Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
12mand
- Allstar

- Favoritspiller: ene
- Geografisk sted: 9000
Mr. Larsen skrev:jensemand57 skrev:4,2 millioner og en 4. Plads efter runde 22. Omstændighederne med skaderne egentlig ok.
Mon ikke de fleste før sæsonstart gerne havde solgt den for en 4 plads på dette tidspunkt

selvom det er pisse hamrende røv træls, at ha smidt point mod silkeborg, odensen, og esbjerg, selvom vi havde alle chancer for at vinde de 3 kampe (hvert fald mod esbjerg og odense) havde vi vundet de 2 kampe, havde vi haft en 3 plads, og en pæn portion mere mønter i kassen.
-
Klaus
- Allstar

- Geografisk sted: Struer
Køllen I Møllen skrev:Klaus skrev:Hvad værre er, så bliver tv-pengene fordelt efter denne runde. Vi skullehave vundet i onsdags, men i dag er Esbjerg faktisk tættere på sejren end os. Det er pinligt så dårlige vi er med bolden. Kusk er den eneste, der bidrager med noget kreativitet frem ad banen. Vi har ikke noget kantspil og vores angribere får ikke noget at arbejde med.
Lodret uenig. Esbjerg var aldrig i nærheden af sejren mens vi havde 3-4 chancer for at lukke den. Helenius og Søren Frederiksen lavede rigtig mange flotte ting fremad banen men Esbjergs målmand blev "matchvinder" idag.
Esbjerg er totalt blanke foran mål en gang og rammer overliggeren på et andet forsøg. Det var de to største chancer i kampen, at vi havde flere forsøg ændrer ikke på, at det var Esbjerg, der var tættest på målet.
-
Yankee
- Allstar

12mand skrev:
selvom det er pisse hamrende røv træls, at ha smidt point mod silkeborg, odensen, og esbjerg, selvom vi havde alle chancer for at vinde de 3 kampe (hvert fald mod esbjerg og odense) havde vi vundet de 2 kampe, havde vi haft en 3 plads, og en pæn portion mere mønter i kassen.
3. og 4. pladserne giver samme tv-udbetaling. 1. pladsen og 2. pladsen er separate, men derfra fordeles pengene "parvis" til 3./4., 5./6., 7./8. og 9./10.-pladserne.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Yankee skrev:12mand skrev:
3. og 4. pladserne giver samme tv-udbetaling. 1. pladsen og 2. pladsen er separate, men derfra fordeles pengene "parvis" til 3./4., 5./6., 7./8. og 9./10.-pladserne.
Jep, men så vidt jeg har forstået er det kun den ene halvdel af TV-pengene. Den anden halvdel bliver fordelt efter antal TV-seere.
-
Yankee
- Allstar

Pastorius skrev:
Jep, men så vidt jeg har forstået er det kun den ene halvdel af TV-pengene. Den anden halvdel bliver fordelt efter antal TV-seere.
Jeg tror nu det er efter hvilket tidspunkt kampen bliver spillet på. Altså så søndag kl. 19 giver mest osv. Men det er ikke offentliggjort efter den nye TV-aftale.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Yankee skrev:Pastorius skrev:
Jeg tror nu det er efter hvilket tidspunkt kampen bliver spillet på. Altså så søndag kl. 19 giver mest osv. Men det er ikke offentliggjort efter den nye TV-aftale.
Ok, så bare Klaus Egelund på twitter skrive at BIF fx står til at 5 mill i TV-penge.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 10. mar 2013, 20:09
Perfekt med OBs nederlag i Horsens. Håber virkelig at Brøndby fastholder føringen i Århus. Uagtet hvad man måtte mene om pestegnen, så vil det være perfekt hvis AGF taber.
Når vi nu ikke selv kan vinde så hjælper det meget, at OB og AGF hjælper os. Kan håbe at Randers også snart sætter point til. Fcn anser jeg som et klart bedre hold, nordsjælland kører formentlig en sikker 2. plads i hus.
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
Er det bare mig eller er den kommentatorer (ikke kjær) lige lovlig glad når brøndby scorer??
neutral my ass....
-
Yankee
- Allstar

Pastorius skrev:
Ok, så bare Klaus Egelund på twitter skrive at BIF fx står til at 5 mill i TV-penge.
De spiller jo også som regel søndag kl. 19, så det kan vel godt passe. De får så vidt jeg ved ikke en krone idet de ligger under stregen.
-
Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
Mr. Larsen skrev:Er det bare mig eller er den kommentatorer (ikke kjær) lige lovlig glad når brøndby scorer??
neutral my ass....
Han kunne på ingen måde skjule sin begejstring. Det var virkelig belastende.
-
jonas386
- Allstar

Hvad laver de dog der? Man kan vel ikke floppe når der ikke er forventninger på deres skuldre... Prøv igen sporten.dk...
Kasper Pedersed gjorde det i øvrigt fint, samme med Thomsen. Er ikke helt sikker på de så kampen.
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
jonas386 skrev:Hvad laver de dog der? Man kan vel ikke floppe når der ikke er forventninger på deres skuldre... Prøv igen sporten.dk...
Kasper Pedersed gjorde det i øvrigt fint, samme med Thomsen. Er ikke helt sikker på de så kampen.
Det var også min første tanke, Nicolai gjorde det fint på kanten, og Kasper Pedersen holdte nullet (sammen med resten af forsvaret) Esbjerg havde reelt ikke noget at komme efter, så dumpe karakteren er vist lige hård nok

-
Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Mr. Larsen skrev:jonas386 skrev:Hvad laver de dog der? Man kan vel ikke floppe når der ikke er forventninger på deres skuldre... Prøv igen sporten.dk...
Det var også min første tanke, Nicolai gjorde det fint på kanten, og Kasper Pedersen holdte nullet (sammen med resten af forsvaret) Esbjerg havde reelt ikke noget at komme efter, så dumpe karakteren er vist lige hård nok

Det er jo fordi de normale 4 brøndby spillere på flop holdet i denne runde skal erstattes af andre. Så er det nemmest at tage de unge spillere fra et andet hold der ikke vandt.
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Kasper P havde en noget svær kamp i forsvaret, hvor han lavede flere fejl der førte til farlige situationer. Han så noget usikker ud, og vidste ikke helt hvordan han skulle tackle Braithwaite.
Når det så er sagt, så er det svært at forvente andet af en ung amatørspiller, så hvis man skal se ud fra den betragtning, synes jeg måske også det lige hårdt nok at placere ham på flopholdet.
Thomsen synes jeg spillede en fin kamp, men løb hurtigt tør for kræfter i 2. halvleg. Kent skulle have skiftet ham ud længe inden det skete.