jönsson er, han ejede jo banen totalt i første halvleg hvor han vel dårligt mistede bolden. Afleveringen til 2-1(?) målet (Spalvis første scxoring) hvor Bach Bak er totalt sat er en aflevering ikke mange i suppen kan følge med på.andreasaab89 skrev:Jönnson og Spalvis sammen
-
andreasaab89
- Allstar

Helt enig mht. Jönssonjonas386 skrev:Hvis man skal være rimelig så kan/kunne Jönsson få stortset alle til at se gode ud. Spalvis var dog ikke ligefrem dårlig til at udnytte de chancer han fik. 3-2 sejren over FCM er et strålende bevis på hvor dygtig en spiller Jönsson er, han ejede jo banen totalt i første halvleg hvor han vel dårligt mistede bolden. Afleveringen til 2-1(?) målet (Spalvis første scxoring) hvor Bach Bak er totalt sat er en aflevering ikke mange i suppen kan følge med på.andreasaab89 skrev:Jönnson og Spalvis sammen
Men også derfor de passede så godt sammen. Jönsson er så skide kreativ og Spalvis er bare så koldblodig at han scorer på alt han rører ved.
Mener hans scorings % ud af totale antal chancer var klart den højeste af alle i superligaen.
-
seamann
En del faldt igennem - AK, NH, KEP, NL, SF, MW var vel alle pisseringe.
Plus til KN for at spille med SF, hvis han mener, han er den bedste, uanset at han er væk til jul.
Dalsgaard er afløseren for Alvis.
Plus til KN for at spille med SF, hvis han mener, han er den bedste, uanset at han er væk til jul.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Alves siger du? Tjooo, Barca kan da bare komme med et bud. jeg tænker, at Dalle fortjener en højere hylde.seamann skrev:En del faldt igennem - AK, NH, KEP, NL, SF, MW var vel alle pisseringe.