Den havde jeg ikke fanget. Fantastisk!Kunji skrev: ↑12. sep 2026, 15:49Jo. Ret ufarlig klausul, hvis Nordjyske har ret.haghdk skrev: ↑12. sep 2026, 15:48Er det ikke "bare" en matchklausul, altså at hvis en klub f.eks. byder 5 mio., så skal Brøndby også have lov til at byde det samme? Det er jo ikke sikkert de vilKongGulerod skrev: ↑12. sep 2026, 15:46Han er vild! Hvis det fortsætter sådan her, så kan vi godt være sikre på, at den klausul kommer i spil. Desværre...
Hvidovre vs AaB 12.09.2026 kl. 14:00
- KongGulerod
- Landshold

Re: Hvidovre vs AaB 12.09.2026 kl. 14:00
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det er "kun" uafgjort, men det føles som en storsejr! Der var en flok drenge, som blev til mænd.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Hold kæft hvor var det flot! Hvis bare Müller kunne redde frispark havde det været verden bedste tre point.
Godt kæmpet og et ok resultat under omstændighederne. Men vil sige vi selv smed den kamp ud med en idiotisk aktion af anføreren.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
1 point er flot kæmpet. Frustrerende at Makolli sælger Tiedemann, som heller ikke skal have ros for en tåbelig aktion.
Søndergaard og Persyn med kæmpe indsatser. Noel synes jeg stadig fremstår som svageste punkt. Og så håber jeg Nwadiki var for syg til at spille for ellers fatter jeg simpelthen ikke, hvad John skal på den bane.
Den her kamp burde have været 3 point, Tiedemann.
Søndergaard og Persyn med kæmpe indsatser. Noel synes jeg stadig fremstår som svageste punkt. Og så håber jeg Nwadiki var for syg til at spille for ellers fatter jeg simpelthen ikke, hvad John skal på den bane.
Den her kamp burde have været 3 point, Tiedemann.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Stærk, stærk indsats. Havde vi ikke fået det øde kort, så havde vi stensikkert vundet den kamp. Og ja, Søndergaard ligner et kæmpe scoop. Persyn virker også som en forstærkning.. så ikke slutningen af kampen, hvordan klarede Tielemanns sig?
Søndergaard Jasson og adedje bedste spillere i dag.
Søndergaard fordi han clearede alt.
Jasson fordi han tog ansvar og styrede midtbanen.
Adedje fordi han uventet arbejde stenhård og holdt på bolden i de rigtige situationer
Søndergaard fordi han clearede alt.
Jasson fordi han tog ansvar og styrede midtbanen.
Adedje fordi han uventet arbejde stenhård og holdt på bolden i de rigtige situationer
Flot kriget hjem af drengene, og egentlig et resultat jeg nok havde solgt den for inden.
Virkelig ærgerligt Tiedemann taber hovedet, nu skal vi undvære ham i lang tid, nu havde vi lige fået styr på defensiven, heldigvis ligner Søndergaard en der er klar til at hoppe ind.
Virkelig ærgerligt Tiedemann taber hovedet, nu skal vi undvære ham i lang tid, nu havde vi lige fået styr på defensiven, heldigvis ligner Søndergaard en der er klar til at hoppe ind.
Så lige situationen. Selvfølgelig skidt lavet af Tiedemann, men blev næsten mere træt af Makolli, som laver et alibihop efter en høj bold - og pludselig er der friløber til Hvidovre, som halvvejs tvinger Tiedemann til en nødbremse.
Godkendt med et point nu hvor Tiedemann vores mest erfarne spiller og leder solgte holdet meget tidligt... må sige jeg er skuffet over det tåbelige indgreb men sket er sket! positivt er at Søndergaard & Makolli spillede rigtig flot i midterforsvaret, og persyn på backen det bliver rigtig godt!

-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
95% alle HIF angreb kom i venstre side. Der kom jo nærmest intet i deres højre side. Noel og Normann havde den side lukket ned. Fandme godt kæmpet drenge!!
Makolli var der dog til at hjælpe holdet resten af kampen, og spillede faktisk en rigtig fin kamp derinde, imens Tiedemann måtte i bad pga. en fuldstændig unødvendig handling, uagtet hvad makolli har lavet forinden.
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Berøringer i modstanders felt iflg. Flashscore: 51-5! Hvidovre fik ét mål ud af 51 kontakter, vi fik 2 ud af fem! Omsat i procenter 1,9 mod 20!! Coolness i offensiven, fight i defensiven.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Det er jo en kamp som giver holdet noget selvtillid og hår på brystet. At man formår at hive et point hjem på udebane nede med en mand i 65 minutter. Nye signings virker som forstærkninger.
Nu er vi imidlertid bagud med vores magiske 7p/4kampe formel. De næste 4 kampe skal give 9 point.
Vendsyssel
Esbjerg
Vejle
Hillerød
Det kan man godt tro på.
Nu er vi imidlertid bagud med vores magiske 7p/4kampe formel. De næste 4 kampe skal give 9 point.
Vendsyssel
Esbjerg
Vejle
Hillerød
Det kan man godt tro på.
Ja det er ikke umuligt! Vejle kampen sælger man vel gerne for uafgjort på forhånd de har set fine ud i årNewView skrev: ↑12. sep 2026, 16:04Det er jo en kamp som giver holdet noget selvtillid og hår på brystet. At man formår at hive et point hjem på udebane nede med en mand i 65 minutter. Nye signings virker som forstærkninger.
Vendsyssel
Esbjerg
Vejle
Hillerød
Det kan man godt tro på.
Dejligt at Makolli spillede en fin kamp, men ser ham have en stor aktie i, at det blev med en mand i undertal.AlbertE skrev: ↑12. sep 2026, 16:00Makolli var der dog til at hjælpe holdet resten af kampen, og spillede faktisk en rigtig fin kamp derinde, imens Tiedemann måtte i bad pga. en fuldstændig unødvendig handling, uagtet hvad makolli har lavet forinden.
Det er jeg bare ikke enig i, Tiedemann er alt for rutineret til at skal lave sådan en hovedløs handling efter små 25 min, om så det måtte betyde en friløber til Hvidovre, så er der altså mere en tid nok til og komme igen og han sætter sine holdkammerater under gevaldigt pres i de sidste 65-75 minSauer skrev: ↑12. sep 2026, 16:06Dejligt at Makolli spillede en fin kamp, men ser ham have en stor aktie i, at det blev med en mand i undertal.AlbertE skrev: ↑12. sep 2026, 16:00Makolli var der dog til at hjælpe holdet resten af kampen, og spillede faktisk en rigtig fin kamp derinde, imens Tiedemann måtte i bad pga. en fuldstændig unødvendig handling, uagtet hvad makolli har lavet forinden.
Ja Makoli ser også skidt ud der men Tiedemann sælger kampen med hans indgreb, så havde det været langt bedre at lade Hvidovre manden komme til afslutning. En rigtig skidt beslutning af vores anfører.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Og Makolli sætter Tiedemann under gevaldigt pres i situationen med det røde kort. Rutine eller ej.AlbertE skrev: ↑12. sep 2026, 16:08Det er jeg bare ikke enig i, Tiedemann er alt for rutineret til at skal lave sådan en hovedløs handling efter små 25 min, om så det måtte betyde en friløber til Hvidovre, så er der altså mere en tid nok til og komme igen og han sætter sine holdkammerater under gevaldigt pres i de sidste 65-75 minSauer skrev: ↑12. sep 2026, 16:06Dejligt at Makolli spillede en fin kamp, men ser ham have en stor aktie i, at det blev med en mand i undertal.AlbertE skrev: ↑12. sep 2026, 16:00Makolli var der dog til at hjælpe holdet resten af kampen, og spillede faktisk en rigtig fin kamp derinde, imens Tiedemann måtte i bad pga. en fuldstændig unødvendig handling, uagtet hvad makolli har lavet forinden.