Ja det er spøjst. Gad vide om det hænger sammen med om vi spille 1. div eller Superliga?
AaB Reklamer og Merchandise
Re: AaB Reklamer og Merchandise
// gwailo
-
R Rosenberg
- Allstar

Der var vist aldrig anden evidens, end hvad der blev sagt på bodegaen.Jakobsen skrev: ↑26. jun 2026, 14:53Der mest tydelige var vel hele Okore missæren ved handlen med Kina, hvor størstedelen af pengene røg alle mulige andre steder hen end AaB.R Rosenberg skrev: ↑26. jun 2026, 14:50Hvad var det for 'dodgy transaktioner'?Jakobsen skrev: ↑26. jun 2026, 13:30IAO har vel aldrig stået for andet end det sportslige.Bong skrev: ↑26. jun 2026, 13:26Fik Inge ikke hug for betaling i krypto da den aftale i sin tid kom i stand? Måske der er sorte nordjyske vejgaard dollars i spil denne gang.FlæskeFrank skrev: ↑26. jun 2026, 13:08Forlængelse med Macron bør give os fede trøjer. De har alle årene vist sig villige til at tænke ud af boksen. Jeg havde f.eks. aldrig troet at jeg skulle købe en lyserød trøje. Men Macron overbeviste mig.
Dejlig sponsorforlængelse uanset om det er tyskens skyld eller Tuxen Boll.
At der så hvis var dodgy transaktioner er en anden side af sagen.
Der var også en del røg omkring alle hans Balkan signings, men set på afstand var der måske også en del halve Mikkel B. Ottesen påstande blandet ind i den del.
Ædruelighedens stemme
AaB har lige lagt et sneakpeak op på div. sociale medier. Det tegner godt! Især med udebanetrøje i sort, så latterligt fedt!!
Ville bare ønske, der ikke blev leflet med en søgt fortælling om "Klubhus Kollektionen". Jeg går ud fra, det er et lidt for åbenlyst forsøg på at anerkende historien og kulturen på Hornevej, som man ellers - ifølge rygterne - har skidt højt og helligt på under SSE22.
Men kan også være, det viser sig at fungere bedre, end jeg frygter.
Den sorte er måske lidt kedelig men til på en måde også ret fed.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juli/m ... klubhuset/
hjemmebane trøjen skal nok lige ses nogle gange før jeg har en mening om.
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juli/m ... klubhuset/
hjemmebane trøjen skal nok lige ses nogle gange før jeg har en mening om.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
De nye trøjer er offentliggjort. Jeg havde glæder mig ekstremt meget til den sorte udebanetrøje.. men, det er lidt meh.
Et Hjerte - En Klub
Jeg synes, Macron har gjort det igen. En rigtig fin trøje. Meget rød-i-rød, men det er bedre end når de blev for hvide, og den har et klassisk snit over sig, som jeg foretrækker frem for sidste sæsons trøje. Den ender jeg nok med at købe.
Udebanetrøjen er også en upgrade over sidste sæsons.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg var så mere vild med sidste sæsons udebanetrøje. Men pointen er at Macron laver unikke trøjer hver sæson. Jeg synes virkelig det er klasse at den aftale er forlænget.Funky skrev: ↑1. jul 2026, 13:16Jeg synes, Macron har gjort det igen. En rigtig fin trøje. Meget rød-i-rød, men det er bedre end når de blev for hvide, og den har et klassisk snit over sig, som jeg foretrækker frem for sidste sæsons trøje. Den ender jeg nok med at købe.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Alpa Chino
- Superliga

Mega fede trøjer. Bredde røde striber er nice.
Er de sorte udebanetrøjer en fuckfinger til SSE22? Det håber jeg
Meget enig.Forza skrev: ↑1. jul 2026, 13:26Jeg var så mere vild med sidste sæsons udebanetrøje. Men pointen er at Macron laver unikke trøjer hver sæson. Jeg synes virkelig det er klasse at den aftale er forlænget.Funky skrev: ↑1. jul 2026, 13:16Jeg synes, Macron har gjort det igen. En rigtig fin trøje. Meget rød-i-rød, men det er bedre end når de blev for hvide, og den har et klassisk snit over sig, som jeg foretrækker frem for sidste sæsons trøje. Den ender jeg nok med at købe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
RufusTheDog
- 2. div

Tolker begge trøjer som en protest til SSE22.
Fronten på hjemmebanetrøjen minder om Hummels fra 1995, synes den er ok. Bare en skam med det store sponsorskrift på ryggen.
Ved ikke helt med den sorte, måske lidt for simpel - måske genial.
Håber på et mere nådigt fit ala Adidas, men mon dog.
Fronten på hjemmebanetrøjen minder om Hummels fra 1995, synes den er ok. Bare en skam med det store sponsorskrift på ryggen.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Enig. En AaB trøje skal være mere rød end hvid.Funky skrev: ↑1. jul 2026, 13:16Jeg synes, Macron har gjort det igen. En rigtig fin trøje. Meget rød-i-rød, men det er bedre end når de blev for hvide, og den har et klassisk snit over sig, som jeg foretrækker frem for sidste sæsons trøje. Den ender jeg nok med at købe.
Det hedder Forza de Røde og ikke Forza de Hvide. Og jeg er også mere til breder striber end sidste sæson "cirkustelt".
Den nye trøje minder mig lidt om den her https://www.facebook.com/AaBSupportClub ... 530074505/
Og så kan jeg egentlig godt lide det de har gjort med sponsorlogoet. Det virker på begge trøjer.
RAUS RAUS SSE!
Frygter egentlig lidt med den sorte trøje. Altså den er fed og jeg skal have en.
Og det er nemmere at have en sort trøje på en alm dag end at gå i striber.
Men er en af dem der ønskede vi fik alle på stadion til at have røde og hvide trøjer på som fx i brøndby, GF osv.
Frygter at selv når SSE er ude... vil den sorte ude trøje komme til at være meget synlig på tribunerne.
Når det så er sagt. Køber begge på fredag :-)
Og det er nemmere at have en sort trøje på en alm dag end at gå i striber.
Men er en af dem der ønskede vi fik alle på stadion til at have røde og hvide trøjer på som fx i brøndby, GF osv.
Frygter at selv når SSE er ude... vil den sorte ude trøje komme til at være meget synlig på tribunerne.
Når det så er sagt. Køber begge på fredag :-)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Måske, måske ikke.RufusTheDog skrev: ↑1. jul 2026, 13:54Tolker begge trøjer som en protest til SSE22.
Det er måske at tænke den lidt langt.
Ved godt, at et ejerskab og en direktion ikke altid er enige i alt, men direktion/ledelse er nu en gang også ansat til at arbejde loyalt for ejerne og det ejerne vil.
Det er vel også lidt udramatisk at komme med en sort trøje når vi har haft masser af sorte udebanetrøjer.
RAUS RAUS SSE!
Skønt at sponsorer er inkorporeret noget mere harmonisk end tidligere.
Især SparNord har været håbløs pga bokse i en anden rød end AaB-rød.
Derfor godt at "boksen" på maven er rød, så logoet kan være hvidt.
Jeg synes Macron har været gode igen. Som nogle skriver er den sorte måske lidt for kedelig, men til gengæld mere stilet. Og den kan måske også tage sig anderledes ude ved nærsyn. Det er svært at se detaljerne på fotos.
Jeg synes Macron har været gode igen. Som nogle skriver er den sorte måske lidt for kedelig, men til gengæld mere stilet. Og den kan måske også tage sig anderledes ude ved nærsyn. Det er svært at se detaljerne på fotos.
// gwailo
Tænk hvis man kunne få den sorte uden Nykredit.gwailo skrev: ↑1. jul 2026, 15:07Skønt at sponsorer er inkorporeret noget mere harmonisk end tidligere.
Så kunne man for alvor være bekendt at have den på som almindelig tøj.
RAUS RAUS SSE!
-
RufusTheDog
- 2. div

Præcis. På billederne får den lidt opvarmningstrøje-vibes, men jeg satser også på, at den tager sig markant bedre ud i virkeligheden. Det er tit detaljerne og materialet, der først kommer til sin ret, når man ser den på tæt hold.gwailo skrev: ↑1. jul 2026, 15:07Skønt at sponsorer er inkorporeret noget mere harmonisk end tidligere.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Det er lige præcis, hvad den er, den sorte!!Alpa Chino skrev: ↑1. jul 2026, 13:43Mega fede trøjer. Bredde røde striber er nice.
Nu udestår det vigtigste spørgsmål bare. At rygnummer og navn er med blåt!Mephisto2 skrev: ↑1. jul 2026, 19:45Det er lige præcis, hvad den er, den sorte!!Alpa Chino skrev: ↑1. jul 2026, 13:43Mega fede trøjer. Bredde røde striber er nice.
Jeg mener at have læst, det er imod DBU's regler. Men ved det ikke selv.Jimmy1 skrev: ↑2. jul 2026, 11:26Nu udestår det vigtigste spørgsmål bare. At rygnummer og navn er med blåt!Mephisto2 skrev: ↑1. jul 2026, 19:45Det er lige præcis, hvad den er, den sorte!!Alpa Chino skrev: ↑1. jul 2026, 13:43Mega fede trøjer. Bredde røde striber er nice.