Julequiz om AaB
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Julequiz om AaB
Jeg kan ikke hitte på noget, det er jeg ikke nørdet nok til med fodbold...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Må jeg tage den?Provst i Brovst skrev:Jeg kan ikke hitte på noget, det er jeg ikke nørdet nok til med fodbold...
Ska' vi hak'?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Ja kom friskMrBangDK skrev:Må jeg tage den?Provst i Brovst skrev:Jeg kan ikke hitte på noget, det er jeg ikke nørdet nok til med fodbold...
Bienvenu Bassogog!
- MrBangDK
- Allstar

I efteråret '91 møder AaB Silkeborg på hjemmebane. En Silkeborg spiller og en AaB spiller går begge hårdt ind i en tackling, hvilket resulterer i at bolden flyver ud over sidelinien og smadrer ind i hovedet på en kontrollør, som går i brædderne...
Hvem var AaB spilleren?
Bonusspørgsmål - hvad hed kontrolløren? Og hvor arbejdede han, når han ikke var kontrollør?
Hvem var AaB spilleren?
Bonusspørgsmål - hvad hed kontrolløren? Og hvor arbejdede han, når han ikke var kontrollør?
Ska' vi hak'?
Jørgen, Jomfru Ane Gade?MrBangDK skrev:
- MrBangDK
- Allstar

Nope - men et meget kvalificeret gætlimey skrev:Jørgen, Jomfru Ane Gade?MrBangDK skrev:
Ska' vi hak'?
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Søren Thorst og Niels som var pedel på Gl. Hasseris Skole (og hadede børn).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- MrBangDK
- Allstar

Korrekt! Selv bonusspørgsmålene!!Mogens skrev:Søren Thorst og Niels som var pedel på Gl. Hasseris Skole (og hadede børn).
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Helt sikker på at det ikke var Søren Larsen? Han har såvidt jeg husker ihvertfald lavet samme nummer med en tackling og en kontrollør.MrBangDK skrev:Korrekt! Selv bonusspørgsmålene!!Mogens skrev:Søren Thorst og Niels som var pedel på Gl. Hasseris Skole (og hadede børn).
Janteloven eksisterer IKKE!
- MrBangDK
- Allstar

Du har fuldstændig dig ret - var lidt vissen da jeg svarede i går!Køllen I Møllen skrev:Helt sikker på at det ikke var Søren Larsen? Han har såvidt jeg husker ihvertfald lavet samme nummer med en tackling og en kontrollør.MrBangDK skrev:Korrekt! Selv bonusspørgsmålene!!Mogens skrev:Søren Thorst og Niels som var pedel på Gl. Hasseris Skole (og hadede børn).
Sorry - Mogens får dog stadig teten da han kunne bonusspørgsmålene
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Helt fair, hans spørgsmål var også en del sværereMrBangDK skrev:Du har fuldstændig dig ret - var lidt vissen da jeg svarede i går!Køllen I Møllen skrev:Helt sikker på at det ikke var Søren Larsen? Han har såvidt jeg husker ihvertfald lavet samme nummer med en tackling og en kontrollør.MrBangDK skrev:Korrekt! Selv bonusspørgsmålene!!Mogens skrev:Søren Thorst og Niels som var pedel på Gl. Hasseris Skole (og hadede børn).
Sorry - Mogens får dog stadig teten da han kunne bonusspørgsmålene
-
Mogens
- Allstar

Jeg lader den passere i denne omgang, da jeg ikke er 100 % sikker på mit ellers mega kvalificerede indlæg. Sæt i gang.
95-99-08-14
95-99-08-14
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg tillader mig at tage den da jeg jo egentlig var den der svarede rigtigt på spørgsmåletMogens skrev:Jeg lader den passere i denne omgang, da jeg ikke er 100 % sikker på mit ellers mega kvalificerede indlæg. Sæt i gang.
En AaB-spiller fik engang debut med udvisning. Hvem var spilleren og hvad var, udover det røde kort, specielt ved kampen?
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Allan Gaarde's debut kamp mod OB? Hvad der ellers var specielt kan jeg ikke huske.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Køllen I Møllen skrev:Jeg tillader mig at tage den da jeg jo egentlig var den der svarede rigtigt på spørgsmåletMogens skrev:Jeg lader den passere i denne omgang, da jeg ikke er 100 % sikker på mit ellers mega kvalificerede indlæg. Sæt i gang.![]()
En AaB-spiller fik engang debut med udvisning. Hvem var spilleren og hvad var, udover det røde kort, specielt ved kampen?
08/09 - Michael Beauchamp i 0-3 nederlag til OB. Hvad der var specielt har jeg ingen hukommelse omkring, så hvis nogen kan den har de stafetten
Aalborg BK 1885!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Specielt ved kampen. Det må være en kamp i Parken, hvor vi fik point !!!Køllen I Møllen skrev:En AaB-spiller fik engang debut med udvisning. Hvem var spilleren og hvad var, udover det røde kort, specielt ved kampen?
- FlæskeFrank
-
Mogens
- Allstar

Hvis det er den rette kamp, så at AaB´s to indskiftede spillere tegnede sig for alle de gule kort (3 stk. i alt), hvoraf to altså var til Gaarde.Brodernumsi skrev:Allan Gaarde's debut kamp mod OB? Hvad der ellers var specielt kan jeg ikke huske.
95-99-08-14
95-99-08-14
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg kan næsten ikke servere den bedre til jer.
Hvad var specielt ved Allan Gaardes superliga-debut for AaB, udover det faktum at han fik det røde kort?
Hvad var specielt ved Allan Gaardes superliga-debut for AaB, udover det faktum at han fik det røde kort?
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Kampen gav også debut til den altid fremragende dommer Nicolai Vollquartz?Køllen I Møllen skrev:Jeg kan næsten ikke servere den bedre til jer.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV