Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
"Han scorer, når han vil". Håber sgu lidt han vil idag

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 03.08.2015
Ja. Ingen grund til at arve Kents til tider håbløst sene udskiftninger.Hanga skrev:Få nu skiftet ud i offensiven Søndergaard... Det er jo helt håbløst!
Haha. Nej han ryger ingen stederSauer skrev:Har vi flere navne fra den liste? Ikke at det bliver aktuelt, hvis man skal vurdere på kampen i dagMartino skrev:Det positive ved vores nye træner er at han taler den lokale dialekt.![]()
Ej, jeg kan egentlig godt lide Lars S. Spillet idag er temmelig ringe, men jeg synes der bliver svinet liiiige rigeligt. Thomsen har haft to gange hvor han skulle have fået mere ud af det feks.
Ps. Jeg skrev vi skulle hente Bruninho...og jeg hørte rygter om at han var på en liste hvis Thomsen røg til Nantes i første omgang..
Altså ikke som erstatning for Thomsen, men bare spillere som kunne være på vej.
Jeg savner Winsnes
Risgaard og Würtz er sgu set bedre... Ser gerne en anden konstellation - men vi har ingen udover Thomsen som alternativ. Syntes virkelig vi ser skidt ud over det hele..
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Det er også en af årsagerne til at han ikke indbringer kassen hvis han bliver solgt. Potentialet er der, men han er ofte noget anonym. For en offensiv spiller er han også ualmindelig uskarp og uselvisk foran mål.Reyad skrev:Thomsen burde være vores bedste mand, men han er godt nok ikke imponerende i dag. Vi skal forvente og kræve mere.
Risgaard sejler jo rundt. Igen. Smider korte afleveringer i fødderne på modstanderen, kommer for sent i duellerne. Han har været i frit fald i 36 superligakampe i træk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Som han spiller i dag, så får vi i hvert fald ingen penge for ham. Egentlig underligt, for Thomsen har normalt været en af de få med højt bundniveau i stort set alle kampe. Uanset hvordan de andre skovlede rundt, så leverede Thomsen en solid indsats.frederikshavneren skrev:Det er også en af årsagerne til at han ikke indbringer kassen hvis han bliver solgt. Potentialet er der, men han er ofte noget anonym. For en offensiv spiller er han også ualmindelig uskarp og uselvisk foran mål.Reyad skrev:Thomsen burde være vores bedste mand, men han er godt nok ikke imponerende i dag. Vi skal forvente og kræve mere.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- Mipodanmark
- 2. div

Træner få nu noget gnist ind i dit hold, der er point at spille om !
Hvis Gilli havde været klar, burde Dalsgaard jo ikke engang spille pt. Det er jo helt sindssygt. Der er intet overblik!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
frederikshavneren
- Allstar

Desværre står alternativerne ikke ligefrem i kø. Det er skidt at der er så lidt konkurrence om pladserne på den centrale midtbaneKunji skrev:Risgaard sejler jo rundt. Igen. Smider korte afleveringer i fødderne på modstanderen, kommer for sent i duellerne. Han har været i frit fald i 36 superligakampe i træk.
-
frederikshavneren
- Allstar

Endelig sker der noget på bænken.
Bruhn og Helenius ud
Ene og Spalvis ind
Bruhn og Helenius ud
Ene og Spalvis ind
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Kæft, det er ringe Thomsen!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Jeg husker, at Blåbjerg i et interview for et stykke tid siden sagde, at han foretrak at spille i centerforsvar, "fordi på den position er det ikke så duel-præget, man har bedre tid til at tænke sig om" - eller noget i den retning. Jeg synes de første kampe i denne sæson har indikeret, at der måske ikke er helt så meget tid på superliga-niveau til at tænke sig om, som Blåbjerg havde forestillet sig.astonvilla skrev:EnigKunji skrev:Bruhn ud, Jönsson ud. Spalvis på toppen og Ene på kanten.
Sæt. I. Gang.
Men først og fremmest skal Blåbjerg ud - det er spm om tid før han koster et mål. Så må vi prøve med Augo.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
frederikshavneren
- Allstar

Spillet er så absurd ringe, hvorfor det nok alligevel skal lykkes at hente minimum uafgjort.
Hvorfor forsøger de at ramme Spalvis' hoved med bolde langs jorden?
Det kunne være helt vildt fedt, hvis vi kunne slå nogle gode indlæg.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Vi har gang i vores bedste periode, men der er noget der tyder på, at der skal trænes indlæg. De er forfærdelige!
Kom nu! Nu skal vi have den kasse!
Kom nu! Nu skal vi have den kasse!
Helt grotesk så dårlige vi er til at lave indlæg. Dalsgaard smider alle indlæg lige ind i hænderne på David Jensen, og alle de andre smider flade indlæg som permanent rammer manden der står lige foran
Ja, jeg har da lige set Jönsson og Thomsen smide to helt utroligt ringe indlæg fra hver side af banen - det er svært at se, hvor målene skal komme ud fra sådan et par præstationer.frederikshavneren skrev:Spillet er så absurd ringe, hvorfor det nok alligevel skal lykkes at hente minimum uafgjort.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Haha Grønkjær er stadig AaB-mand, selvom han eller vi ikke vil stå ved det.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus