Facts er jo vi ikke har nogen der bare scorer på 2 % af deres chancerMr. Larsen skrev:astonvilla skrev:Hold kæft hvor er vi ringe mand!
Gaarde må ud og handle NU.
Hvis han ikke finder en der kan lukke kampe, så rykker vi med 100% sikkerhed ned. Det er fanme for grotesk at glo på det her.
FØJ!
Hold nu bare kæft for engang skyld
Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Andreas Bruhn debut?
Re: Sv: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Hvorfor skal han have længere tid en feks Toft. Toft har ikke spillet sig af de sidste par kampe synes jeg. Han skal også bare have lidt tid. Det kommentatorerne har sagt sidste kamp med 1 mål i 20 kampe er en sandhed med modifikationer. Han har vel spillet noget der ligner 6 fulde kampe hvor halvdelen er indhop på få minutter. I stedet for at brænde en halv mille og løn af på noget der ikke er bedre, synes jeg hellere man skulle spare lidt på kronerne. Dem er er der jo ikke for mange afFlower skrev:Det ville være typisk for denne type kamp.Hanga skrev:Vi er simpelthen nød til at kende vores besøgelsestid bedre i de her kampe. Vi har gode muligheder for at vinde den kamp her, men vi kan ikke blive ved med at tillade os at være så uskarpe. Jeg frygter en ufortjent FCN scoring på et tidspunkt.
Og giv nu lige AKJ lidt tilvænningstid, synes i er for utålmodige.
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2
-
tommas jensen
- Landshold

Ja det lyser jo langt væk ud af KN at han er tilfreds med resultatet, hvorfor fanden sætte en ung oprøvet ind på dette tidspunktPeterS skrev:Andreas Bruhn debut?
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Og Facts er at vi IKKE har råd til at gå ud og købe en bomber, hvornår fucking fatter i det, tågehoveder??tommas jensen skrev:Facts er jo vi ikke har nogen der bare scorer på 2 % af deres chancerMr. Larsen skrev:astonvilla skrev:Hold kæft hvor er vi ringe mand!
Hvis han ikke finder en der kan lukke kampe, så rykker vi med 100% sikkerhed ned. Det er fanme for grotesk at glo på det her.
FØJ!
Gaarde og Trænerteamet gør deres bedste for at skabe så godt et hold med de meget små midler de har, også synes jeg som skrevet før lige at man skal gi AK chancen for at komme ind i Superliga tempoet + se hvad ham svenskeren kan bringe os.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
tommas jensen
- Landshold

Tågehovede selv vi har for fanden da ikke råd til ikke at gøre nogetMr. Larsen skrev:Og Facts er at vi IKKE har råd til at gå ud og købe en bomber, hvornår fucking fatter i det, tågehoveder??tommas jensen skrev:Facts er jo vi ikke har nogen der bare scorer på 2 % af deres chancerMr. Larsen skrev:astonvilla skrev:Hold kæft hvor er vi ringe mand!
FØJ!
Gaarde og Trænerteamet gør deres bedste for at skabe så godt et hold med de meget små midler de har, også synes jeg som skrevet før lige at man skal gi AK chancen for at komme ind i Superliga tempoet + se hvad ham svenskeren kan bringe os.
Vi har spillet FCN ud af plastikbanen og så ender det med et nederlag.. det er ikke til at bære. 
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Suk jeg gir op !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Vi har spillet en rigtig god kamp, vi mangler kun skarpheden. Det er røvtræls, men jeg er fortrøstningsfuld så længe vi i spillet er det bedste hold på banen. Bliv nu klar Rasmus og gør det du er her for!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Er der nogen som har gennemskuet den taktiske genistreg i at sætte Augo ind? Det dræbte press-spillet fuldstændig
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Friske kræfter?Flower skrev:Er der nogen som har gennemskuet den taktiske genistreg i at sætte Augo ind? Det dræbte press-spillet fuldstændig
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
-
tommas jensen
- Landshold

Fuck jeg brækker mig over efiktiviteten
- Flower
- Allstar

Det er vel ikke så meget taktik? Men okay, jeg ejer ingen trænerlicens.556 skrev:Friske kræfter?Flower skrev:Er der nogen som har gennemskuet den taktiske genistreg i at sætte Augo ind? Det dræbte press-spillet fuldstændig
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Tænkte det samme, men Risgård må være død. Synes ikke der er meget der taler for at Augo er et auto-click som situationen er.Flower skrev:Er der nogen som har gennemskuet den taktiske genistreg i at sætte Augo ind? Det dræbte press-spillet fuldstændig
-
tommas jensen
- Landshold

Og vil forresten skide på vi har siddet fuldstændig på kampen, det måtte alle andre sku gerne gøre for en bare lidt skarpere angriber
Hvad har vi haft nu... 37 hjørne? Og man ved bare hver gang, at vi aldrig får scoret på dem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Troede du sov?astonvilla skrev:Hold kæft hvor er vi ringe mand!
FØJ!
AaB i hjertet
Re: Sv: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
KOM NU! Det er da ufatteligt så lidt vi for ud af dødboldende :x
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Flower
- Allstar

Poul Hansen mener vores hjørnespark er et stærkt våben... Ham gider jeg fandeme ikke være på hold med i krig! Giv os 100 hjørnespark og vi kan stadig ikke prikke den ind, uanset om FCN har 11 spillere hjemme eller ej!
Endnu er kamp hvor vi ikke kan slå en høj bold ind i feltet de sidste 5 minutter!