Pokal: Silkeborg-AaB
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Re: Pokal: Silkeborg-AaB
Jeg syntes Frederiksen spiller langt bedre nu end han gjorde i 1. halvleg.
Tydeligt at Spalvis ikke er helt klar til Superligaen endnu, men han faldt nu heller ikke helt igennem. Nu mangler vi bare et mål mere, så vi kan få lukket kampen.
Tydeligt at Spalvis ikke er helt klar til Superligaen endnu, men han faldt nu heller ikke helt igennem. Nu mangler vi bare et mål mere, så vi kan få lukket kampen.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Er der stadig nogen SF støtter tilbage på forumet??
Nu må han fandeme ud af 1 holdet indtil han lære at afslutte igen !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
SF er blottet for selvtillid. AK er fast starter resten af sæsonen.
PINLIGT Søren F...
Re: Sv: Pokal: Silkeborg-AaB
Åååhhh Søren F.... Fremragende sat op af AK men misbruger på det skammeligste. En mand uden selvtillid...
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Åh kunne SF ikke lige have scoret der. Det havde givet håb for ham til på søndag. Godt spillet af Anders K.
Jeg savner Winsnes
Det er jo ikke fordi, SF ikke viser noget, men når han er fri foran mål er han godtnok blottet for selvtillid. Det MÅ bare vende på et tidspunkt!Narildsen skrev:SF er blottet for selvtillid. AK er fast starter resten af sæsonen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Vi har hentet en 1 division angriber ind på holdet, og han er allerede længder foran resten af truppens angriber, vi skulle sgu næsten hente en mere tak !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Sf er en fucking joke foran mål. Genialt af ak tilgengæld
„The less you care, the happier you will be.“
- Køllen I Møllen
- Allstar

Uanset hvor meget SF brænder nu og fremover så tænk lige over hvad I skriver. Han er AaB'er og bør behandles med respekt. Sidder sateme og krummer tæer over nogle af indlæggene herinde....
Janteloven eksisterer IKKE!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Fint at Spalvis fik chancen, men det trækker ned at han missede en oplagt scoring pga. en meget dårlig førsteberøring. Synes derudover at Spalvis virkede lidt langsom og tung.MHJ skrev:Spalvis har godt nok også løbet meget. Ikke den vilde debut, men heller ikke der fjerner håbet om fremtidig konkurrence til angrebspladserne.
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Hell yeah!Mr. Larsen skrev:Er der stadig nogen SF støtter tilbage på forumet??
Hvis Kusk kan komme tilbage fra scoringskrise, så kan Søren Frederiksen sgu også. Han skal sgu bare have hul på bylden. .. sgu ...
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
SF kunne ikke score i Gaden selv med 100.000,- og en pladekontrakt i lommen.
Den klaphat skal aldrig mere på banen for AaB, lignende talentløshed skal man helt ned i serie 4 for at finde.
Ringeste spiller nogensinde på AaBs bedste hold.
Ringeste spiller nogensinde på AaBs bedste hold.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Synes SF har spillet ok. Han skal nok komme igang på scoringsfronten, men mon ikke han starter på bænken søndag?
Jeg savner Winsnes
Ham A-K laver nogle frække ting i mand-mand situationer.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Manglende evner...Funky skrev:Det er jo ikke fordi, SF ikke viser noget, men når han er fri foran mål er han godtnok blottet for selvtillid. Det MÅ bare vende på et tidspunkt!Narildsen skrev:SF er blottet for selvtillid. AK er fast starter resten af sæsonen.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fuldstændig enig. Han har ovenikøbet spillet en god kamp og kæmpet røven ud af bukserne.Køllen I Møllen skrev:Uanset hvor meget SF brænder nu og fremover så tænk lige over hvad I skriver. Han er AaB'er og bør behandles med respekt. Sidder sateme og krummer tæer over nogle af indlæggene herinde....
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Vrøvl, han viste nogle rigtigt fine ting i foråret, så det er ikke evnerne der mangler. Dem har han utvivlsomt.hje1980 skrev:Manglende evner...Funky skrev:Det er jo ikke fordi, SF ikke viser noget, men når han er fri foran mål er han godtnok blottet for selvtillid. Det MÅ bare vende på et tidspunkt!Narildsen skrev:SF er blottet for selvtillid. AK er fast starter resten af sæsonen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Mikkel Beha aka. AKJ virker til at være et fund. Hurtige reaktioner og vild teknik.
Lækkert med, hvad der indtil videre ligner, en overbevisende sejr i Silkeborg. Flot kamp af Kusk og Thelander, endnu engang.
Lækkert med, hvad der indtil videre ligner, en overbevisende sejr i Silkeborg. Flot kamp af Kusk og Thelander, endnu engang.