SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00

Indlæg af FlæskeFrank » 6. nov 2015, 20:31

Dejligt at Thrane fik pænt med spilletid. Mon ikke han snart ryger over i bunken af kontraktforlængelser.

Würtz så bister ud i dag.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 6. nov 2015, 20:31

Utroligt at en dommer trio kan nå at lave så mange fejl på 90 min.

Kehlet er bare en skændsel.

Hold kæft en lækker sejr. Børsting var faktisk i de 70 han var med.
Bienvenu Bassogog!

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 6. nov 2015, 20:33

Fedt fedt fedt med en sejr! Hold nu kæft som de hyler i SønderjyskE..

http://m.bt.dk/superligaen/bechmanns-ma ... -mig-snydt

NEJ der var ikke offside på Blåbjerg ved vores andet mål.. Fat det nu!! Men trist dommerstandard til begge sider idag..

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 6. nov 2015, 20:47

Er du gal en fejldom i Randers lige nu. Ishak stempler Jens Jønsson på skinnebenet og får straffe. De gør det sgu godt, de dommere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Nitten
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Nitten » 6. nov 2015, 20:48

Vores mesterskabssæsson 13/14
15 kampe, 27p, mål +7

Nu
15 kampe, 25 p, mål +11

Bare lige til sammenligning

Nitten
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Nitten » 6. nov 2015, 20:51

astonvilla skrev:Utroligt at en dommer trio kan nå at lave så mange fejl på 90 min.

Kehlet er bare en skændsel.

Hold kæft en lækker sejr. Børsting var faktisk i de 70 han var med.
Jeg så kun en, og det var Beckmann mål der blev underkendt. Ellers synes jeg faktisk dry var en fin dommerpræstation

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 6. nov 2015, 21:02

Sgu laekkert at vinde en af de grimme kampe til en forskel. Vi blev presset paa fysikken, men ene viser igen han er en spiller der kommer til chancer. Ene eller Boersting var min MOM i dag, som nok alligevel gaar til Ene for at vaere kampafgoerende. Men hvor er det fedt at se en af de unge igen staa til et gennembrud. Det har vi ventet lidt paa denne gang. Spalvis var - om ikke skuffende saa - lidt usynlig. Men har blev pakket godt ind hele kampe. Det skal han vende sig til. Til gengaeld fik Ene lidt mere plads at boltre sig paa af den grund.

LAEKKERT!!!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 6. nov 2015, 21:24

Fedt endelig at vinde en af de dårlige kampe. Det er længe siden. Det var ikke kønt, men der blev kæmpet hele vejen rundt. Defensiven stod stærkt på trods af Nicolais halve drop. Offensivt skaber vi ikke meget. Vi så ikke mange gode offensive aktioner fra vores backs og kanter og Spalvis var tæt på anonym. Men til gengæld vildt, som Ene stempler ind som afslutter. Nu har vi tre mand at hænge vores hat på i angrebet. Min man og the march er dog Würtz.
Fodbold skal ses med hjertet!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 6. nov 2015, 22:38

Buzz Killington skrev:Sgu laekkert at vinde en af de grimme kampe til en forskel. Vi blev presset paa fysikken, men ene viser igen han er en spiller der kommer til chancer. Ene eller Boersting var min MOM i dag, som nok alligevel gaar til Ene for at vaere kampafgoerende. Men hvor er det fedt at se en af de unge igen staa til et gennembrud. Det har vi ventet lidt paa denne gang. Spalvis var - om ikke skuffende saa - lidt usynlig. Men har blev pakket godt ind hele kampe. Det skal han vende sig til. Til gengaeld fik Ene lidt mere plads at boltre sig paa af den grund.

LAEKKERT!!!
Meget ringe kamp, men på den anden side så spiller stort set alle gæstende hold i Haderslev dårligt. Det er ikke nemt at spille mod Haderslevs kollektiv af matchspoilere.

Det er ret vildt så mange mål der bliver scoret i vores kampe. Lige så god vores offensiv er, bliver opvejer af en tilsvarende mere end gavmild defensiv.

På en dag hvor spillet var dårligt er det super at vinde på en svær udebane. Ret beset vandt vi en heldig sejr og havde som det også var tilfældet mod Hobro dommermarginalerne på vores side.

Er enig i vurderingen af Ene og Børsting. Spalvis var tæt på usynlig, men det er ikke så unaturligt da han skal sættes i scene. Bliver han ikke det som i dagens kamp ja så er han ikke meget værd.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 6. nov 2015, 23:45

Nitten skrev:Vores mesterskabssæsson 13/14
15 kampe, 27p, mål +7

Nu
15 kampe, 25 p, mål +11

Bare lige til sammenligning
Desværre ser Brøndby og FCK ud til at være kommet igang nu, så jeg tror ikke på overraskelsen iår, måske næste år hvis vi kan holde sammen på truppen og bygge på.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 6. nov 2015, 23:47

Tyskeren skrev:Fedt fedt fedt med en sejr! Hold nu kæft som de hyler i SønderjyskE..

http://m.bt.dk/superligaen/bechmanns-ma ... -mig-snydt

NEJ der var ikke offside på Blåbjerg ved vores andet mål.. Fat det nu!! Men trist dommerstandard til begge sider idag..
mon ik vi havde gjort det samme hvis rollerne var byttet?

Forstår udemærket godt Bechmann er lidt bitter efter dagens kamp
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 7. nov 2015, 08:10

Med det niveau Blåbjerg har vist over de sidste to kampe, så kommer vi bestemt ikke til at mangle nogen til VB, når Ahlmann er ukampdygtig. Hans aktion ved 1-2 scoringen var langt over superliga-niveau - perfekt nedtagning på fløjen og knivskarpt indlæg til Ene - høj klasse.

Nu har vi fået seks point i de sidste tre udekampe - kan vi holde det snit og samtidig fortsætte vores udsletning af modstanderne på hjemmebane, ja så kan alt ske - ALT!

Jeg synes der er rigtig mange som bidrager i øjeblikket, og derfor er det svært at lave en top3, jeg har dog følgende:

1: Ene
2: Würtz
3: Thomsen

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 7. nov 2015, 08:13

Blåbjerg var i hvert fald ikke offside ved 1-2, den anden har jeg ikke kunnet finde.
Igen er det utroligt hvor forskelligt spillerne vurderes, i forhold til om man står på langsiden eller bag mål. Jeg var i Haderslev (bag mål) og her så det ud som om Risgaard spillede karrierens ringeste kamp.
Jeg synes Børsting gjorde det ok, med et fantastisk oplæg, mens jeg synes han fyldte for lidt defensivt.

Hvis AaB skulle ud og kigge på en CB, så synes jeg de skulle kigge på Pierre Kanstrup. Han er virkelig et niveau over de andre Sønderjyske spillere (også selvom han ikke havde scoret) Dejligt endelig at vinde på en dag hvor spillet ikke flyder, men føj jeg synes Sønderjyske kom frem til alt for meget.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 7. nov 2015, 08:50

Mr. Larsen skrev:
mon ik vi havde gjort det samme hvis rollerne var byttet?

Forstår udemærket godt Bechmann er lidt bitter efter dagens kamp
Selvfølgelig ville vi det, men det skulle jo komme en dag, at AaB fik lidt dommertække. Hvis tesen om at det altid går lige op skal være sand, skal Sønderjyske ud i flere af den slags oplevelser. I 2010-11 var det særligt en skandaledom dernede, der sendte AaB ud den lykkelige nedrykningskamp. Men for øvrigt elendigt at Dalsgård, at han ikke ser at trække ham off side eller får Bechmann dækket op ved den tvivlsomme annullering.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 7. nov 2015, 09:59

seamann skrev:Så fik de lige puttet reklame for et interview med JBA ind i optakten.

Og tøffe vurderede lige Spalvis til 1 mio EUR.

Havde desværre glemt, at man aldrig skal se otaktsudsendelser, øv
Han har vel bare taget højde for, hvad AaB plejer at være i stand til at få for sine spillere. Så er det nok ikke helt skævt. Hvornår har vi sidst solgt en spiller for det beløb eller mere?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

9800
Superliga
Superliga

Indlæg af 9800 » 7. nov 2015, 10:13

Gnu skrev:
seamann skrev:Så fik de lige puttet reklame for et interview med JBA ind i optakten.

Han har vel bare taget højde for, hvad AaB plejer at være i stand til at få for sine spillere. Så er det nok ikke helt skævt. Hvornår har vi sidst solgt en spiller for det beløb eller mere?
Nicklas Helenius. Den eneste der burde have kostet mere end EUR 1 mio er Kasper Kusk

9800
Superliga
Superliga

Indlæg af 9800 » 7. nov 2015, 10:18

Er der for øvrigt andre end mig der har tænkt over at vi ikke har fået et eneste straffespark efter at Helenius er gledet ud af holdet?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. nov 2015, 10:53

Gnu skrev:

Uanset om han har taget hensyn til det dårlige vejr idag, så er en pris på 1 million euro selvfølgelig på alle måder dumt. Hvis Gaarde modtager sådan et bud er jeg rimeligt sikker på han bare lukker mailen ned uden overhovedet at kigge på afsenderen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 7. nov 2015, 11:03

jonas386 skrev:
Gnu skrev:

Uanset om han har taget hensyn til det dårlige vejr idag, så er en pris på 1 million euro selvfølgelig på alle måder dumt. Hvis Gaarde modtager sådan et bud er jeg rimeligt sikker på han bare lukker mailen ned uden overhovedet at kigge på afsenderen.
Det gør han selvfølgelig heller ikke. De seneste års salg har båret præg af dårlig økonomi, men nu er bøtten vendt. Det er også mange år siden vi har haft en angriber af Spalvis' kaliber, så at Tøffe siger 1mill € er vel blot fordi han er dum!
Ska' vi hak'?

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 7. nov 2015, 14:12

jonas386 skrev:
Gnu skrev:

Man skulle heller ikke tro, at Gaarde overhovedet ville reagere på et bud på 2-4 millioner for Thelander, men åbenbart.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar