Esbjerg - AaB, mandag d. 2. december 2013
Re: Esbjerg - AaB, mandag d. 2. december 2013
Det er da utrolig man kan spille så dårlig, de burde skamme sig.
Ja AaBs bedste!!Narildsen skrev:Ikke korrekt. CC har stået godt!Bisgaard skrev:Troede, eller rettere håbede, at nogle af "reserverne" der har fået chancen idag ville gå ind og vise at de vil kæmpe for pladsen. Men nej, ikke en eneste af dem har grebet chancen og spillet sig nærmere holdet. Det er meget skuffende.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Lad os nu lige stjæle sejren her til sidst, på et eller andet lucky punch.. 
1 2 3 Jimmy er en mur!
Ja. Jeg var chokeret da både ham og Due fik forlænget. Det er bare ikke godt nok.Jimo skrev:Ja det er det jeg siger. Puhhaaaa han kan nå at blive meget dyr for os :-(Bisgaard skrev:Fuck vi var heldige der, men igen er Paddy HELT væk.
Jeg savner Winsnes
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Jimo skrev:Ja AaBs bedste!!Narildsen skrev:Ikke korrekt. CC har stået godt!Bisgaard skrev:Troede, eller rettere håbede, at nogle af "reserverne" der har fået chancen idag ville gå ind og vise at de vil kæmpe for pladsen. Men nej, ikke en eneste af dem har grebet chancen og spillet sig nærmere holdet. Det er meget skuffende.
Sørgeligt, men sandt
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Jeg synes også jeg kan mærke et lille fedte mål i Esbjergs ende være på vej.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
godt![/quote]
Ja AaBs bedste!![/quote]
Det siger så heller ikke ret meget idag.
Ja AaBs bedste!![/quote]
Det siger så heller ikke ret meget idag.
Kom nu igang AaB!!!
- Mipodanmark
- 2. div

De er jo rystende ringe i forsvaret undtaget keeperen
Det sker i den anden ende 100 pctPastorius skrev:Jeg synes også jeg kan mærke et lille fedte mål i Esbjergs ende være på vej.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Hold kæft hvor har vi været heldige... Det vil være det mest ufortjente point i sæsonen. En spiller som Nicolaj Thomsen er helt væk, men han er på den anden side ikke dårligere end så mange af de andre....
Rystende ringe kamp. Fløjt nu bare af og få det point
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Men efter i dag kan man da konstatere at hverken KEP eller Thelander kan klare sig uden Lasse ved siden af sig....lidt skræmmende.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Jeg ved snart ikke, om man skal grine eller græde over PK's indsats i dag. Helt vanvittigt at give Esbjerg bolden, fordi man står og varmer bolden ved et indkast! Der må være DS-spillere, der er bedre!
Eneste håb nu er vist en genialitet af Kusk
Eneste håb nu er vist en genialitet af Kusk
- Mipodanmark
- 2. div

Det kunne nu være sjovt hvis vi lige stjæler kampen på et heldigt mål nu
Bare vent - nu vil Spalvis også lige lege med.Maglau skrev:Det sker i den anden ende 100 pctPastorius skrev:Jeg synes også jeg kan mærke et lille fedte mål i Esbjergs ende være på vej.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
2 kampe i streg hvor vi har været rystende ringe. Håber ikke de røde er på nedafgående
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Sjovt helt klart, men vi må indrømme at det vil være hamrendes ufortjentMipodanmark skrev:Det kunne nu være sjovt hvis vi lige stjæler kampen på et heldigt mål nu
Gud fader en jammer. Ufatteligt at vi ligger 2'er i ligaen. Indsatsen idag har været direkte pinligt og det er et møg hamrende ufortjent point vi står til at få. Sæsonens uden sammenligning ringeste indsats.
Kom nu igang AaB!!!
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Tjaaa...vi har vel stort set ikke haft bolden i 2. halvleg?Bisgaard skrev:Gud fader en jammer. Ufatteligt at vi ligger 2'er i ligaen. Indsatsen idag har været direkte pinligt og det er et møg hamrende ufortjent point vi står til at få. Sæsonens uden sammenligning ringeste indsats.
Havde håbet at Esbjerg ville løbe tør for kræfter, så vi kunne komme lidt med. Men Esbjerg skulle vist helt være stoppet med at spille bold, hvis vi skulle kunne følge med i dag. Absolut sæsonens dårligst indsats.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Han har også banens ringeste spiller bagved han skal dække af for.Klaus skrev:Hold kæft hvor har vi været heldige... Det vil være det mest ufortjente point i sæsonen. En spiller som Nicolaj Thomsen er helt væk, men han er på den anden side ikke dårligere end så mange af de andre....
Hader København!