Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016
Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016
Vores topscorer slår til igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
WTF... 2- 0
2-0 !!! 4min spillet, dejligt Børsting
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Bambo skrev:Jeg er helt enig med dig Jacobsen. Så synes jeg gennemgående at det er noget vrøvl Pastorius skriver gang på gang. Bang vil gerne diskutere aftenens kamp, hvilket er helt umuligt med en som tror på en 3-0 sejr. Jeg gider ikke på så lavt og umuligt niveau.
Lukker du nu?
Ska' vi hak'?
Jeg vælger nu at tro, der gemmer sig et taktisk mastermind i Lars
2-0, på flot løb og afslutning af Børsting, på en endnu flottere maskeret aflevering i dybden fra Risgård. Med lethed Risgårds bedste aktion i mange herrens kampe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
WTF!
Den er langt fra hjemme, Kasper P og Blåbjerg skal spille 80 minutter mod Randers's arsenal af angribere på Superliga-niveau.
Den er langt fra hjemme, Kasper P og Blåbjerg skal spille 80 minutter mod Randers's arsenal af angribere på Superliga-niveau.
RAUS RAUS SSE!
In Søndergaard we trust. Kom så!! Syret at Børsting er vores farligste offensive kort pt.
Jeg savner Winsnes
Det ville være en kæmpe gave hvis Børsting virkelig er ved at knække den nedadgående formkurve, han har haft et stykke tid.Martino skrev:In Søndergaard we trust. Kom så!! Syret at Børsting er vores farligste offensive kort pt.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hey Bambo!? Bamboooo, hvor er du Bambo?Bambo skrev:Så begynder snakken om hvor gode AaB er og hvor let at vi kan besejre Randers. Sandheden er at vi er ligaens svageste hold sammen med Viborg og derfor taber vi selvfølgelig til Randers.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Det er så let at være bagklog fordi vi er foran i starten af kampen mod Randers. Er ikke fan af Bambo, men at benægte det har været noget skidt og vi i størstedelen af dette efterår har været et af de ringest performende hold kan du ikke rende fra. Om så vi hiver den hjem imod Randers så har vi stadig kæmpe problemer at slås med.Brodernumsi skrev:Hey Bambo!? Bamboooo, hvor er du Bambo?Bambo skrev:Så begynder snakken om hvor gode AaB er og hvor let at vi kan besejre Randers. Sandheden er at vi er ligaens svageste hold sammen med Viborg og derfor taber vi selvfølgelig til Randers.
RAUS RAUS SSE!
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Syntes godt nok ikke dommerne er flinke til at dømme frispark.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Absolut. Det vil være en ny gratis spillerFunky skrev:Det ville være en kæmpe gave hvis Børsting virkelig er ved at knække den nedadgående formkurve, han har haft et stykke tid.Martino skrev:In Søndergaard we trust. Kom så!! Syret at Børsting er vores farligste offensive kort pt.
Jeg savner Winsnes
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Overhovedet ikke. Men Bambos debatniveau er ulækkert.Jakobsen skrev:Det er så let at være bagklog fordi vi er foran i starten af kampen mod Randers. Er ikke fan af Bambo, men at benægte det har været noget skidt og vi i størstedelen af dette efterår har været et af de ringest performende hold kan du ikke rende fra. Om så vi hiver den hjem imod Randers så har vi stadig kæmpe problemer at slås med.Brodernumsi skrev:Hey Bambo!? Bamboooo, hvor er du Bambo?Bambo skrev:Så begynder snakken om hvor gode AaB er og hvor let at vi kan besejre Randers. Sandheden er at vi er ligaens svageste hold sammen med Viborg og derfor taber vi selvfølgelig til Randers.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Lidt af en drømmestart vi har fået! Endelig lidt held igen ved det komiske selvmål, og efterfølgende en skarp afslutning fra Børsting.
Vi har en fremragende udgangspunkt nu, men lige nu får Randers lov til at dominere kampen alt for meget. En reducering hænger lidt i luften, selvom det ikke er blevet til en kæmpe chance endnu. Op i tempo igen AaB og få holdet længere frem!
Vi har en fremragende udgangspunkt nu, men lige nu får Randers lov til at dominere kampen alt for meget. En reducering hænger lidt i luften, selvom det ikke er blevet til en kæmpe chance endnu. Op i tempo igen AaB og få holdet længere frem!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det ser i alt fald ikke godt ud når 2-3 AaB'ere i fællesskab ikke kan stå imod 1 RFC'er. Der er godtnok en stor fysisk forskel.Hanga skrev:Lidt af en drømmestart vi har fået! Endelig lidt held igen ved det komiske selvmål, og efterfølgende en skarp afslutning fra Børsting.
Nu kan vi selvfølgelig sagtens nå at smide det væk i de sidste 70 min, men helt absurd sidder man og overvejer, om en storsejr (4/5-0) kunne få Gaarde til at forlænge med LS...Martino skrev:In Søndergaard we trust. Kom så!! Syret at Børsting er vores farligste offensive kort pt.
-
Gamen
Det var nu Magnus Christensen, men okay...MrBangDK skrev:Patrick med assist til 1. mål!! Lækkert