Told you!Pastorius skrev: Denne gang overlevede vi, og så bliver Brøndby kørt over.
Kamptråd: AaB - Brøndby IF, søndag d. 22. februar 2015
Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, søndag d. 22. februar 2015
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Mom: Børsting.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
3 sikre point!
-
svendpoulsen
- 2. div

TÅLMODIGHED BELØNNES 
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Enig!!Provst i Brovst skrev:![]()
![]()
![]()
CC spillede også fint
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Hold kæft det er lækkert! Knock-out i sidste tillægsminut!!
Lindmark / Vendelbokartellet
Når banerne så også bliver til at spille på, så bliver han rigtig giftig.Provst i Brovst skrev:![]()
![]()
![]()
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er så fedt og gutterne trænger SÅ meget til lidt medgang. Dette er starten på en stime 
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
"Ufortjent" er ikke korrekt, synes jeg; ingen af holdene leverede for alvor et imponerende angrebsspil. BIF var nok lidt bedre til at trevle AaB's spil op end modsat, og AaB havde så et par store tilbud i 1. halvleg. Det blev så afgjort på en dødbold - og det kunne lige så godt ha' gået den modsatte vej. Men "ufortjent"? Nøh.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA !!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Fra mit facebook-feed:
"Iflg kommentatorerne er Brøndby genfødte - det må være som tabere. "

"Iflg kommentatorerne er Brøndby genfødte - det må være som tabere. "
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er tydeligt hvor meget det betyder for AK at få scoret igen. Håber sgu han kommer igang igen, han kan jo godt.
Og så trækker det jo altid op når spillerne ikke går med på journalisternes bullshit. "Det var vel ekstra fedt at score mod Brøndby" - "Nej"
Og så trækker det jo altid op når spillerne ikke går med på journalisternes bullshit. "Det var vel ekstra fedt at score mod Brøndby" - "Nej"
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Haha, var det Boldsen, der ikke kunne styre sig?jonas386 skrev:Det er tydeligt hvor meget det betyder for AK at få scoret igen. Håber sgu han kommer igang igen, han kan jo godt.
Ja, lige præcis. Man kunne næsten høre hvor meget han havde glædet sig til det spørgsmål.Sauer skrev:Haha, var det Boldsen, der ikke kunne styre sig?jonas386 skrev:Det er tydeligt hvor meget det betyder for AK at få scoret igen. Håber sgu han kommer igang igen, han kan jo godt.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det er sjældent interessant når samme debattør lukker det samme gylle ud gang på gang - specielt når han ikke har ret!AaB 85 95 99 08 skrev:Det går sjældent godt for hold, som slet ikke skyder på mål. Det er jo helt absurd hvor lidt de kan på den sidste tredjedel af banen.
Ska' vi hak'?
Vi bliver nødtil at få Paddy igang på den venstre back, Blåbjerg fungerer virkelig ikke på den plads.
Rolig nu. Han spiller en skidt kamp idag, ja, men han havde altså gode momenter og har altså også spillet betydeligt bedre kampe tidligere.
Det var dog positivt at vi holder målet rent, Jönsson ser godt ud, 3 point, og spillet efter Risgaard kom ind var bestemt heller ikke skidt. Der gik vi et niveau eller 2 op.
Det var dog positivt at vi holder målet rent, Jönsson ser godt ud, 3 point, og spillet efter Risgaard kom ind var bestemt heller ikke skidt. Der gik vi et niveau eller 2 op.
Der er ikke meget der er bedre end en sen sejr over de pisgule
Vigtigt at komme i gang med en sejr, men vi må være ærlige at sige, at vi nok skulle have været tilfredse med uafgjort. Vi står godt defensivt og giver ikke mange store chancer væk, men offensivt hang vi slet slet ikke sammen. Pånær den gode mulighed til Ene så skaber vi ikke en reel målchance. Det var vores store problem i efteråret og lader ikke til at være blevet meget bedre. Forhåbentlig bliver det bedre, når/hvis spillere som Jönsson og Ene for alvor finder formen.
Min MOM: Carsten Christensen
Vigtigt at komme i gang med en sejr, men vi må være ærlige at sige, at vi nok skulle have været tilfredse med uafgjort. Vi står godt defensivt og giver ikke mange store chancer væk, men offensivt hang vi slet slet ikke sammen. Pånær den gode mulighed til Ene så skaber vi ikke en reel målchance. Det var vores store problem i efteråret og lader ikke til at være blevet meget bedre. Forhåbentlig bliver det bedre, når/hvis spillere som Jönsson og Ene for alvor finder formen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tror den afgørende faktor var Risgård - altså, at han var fraværende i det meste af kampen. Samtidig var Blåbjerg en decideret hæmsko i offensiven, hvor vi ellers har været vant til solide offensive præstationer fra Ahlman og Gorter.Hanga skrev:Der er ikke meget der er bedre end en sen sejr over de pisgule![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: