AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Han skulle da have smidt sig istedetfor at skyde. Så havde han fået det straffe.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Billederne florerer allerede på nettet.limey skrev:Se det havde været et avanceret PR-stunt. Nej de så såmænd bare pæne, rene og hvide ud. Men selve situationen var ganske grotesk og vil med sikkerhed være billedet til de efterfølgende sportsnotitser i den engelske presse.Hinsur skrev:Var der så reklame for et betting firma på underbukserne?.
Se f.eks. følgende billeder fra norske VG:
http://www.vg.no/sport/fotball/premier- ... /10143769/" onclick="window.open(this.href);return false;
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
MO har selvfølgelig bare været forudseende, da Helle var i AaB og givet ham forskud på tænkepause.frederikshavneren skrev:Billederne florerer allerede på nettet.limey skrev:Se det havde været et avanceret PR-stunt. Nej de så såmænd bare pæne, rene og hvide ud. Men selve situationen var ganske grotesk og vil med sikkerhed være billedet til de efterfølgende sportsnotitser i den engelske presse.Hinsur skrev:Var der så reklame for et betting firma på underbukserne?.
http://www.vg.no/sport/fotball/premier- ... /10143769/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hader København!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
I øvrigt en genial kommentar til billedet "Aston Villas danske spiss Nicklas Helenius hadde opptil flere baller i luften "frederikshavneren skrev:Billederne florerer allerede på nettet.limey skrev:Se det havde været et avanceret PR-stunt. Nej de så såmænd bare pæne, rene og hvide ud. Men selve situationen var ganske grotesk og vil med sikkerhed være billedet til de efterfølgende sportsnotitser i den engelske presse.Hinsur skrev:Var der så reklame for et betting firma på underbukserne?.
EDIT: og flere gør sig morsomme på Helenius' bekostning: http://heltnormalt.dk/vildtsporty/2013/09/25/084627
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Uanset hvordan Helenius' karriere i Aston Villa forløber, så vil han for altid blive husket for "trusa episoden".alithebeast skrev:MO har selvfølgelig bare været forudseende, da Helle var i AaB og givet ham forskud på tænkepause.frederikshavneren skrev:Billederne florerer allerede på nettet.limey skrev:Se det havde været et avanceret PR-stunt. Nej de så såmænd bare pæne, rene og hvide ud. Men selve situationen var ganske grotesk og vil med sikkerhed være billedet til de efterfølgende sportsnotitser i den engelske presse.Hinsur skrev:Var der så reklame for et betting firma på underbukserne?.
Iøvrigt en genial artikel og billedserie af VG, der har en super dækning af Premier League.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Bringer også associationer til Erik Bo's påståede episode med Gazza i Rangers.frederikshavneren skrev:Uanset hvordan Helenius' karriere i Aston Villa forløber, så vil han for altid blive husket for "trusa episoden".alithebeast skrev:MO har selvfølgelig bare været forudseende, da Helle var i AaB og givet ham forskud på tænkepause.frederikshavneren skrev:Billederne florerer allerede på nettet.limey skrev:Se det havde været et avanceret PR-stunt. Nej de så såmænd bare pæne, rene og hvide ud. Men selve situationen var ganske grotesk og vil med sikkerhed være billedet til de efterfølgende sportsnotitser i den engelske presse.Hinsur skrev:Var der så reklame for et betting firma på underbukserne?.
Iøvrigt en genial artikel og billedserie af VG, der har en super dækning af Premier League.
Hvorfor er det at AaB'ere i engelsk fodbold skal igennem det her?
Janteloven eksisterer IKKE!
Coolsport.tv stream. 17
Hvis 2 halvleg lokker
Målet 1-2 spil med en anden og skud ved foreste stolpe som målmanden kun kan parrer i mål.
Men han er da på tavlen nu
Hvis 2 halvleg lokker
Målet 1-2 spil med en anden og skud ved foreste stolpe som målmanden kun kan parrer i mål.
Men han er da på tavlen nu
Kom så de RØ'E!
Dejligt for Lucas. Han har også været god for reserverne de sidste par kampe, så måske han kan komme lidt tættere på første holdet med en god præstation idag.
hvor spiller han henne på banen?
hvor spiller han henne på banen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Han har spillet på venstrekanten, men er lige kommet ind på den offensive midtbane efter Fischer er skiftet ind. Lucas blev fældet i overtiden på vejen til en friløber, hvor der var klart frispark og rødt kort, men intet blev dømt.
Har ikke set det hele, men zappet lidt mellem den og man utd - Liverpool.
Men hvad jeg har set har han været deres klart bedste offensivt. Bliver også nedlagt på kanten af feltet men lige nøjagtig ikke straffe, havde ellers været fri med keeper.
Er overtid nu og han spiller venstrekant.
Schöne, Poulsen, og Fischer spiller også
Men hvad jeg har set har han været deres klart bedste offensivt. Bliver også nedlagt på kanten af feltet men lige nøjagtig ikke straffe, havde ellers været fri med keeper.
Er overtid nu og han spiller venstrekant.
Schöne, Poulsen, og Fischer spiller også
Kom så de RØ'E!
Av av..
Han misbruger kæmpe chance, volendam kontra og de scorer i den forlængede..
Edit
Schöne udligner direkte på frispark 1 min senere
Han misbruger kæmpe chance, volendam kontra og de scorer i den forlængede..
Edit
Schöne udligner direkte på frispark 1 min senere
Kom så de RØ'E!
- Dalgaard
- Drenge

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Rødding, Sønderjylland
Lucas's mål http://www.youtube.com/watch?v=A-4iWBOnJ4U" onclick="window.open(this.href);return false;
/Jan
Champions League debut til Lucas!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Lucas ind med 30 min. igen. 
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Fantastisk at se Lucas i CL. Jeg sad og skiftede imellem Celtic-Barca og Ajax-Milan og var i tvivl om hvilken jeg ville se.
Det blev da klart afgjort med den indskiftning. Super ærgerligt at det endte på den måde for Ajax.
Det blev da klart afgjort med den indskiftning. Super ærgerligt at det endte på den måde for Ajax.