Der hvor jeg ser Noel som værende bedst, er desværre som udlejet til anden klub, der så må finde ud af, hvordan de vil bruge ham, men jeg vil tro, at det bliver på et lavere niveau.Funky skrev: ↑12. apr 2026, 19:31Det er klart, usikkerheden om begge spillere er da betragtelig. Men det er to top-proffer. Lad os se, hvilken forfatning Pudel vender tilbage i først, og det er da også det, jeg nu er ret utålmodig for at få at seHanga skrev: ↑12. apr 2026, 19:06Pudels egen situation er bare også meget usikker. Det er hans anden alvorlige knæskade i karrieren, og det er langt fra hver gang, at spilleren vender tilbage i samme udgave. Jeg vil i hvert fald håbe at AaB ser på mulighederne i forsvaret, når vores to klart bedste spillere på positionen begge har så alvorlige skader (for Tiedeman i den alder).Funky skrev: ↑12. apr 2026, 19:01Det er godt nok ærgerligt hele vejen rundt, selv om det selvfølgelig kunne have været en endnu værre skade. Vi må håbe for Tiedemann, at han vender tilbage og kan genfinde sit niveau, og for AaB at man kan lave et stykke opbygningsarbejde til næste sæson, hvor andre går ind og løfter opgaven så længe. Jeg er da blevet mindre skråsikker på, at Makolli sælges i sommerpausen nu, og Bjarne Pudel kan få en særdeles vigtig rolle nu.Gentleman Finn skrev: ↑12. apr 2026, 16:36Ja en brækket ankel tager tid at hele, alt afhængig af hvor komplekst brudet er. 3 måneder og så sikkert en måned eller to til at blive helt sikker på bentøjet, det hæver af helvedes til i starten hvis man ikke doserer træningen rigtigt. God bedring til ham, han har lige ramt de 32 her i februar, håber ikke brudet er for komplekst så han er hurtigere tilbage.
Er Pudel ikke snart tilbage? Han må godt få nogle minutter fra bænken når han er klar, så han står bedre til den nye sæsonSelvfølgelig skal intet forceres, det siger sig selv.
Måske kan i det i øvrigt være en situation, som endelig får AaB til at spille Noel, hvor han er bedst. Det flytter så manglen på alternativer ud på venstre back, men det er en anden snak.
Noel er ganske enkelt for nervøs og febrilsk i sit spil. Som VB ser det ganske rigtigt forfærdeligt ud, men jeg synes man glemmer, at det jo heller aldrig har været rigtig godt inde i midten - IMO har han ganske enkelt ikke niveauet, selv ikke til et historisk ringe AaB i 1. division.
