AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
WTF Müller i luften
Arrghh, mit stream røg
Lyngby spiller godt nok de sidste 10 minutter ringe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
kæft dejlige vigtige 3 point mod Lyngby 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
RufusTheDog
- 2. div

Han falder ved Gytkjær’s mål, udover det synes jeg det var en fin indsats, som altid.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.AnyFellow skrev: ↑25. okt 2025, 15:38Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:34Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Hvis han står længere ude i feltet, vil målet være helt åbent.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ja tak!!!! Lækre 3 pund!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Fin sejr, vigtige point. Lidt for spændende ad flere omgange.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Satme vigtigt! Rigtigt pænt i forhold til vi også har et skadelazaret der siger spar 10, Helenius ser mere og mere vigtig ud for os pt, ikke mindst fordi han kan tage bolden ned og hjælpe opspillet, Nordmann og John med gode takter, faktisk er der også en del småspil der lykkes mere i dag end vi ellers har set. Men Lyngby har klart overtaget de sidste 20 og får også et mål af det, men shit det er vigtigt, tabellen er jo helt vanvittig tæt nu
Müller skal ud og bokse til det indlæg, der fører til Lyngbys mål. Men det værste i den situation for mig er, at der kun er 1 Lyngbyspiller i feltet, og Marc Nielsen ikke engang prøver på at dække ham op, men står cirka en armslængde fra ham. Jeg ved godt, at Marc Nielsen ikke er stærk i hovedspillet, men han skal stadigvæk holde en meget tættere markering og i hvert fald forsøge at vinde duellen eller genere Lyngbyspilleren nok.
3 meget vigtige point!
God dag rent offensivt hvor vi scorer 3 flotte mål på 3 gode angreb. Den decimerede og uvante bagkæde klarede det pænt under omstændighederne. Men vi er også nød til at sige, at vi igen igen igen ender med at blive passive i for store dele af kampen, når vi føler os komfortable foran, og det er kun her at Lyngby bliver farlige. Helt unødvendigt at de skulle lukkes ind igen og at det skulle blive spændende. Det SKAL vi til at have adresseret, jeg savner nogen derinde der visser nosser og hiver holdet frem.
God dag rent offensivt hvor vi scorer 3 flotte mål på 3 gode angreb. Den decimerede og uvante bagkæde klarede det pænt under omstændighederne. Men vi er også nød til at sige, at vi igen igen igen ender med at blive passive i for store dele af kampen, når vi føler os komfortable foran, og det er kun her at Lyngby bliver farlige. Helt unødvendigt at de skulle lukkes ind igen og at det skulle blive spændende. Det SKAL vi til at have adresseret, jeg savner nogen derinde der visser nosser og hiver holdet frem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Magtdemonstration
-
RufusTheDog
- 2. div

Enig, ærgeligt Helenius ikke kan holde hele kampen, man ser tydeligt forskellen når han er ude. Vi formår ikke at holde på bolden i angrebet når han er væk. Det blev alt for spændende til sidst.Gentleman Finn skrev: ↑25. okt 2025, 15:57Satme vigtigt! Rigtigt pænt i forhold til vi også har et skadelazaret der siger spar 10, Helenius ser mere og mere vigtig ud for os pt, ikke mindst fordi han kan tage bolden ned og hjælpe opspillet, Nordmann og John med gode takter, faktisk er der også en del småspil der lykkes mere i dag end vi ellers har set. Men Lyngby har klart overtaget de sidste 20 og får også et mål af det, men shit det er vigtigt, tabellen er jo helt vanvittig tæt nu
Virkelig 3 point der varmer.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Fuldstændig enigHanga skrev: ↑25. okt 2025, 15:593 meget vigtige point!
Hvis vi skal rangere fejlene der bliver begået ved deres første scoring så står Mullers et godt stykke nede af listen. Jeg synes ikke det er indiskutabelt at han skal ud at bokse der må jeg sige. Til gengæld er det indiskutabelt at der ikke må stå en mand fuldstændig umarkeret i det lille felt når hele holdet er nede at stå omkring feltet.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:55Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.AnyFellow skrev: ↑25. okt 2025, 15:38Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:34Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
3 enormt vigtige point når man kigger på hvor sindsygt tæt tabellen ser ud. Godt kæmpet af et skadesdecimeret hold 
-
R Rosenberg
- Allstar

Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.Hanga skrev: ↑25. okt 2025, 16:03Hvis vi skal rangere fejlene der bliver begået ved deres første scoring så står Mullers et godt stykke nede af listen. Jeg synes ikke det er indiskutabelt at han skal ud at bokse der må jeg sige. Til gengæld er det indiskutabelt at der ikke må stå en mand fuldstændig umarkeret i det lille felt når hele holdet er nede at stå omkring feltet.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:55Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.AnyFellow skrev: ↑25. okt 2025, 15:38Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:34Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Det er altså ikke forbudt at gå ud og bruge sine hænder, selvom man er købt til fodspil. Det handler om, at han er en meget lidt modig keeper.
Ædruelighedens stemme