5. runde. AaB - EFB - HJEMME - Lørdag - 16.08.2014 kl. 18.00
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: 5. runde. AaB - EFB - HJEMME - Lørdag - 16.08.2014 kl. 1
Jeg er vildt imponeret over Børsting og Blåbjerg, hvordan fanden vi kan hive kaniner op af hatten gang på gang disse år aner jeg ikke men det er fandeme imponerende 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
andreasaab89
- Allstar

Enig. De to drenge er virkelig gode. Børsting minder om et kryds af Thomsen og Kusk uden at sætte for meget pres påMr. Larsen skrev:Jeg er vildt imponeret over Børsting og Blåbjerg, hvordan fanden vi kan hive kaniner op af hatten gang på gang disse år aner jeg ikke men det er fandeme imponerende
Og igen sejler sommeren fuldstændig .
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Dommeren er helt vaek. Sorte svin.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Den dommer sejler
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Hvis vi slutter med 11 mand idag så er jeg imponeret, hold da kæft en idiot.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Ja den dommer er vi sgu ikke heldig med.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Mit syn :
Patrick spiller som altid ganske glimrende men har haft et par fejlafleveringer.
Risgård er overtændt. Godt han får 15 min pause nu.
Børsting er giftig!
Blåbjerg holder niveau. Og det er højt.
Dommeren er ikke så meget imod AaB som folk herinde mener.
Men så blev vi sgu da snydt for et mål der. Fuck den dommer alligevel...
Patrick spiller som altid ganske glimrende men har haft et par fejlafleveringer.
Børsting er giftig!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Buzz Killington
- Allstar

Stakkels fjerdedommer der staar til skideballe hos Kent pga. den tosse ude paa banen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hva er det for en forfærdelig dommerindsats? Helt væk jo!!!
Nå men nu hvor vi fejlagtigt ikke fører 2-0, så må vi håbe, at spillerne bevarer fokus denne gang, og spiller en lige så god 2 halvleg. Ingen gentagelse fra sidst tak!
Nå men nu hvor vi fejlagtigt ikke fører 2-0, så må vi håbe, at spillerne bevarer fokus denne gang, og spiller en lige så god 2 halvleg. Ingen gentagelse fra sidst tak!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Okay man sidder og savner at der er en dommerbedømmer, der skifter 4. dommeren ind...
HVORDAN FANDEN BLIVER DET KUN TIL GULT TIL ENE?
Fair nok, at give gult til begge, eller bare skideballe til begge... Men gult til Ene, og ikke engang en henstilling til målmanden..
Også fedt at se den rolige og altid diplomatiske Kent Nielsen har fået nok, og simpelthen ikke kan klare mere.. Bør da få dommeren til at tænke sig lidt om, når Kent bliver så sur..
HVORDAN FANDEN BLIVER DET KUN TIL GULT TIL ENE?
Fair nok, at give gult til begge, eller bare skideballe til begge... Men gult til Ene, og ikke engang en henstilling til målmanden..
Også fedt at se den rolige og altid diplomatiske Kent Nielsen har fået nok, og simpelthen ikke kan klare mere.. Bør da få dommeren til at tænke sig lidt om, når Kent bliver så sur..
Ja han er godt nok helt væk i dag. Som om han er blevet ringere og ringere i takt med Dalsgaard er kommet tættere og tættere på kampform. En psykologisk reaktion måske...andreasaab89 skrev:PK kæmpe fejl igen - han sejler rundt idag.
Fuuuck den dommer er forfærdelig. Hvorfor skulle Ene have gult dér? HHA lavede et større frispark på Nicolai Larsen som vel at mærke IKKE blev dømt.
Dommeren har haft nogle uheldige kendelser desværre imod os, men nu må vi bevare fatningen, vinde kampen og lade vær med at bruge for mange kræfter på dommerkendelser!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Det som frustreret mig mest med dommeren er klart de kort vi får, men i lige så høj grad de kort Esbjerg ikke får. Gomes skulle have haft imod risgaard og dubravka skulle have i stedet for Ene. Ene gør intet for at søge kontakten hverken i sammenstødet eller bagefter hvor de skubber til hinanden.
Hvis ikke det her ender med 3 point er der du fra første halvleg kun en skyldig. Dommeren
Hvis ikke det her ender med 3 point er der du fra første halvleg kun en skyldig. Dommeren
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Måske dommerens mor virkelig er en luder? !
1 2 3 Jimmy er en mur!
Og så laver HHA et klart professionelt frispark på AK i starten af kampen, det er et gult kort uden diskussion, da han stopper en kontra.Hinrup85 skrev:Det som frustreret mig mest med dommeren er klart de kort vi får, men i lige så høj grad de kort Esbjerg ikke får. Gomes skulle have haft imod risgaard og dubravka skulle have i stedet for Ene. Ene gør intet for at søge kontakten hverken i sammenstødet eller bagefter hvor de skubber til hinanden.
Det er nemt at sige de skal holde hovedet koldt, for dommeren er direkte igang med at hæmme vores spil, når han smider om sig med gule kort til os, og ingen til EfB. Så er det svært at vinde kampen på midtbanen og ind i de mere risikofyldte tacklinger når EfB kommer stormende.
Katastrofal dommerpræstation!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Tror du trænger til at få pudset brillerne.Køllen I Møllen skrev:Mit syn :
Børsting er giftig!
Patrick har spillet håbløst i dag, og dommerpræstationen er noget af det værste set i Aalborg i 10 år. Og ja, han dømmer meget imod os.
- Buzz Killington
- Allstar

PK lignet lidt af den gamle alibispiller i dag IMHO. Bliver bange for at lave den offensive aflevering, vender om, og ser han ingen muligheder har, hvorefter han hurtigt er i problemer mod EFB's agressive spillere.
Ikke decideret elendig, men det kan blive meget bedre.
Ikke decideret elendig, men det kan blive meget bedre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
KOM SÅ AaB!!! :-D
Nu går vi ud og lukker i starten af 2. halveg.. Evt. Kent lige kan få spillerne til at falde ned. Og så slutteligt tæve 4. dommeren :-)
Nu går vi ud og lukker i starten af 2. halveg.. Evt. Kent lige kan få spillerne til at falde ned. Og så slutteligt tæve 4. dommeren :-)
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
- Larstyndskid
- 1. div

Jeg er også træt af den elendige dommer, men synes du går langt over stregen ved at ville slå ham ihjel. Ingen dommerpræstation kan fortjene et drab.Mr. Larsen skrev:skyd nu den lorte dommer, kom dummere fede nar
Kan Aston Villa ikke lige spille på at EfB scorer næste mål, eller at AaB får et rødt kort?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.