AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 15:50

WTF Müller i luften

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Nordic » 25. okt 2025, 15:53

Arrghh, mit stream røg

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kunji » 25. okt 2025, 15:53

Lyngby spiller godt nok de sidste 10 minutter ringe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:54

Funky skrev:
25. okt 2025, 15:42
Hanga skrev:
25. okt 2025, 15:39
Arnorrson og Tiedemann det er bare for slapt det der. Ååhh nu ved man bare det ender galt.
Tiedemann har ikke spilet sin bedste kamp på nogen som helst måde.
haha kommentatoren mener han har spillet en pragtkamp :D

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:55

kæft dejlige vigtige 3 point mod Lyngby :thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Buzz Killington » 25. okt 2025, 15:55

Klasseforskel
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AlbertE » 25. okt 2025, 15:55

Buzz Killington skrev:
25. okt 2025, 15:55
Klasseforskel
bob bob

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af RufusTheDog » 25. okt 2025, 15:55

Funky skrev:
25. okt 2025, 15:42
Hanga skrev:
25. okt 2025, 15:39
Arnorrson og Tiedemann det er bare for slapt det der. Ååhh nu ved man bare det ender galt.
Tiedemann har ikke spilet sin bedste kamp på nogen som helst måde.
Han falder ved Gytkjær’s mål, udover det synes jeg det var en fin indsats, som altid.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 15:55

AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:38
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:34
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:28
Det er vanvittigt hvordan man kan se Mūller have nogen som helst form for skyld i Lyngbys mål.

Han står da 100% hvor han skal. Alle forsøg på at skærme feltet i sådan en situation vil åbne målet fuldstændigt.
Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.
Hvis han står længere ude i feltet, vil målet være helt åbent.
Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kasper » 25. okt 2025, 15:56

Ja tak!!!! Lækre 3 pund!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 15:56

Fin sejr, vigtige point. Lidt for spændende ad flere omgange.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Gentleman Finn » 25. okt 2025, 15:57

Satme vigtigt! Rigtigt pænt i forhold til vi også har et skadelazaret der siger spar 10, Helenius ser mere og mere vigtig ud for os pt, ikke mindst fordi han kan tage bolden ned og hjælpe opspillet, Nordmann og John med gode takter, faktisk er der også en del småspil der lykkes mere i dag end vi ellers har set. Men Lyngby har klart overtaget de sidste 20 og får også et mål af det, men shit det er vigtigt, tabellen er jo helt vanvittig tæt nu

Nordic
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 13. jun 2023, 15:48
Favoritspiller: Højholt

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Nordic » 25. okt 2025, 15:58

Müller skal ud og bokse til det indlæg, der fører til Lyngbys mål. Men det værste i den situation for mig er, at der kun er 1 Lyngbyspiller i feltet, og Marc Nielsen ikke engang prøver på at dække ham op, men står cirka en armslængde fra ham. Jeg ved godt, at Marc Nielsen ikke er stærk i hovedspillet, men han skal stadigvæk holde en meget tættere markering og i hvert fald forsøge at vinde duellen eller genere Lyngbyspilleren nok.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 15:59

3 meget vigtige point!

God dag rent offensivt hvor vi scorer 3 flotte mål på 3 gode angreb. Den decimerede og uvante bagkæde klarede det pænt under omstændighederne. Men vi er også nød til at sige, at vi igen igen igen ender med at blive passive i for store dele af kampen, når vi føler os komfortable foran, og det er kun her at Lyngby bliver farlige. Helt unødvendigt at de skulle lukkes ind igen og at det skulle blive spændende. Det SKAL vi til at have adresseret, jeg savner nogen derinde der visser nosser og hiver holdet frem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 16:01

Buzz Killington skrev:
25. okt 2025, 15:55
Klasseforskel
Magtdemonstration

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af RufusTheDog » 25. okt 2025, 16:02

Gentleman Finn skrev:
25. okt 2025, 15:57
Satme vigtigt! Rigtigt pænt i forhold til vi også har et skadelazaret der siger spar 10, Helenius ser mere og mere vigtig ud for os pt, ikke mindst fordi han kan tage bolden ned og hjælpe opspillet, Nordmann og John med gode takter, faktisk er der også en del småspil der lykkes mere i dag end vi ellers har set. Men Lyngby har klart overtaget de sidste 20 og får også et mål af det, men shit det er vigtigt, tabellen er jo helt vanvittig tæt nu
Enig, ærgeligt Helenius ikke kan holde hele kampen, man ser tydeligt forskellen når han er ude. Vi formår ikke at holde på bolden i angrebet når han er væk. Det blev alt for spændende til sidst.
Virkelig 3 point der varmer.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sapiens » 25. okt 2025, 16:03

Hanga skrev:
25. okt 2025, 15:59
3 meget vigtige point!

God dag rent offensivt hvor vi scorer 3 flotte mål på 3 gode angreb. Den decimerede og uvante bagkæde klarede det pænt under omstændighederne. Men vi er også nød til at sige, at vi igen igen igen ender med at blive passive i for store dele af kampen, når vi føler os komfortable foran, og det er kun her at Lyngby bliver farlige. Helt unødvendigt at de skulle lukkes ind igen og at det skulle blive spændende. Det SKAL vi til at have adresseret, jeg savner nogen derinde der visser nosser og hiver holdet frem.
Fuldstændig enig

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hanga » 25. okt 2025, 16:03

R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:55
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:38
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:34
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:28
Det er vanvittigt hvordan man kan se Mūller have nogen som helst form for skyld i Lyngbys mål.

Han står da 100% hvor han skal. Alle forsøg på at skærme feltet i sådan en situation vil åbne målet fuldstændigt.
Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.
Hvis han står længere ude i feltet, vil målet være helt åbent.
Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.
Hvis vi skal rangere fejlene der bliver begået ved deres første scoring så står Mullers et godt stykke nede af listen. Jeg synes ikke det er indiskutabelt at han skal ud at bokse der må jeg sige. Til gengæld er det indiskutabelt at der ikke må stå en mand fuldstændig umarkeret i det lille felt når hele holdet er nede at stå omkring feltet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 453
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Krage » 25. okt 2025, 16:07

3 enormt vigtige point når man kigger på hvor sindsygt tæt tabellen ser ud. Godt kæmpet af et skadesdecimeret hold :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 16:18

Hanga skrev:
25. okt 2025, 16:03
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:55
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:38
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:34
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:28
Det er vanvittigt hvordan man kan se Mūller have nogen som helst form for skyld i Lyngbys mål.

Han står da 100% hvor han skal. Alle forsøg på at skærme feltet i sådan en situation vil åbne målet fuldstændigt.
Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.
Hvis han står længere ude i feltet, vil målet være helt åbent.
Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.
Hvis vi skal rangere fejlene der bliver begået ved deres første scoring så står Mullers et godt stykke nede af listen. Jeg synes ikke det er indiskutabelt at han skal ud at bokse der må jeg sige. Til gengæld er det indiskutabelt at der ikke må stå en mand fuldstændig umarkeret i det lille felt når hele holdet er nede at stå omkring feltet.
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.

Det er altså ikke forbudt at gå ud og bruge sine hænder, selvom man er købt til fodspil. Det handler om, at han er en meget lidt modig keeper.
Ædruelighedens stemme

Besvar