AaB - Middelfart den 8. maj
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB - Middelfart den 8. maj
Blåbjerg var seriøst bedre. Det er ikke fordi han skal udpeges mere end mange andre i denne kamp, men jeg kan simpelthen ikke huske at have set ham spille en god kamp.
Alder skal simpelthen ikke være nok til at man skal spille.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
#MeToo - eller Matti. Men vi kan jo ikke bare blive ved med at skifte træner hvert halve år!Kunji skrev: ↑8. maj 2026, 20:39Jeg ville tage Menno over Højer anyday. Også selvom han blev taktisk udstillet i superligaen. Jeg ville vælge de fleste tidligere trænere over Højer. Steffen Højer er blevet taktisk udstillet i 1. division i snart en sæson. Der er ingen energi og glæde i det her hold. Men vi har været smarte og givet Højer en kontrakt til 2028, så vi hænger på hans løn. Igen, igen, igen, igen, igen, igen.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:34Måske - skal vi forsøge med ham van Damme? Jeg er også ved at kaste op over spillet!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:32Vi kan sagtens finde bedre. Vi skal bare ikke kigge på DBU uddannede trænere. Alt hvad der lugter af dem er virkelig skidt.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:27Tro mig, jeg ville rigtig gerne være foruden Højer, men vi slipper jo ikke for hans løn. Og men den historik vi har for at ansætte trænere, kan vi så være sikre på, at vi får noget bedre?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 20:22Du mener stadig det er træneren for AaB?????
Eller skulle man droppe forlængelse af NH
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Han kan Ingenting og som mange af de andre er der et bundniveau der er helt væk.
Møller viser intet
Børsting er mere eller mindre den første der har været inde og skralde lidt igennem
De kæmper ikke
Men Højer skuffer mig helt utroligt -han er helt væk.
Vi skulle vidst have taget Peter Sørensen som træner. Han lød endda meget interesseret i AaB-jobbet, da vi ansatte Højer
Nej.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Er det den mest pinlige forestilling i AaBs historie
Jeg tror det
Jeg tror det
-
Noerresundby
- Drenge

- Favoritspiller: Kusk
Jeg opsagde mit Viaplay abonnement efter 1-1 imod Hobro. Planen var at starte igen når AaB startede med at vinde igen. Det har jeg gudskelov ikke gjort. Så dem i Køge - det var semi rædselsfuldt at glæde sig over 1 point der. 0-3 imod Middelfart….jeg er målløs!!!!!
Det har været nonstop nedværdigelse i to sæsoner. Dette her er blot et bump på vejen. Og det her bliver endnu værre i næste sæson, og sådan vil det fortsætte så længe vi hænger på Peters klanen og deres “setup”.
Jassson er dårligere end jeg huskede ham, og jeg huskede ham som elendig… men han er værre end elendig
Adam Andersson…. Hold da op en nulbon
Jubril… farvel og tak
Kaasa, jeg er rystet
Hvad er det Steffen Højer har set i de spillere han vælger
Adam Andersson…. Hold da op en nulbon
Jubril… farvel og tak
Kaasa, jeg er rystet
Hvad er det Steffen Højer har set i de spillere han vælger
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Alt håb er ude.
Er Steffen Højer tvunget til det der 4-3-3 pis?
Hvad er det man har set i Steffen Højer
Han er da et kæmpe fejl cast
Nogen der kan beskrive William Thomsens mål?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker, at vi nok skal til mentalt at forberede os på, at vi ikke, som frygtet, er det nye Vejle. Det er meget værre.
AaB kan sagtens gro fast i dette morads i mange år, hvis ikke følgende ting alle opfyldes:
1. Der kommer nyt ejerskab med en dygtig og visionær bestyrelse i tasken, og klubben befries aldeles fra det tyske regime.
2. Der ansættes mindst en håndfuld dybt kompetente mennesker på hele stykket fra direktør til træner.
3. Der tilføres klubben min. en kvart milliard kr.
AaB kan sagtens gro fast i dette morads i mange år, hvis ikke følgende ting alle opfyldes:
1. Der kommer nyt ejerskab med en dygtig og visionær bestyrelse i tasken, og klubben befries aldeles fra det tyske regime.
2. Der ansættes mindst en håndfuld dybt kompetente mennesker på hele stykket fra direktør til træner.
Ædruelighedens stemme
Forstår ikke hvordan Andersson er kommet foran Maarup på højre back
Jeg tror faktisk, at den kommer til at blive tilskrevet Thomsen. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men i England plejer en bold på vej mod målet at blive tilskrevet angriberen. Jeg er ikke sikker, men han har fortjent det!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
det er nok ikke helt langt væk fra virkeligheden faktisk. altså hvis man vil i superligaen og som er står i regnskabet igen blive en del af toppen (top 6) i dansk forbold.R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 21:01Jeg tænker, at vi nok skal til mentalt at forberede os på, at vi ikke, som frygtet, er det nye Vejle. Det er meget værre.
men altså - jeg savner nordjyske stiller AaB mere til ansvar og spørger mere ind til hvad planen egentlig er i AaB. for ingen snakker om det. der er ingen strategiske udmeldinger.
nu begynder der snart at være 3-4000 tilskuere max og så halverer man også tilskuer omsætning. alt er i en ond cirkel. og det spil der på banen gider ingen da længere at kigge på.