AMadsen skrev:Bliver lige nødt til at komme med mine 2 cent....
Selvfølgelig er det flot af Lindstrøm og Gaarde, en gentleman aftale hvor der trykkes hånd bør naturligvis ALTID tælle (også mere end det der står på papir!)
MEN hvis der bare er 1-2 gram uenighed mellem parterne, så ville 9999999 ud af 10000000 naturligvis gå efter ussel mammon! Hallo, ville du ikke gå efter at få 6 til 12 måneders løn fra din arbejdsgiver hvis du kunne, efter du var stoppet ved din arbejdsgiver?
Situationen ser STRAKS mere "lakrids" ud når man taler om nuværende spillere der mener de ikke er blevet behandlet ordenligt. Når det så er sagt så er det ledelsen (host/snøft - Lynge) der er ansvarlig for at aftalerne er dokumenteret og uomtvistelige.
/forza - vmware vSphere 5.1

Jeg vil sige, i nogle spilleres tilfælde kan jeg forstå dem, f.eks. som Marcus Tracy hvis kariere hænger i en tynd tråd, eller Martin P, der nok ej heller har nogen kæmpe opsparing. De skal ikke hyldes for det, men det er forståeligt. Her taler vi om hverdagsprofessionelle og ikke millionærer. Hvis jeg var i deres støvler, ville jeg måske gøre det samme. Eller endnu bedre for at sætte det lidt i perspektiv. Hvis jeg kunne få et par måneders løn ud af min tidligere arbejdsplads, velvidende at min arbejdsplads er en stor international virksomhed hvor sådan en udbetaling ikke ville flytte et punktum, ja, så ville jeg ingen skrupler have. De penge ville gavne mig langt mere end min arbejdsplads.
Men når vi taler om spillere som AJ, og MJ, som formegentlig har penge nok på kistrbunden til en levestanderd langt over normalen som samtidig ved at de kan ødelægge en arbejdsplads der ikke har været andet end fair og flink overfor dem, ja, så syntes jeg det er moralsk forkasteligt. Og jeg ville ikke selv kunne få mig til det. Når det edda er penge der ikke moralsk set tilkommer dem, så har jeg ikke andet end foragt til overs for dem.