Med mindre det er 2 forskellige personer, så nej....white splash skrev: ↑3. nov 2019, 18:40Tror du blander tingene lidt sammen....raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Nok også derfor vi ikke valgte at score i dag, det ville jo være synd for Jesper Hansen der på tragisk vis mistede hans bror for et halvt år siden.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:47Med mindre det er 2 forskellige personer, så nej....white splash skrev: ↑3. nov 2019, 18:40Tror du blander tingene lidt sammen....raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Hvor dumt kan man svare 
Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
Det lyder kynisk, men ingen er over klubben.
Begge spillere har i alt fald det til fælles, at de lige nu bliver spillet i kampform på 1.holdet, og at de forhåbentlig har meget mere at vise end vi ser for øjeblikket.Hovedet skrev: ↑3. nov 2019, 18:10Vi kan jo ikke blive ved med at undre os over de svagheder og mangler, som AaB har., Dette her var beklageligvis det mest ventede resultat, og da alle andre resultater er gået os imod, er det blevet en grim runde for os. Vi kan ende som alt mellem nr. 4 og nr. 11 - det er tilfældighederne, der råder her. Efter FCK-kampen havde jeg en kort overgang et lille håb om, at vi for alvor kunne gøre os gældende i toppen, men virkeligheden har vist, at der simpelthen er for megen strukturel svaghed at råde bod på, og at vi nu igen for alvor skal til at forholde os til økonomien og derfor ikke kan gøre noget ved det.
Vi må erkende, at vi i Fossum har smidt en masse penge ud på noget, vi vel ligeså godt kunne have fået i Thellufsen, og at man kun kan beklage, at vi ikke fik Oliver Abildgaard ekspederet videre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Shit....FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:02Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
Det var skam heller ikke for at være efter Abildgaard, der i grunden er en fin spiller, men selvfølgelig hæmmet af lang skadespause. Jeg ærgrer mig over, at vi ikke fik de 10-12 millioner kr. for ham, han angiveligt kunne været solgt for. Og ja, kampen kunne snildt være sluttet 1-1, helt enig. Men eftersom denne kamp mindede om stort set alle, FCM har spillet i denne sæson (OB hjemme exclusive, hvor de var decideret uheldige med at tage 0-1), var dette resultat forudsigeligt.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:17Hold nu op med Abildgaard, han er sgu den eneste sammen med Okore der kan matche FCM fysisk. Det er hans først start i år, og han var vores bedste mand sidste år. Stop nu, og vent med at skrive herinde indtil I kan tænke igen. Jeg forstår folk er trætte af det, men at svine spillere og vores hold til er sgu bare for dumt, når.man ser objektivt på kampen der sagtens kunne have endt 1-1Hovedet skrev: ↑3. nov 2019, 18:10Vi kan jo ikke blive ved med at undre os over de svagheder og mangler, som AaB har., Dette her var beklageligvis det mest ventede resultat, og da alle andre resultater er gået os imod, er det blevet en grim runde for os. Vi kan ende som alt mellem nr. 4 og nr. 11 - det er tilfældighederne, der råder her. Efter FCK-kampen havde jeg en kort overgang et lille håb om, at vi for alvor kunne gøre os gældende i toppen, men virkeligheden har vist, at der simpelthen er for megen strukturel svaghed at råde bod på, og at vi nu igen for alvor skal til at forholde os til økonomien og derfor ikke kan gøre noget ved det.
Vi må erkende, at vi i Fossum har smidt en masse penge ud på noget, vi vel ligeså godt kunne have fået i Thellufsen, og at man kun kan beklage, at vi ikke fik Oliver Abildgaard ekspederet videre.
Til gengæld er jeg altså virkelig skuffet over Fossum. Det er ikke ligefrem en Johansson, Ericsson, God Nordmand, jeg har glemt navnet på, eller Ståle, vi har fået har.
Så pga. Gaarde er fyret, og Friis i krise, må man ikke mene, at det er meget skidt, at vores sportslige ledelse vurderede, at 2 angribere var nok...? Det koster os altså points det her.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 19:07Shit....FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:02Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Så er det godt at vi er FCM moralsk overlegenraekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 17:56For helvede!!!! Hvor er jeg så pisse træt af at se de idioter!!! Vi er 10 gange mere ambitiøse i måden at spille på. 10 gange mere underholdende....og så kommer de her...de ødelægger fuldstændig spillet.
Edit: Jeg hader FCM hvis det ikke lige kommer til udtryk
Skidt pyt med at de som klub har distanceret os totalt
Hvor ved du fra at det har været Friis' holdning at 2 angribere er nok?FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:21Så pga. Gaarde er fyret, og Friis i krise, må man ikke mene, at det er meget skidt, at vores sportslige ledelse vurderede, at 2 angribere var nok...? Det koster os altså points det her.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 19:07Shit....FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:02Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Som klub, nej.Aalborg frederikshavner skrev: ↑3. nov 2019, 19:25Så er det godt at vi er FCM moralsk overlegenraekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 17:56For helvede!!!! Hvor er jeg så pisse træt af at se de idioter!!! Vi er 10 gange mere ambitiøse i måden at spille på. 10 gange mere underholdende....og så kommer de her...de ødelægger fuldstændig spillet.
Edit: Jeg hader FCM hvis det ikke lige kommer til udtryk![]()
You pay for this?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Måske er Fossum bare ikke bedre?Hovedet skrev: ↑3. nov 2019, 19:11Det var skam heller ikke for at være efter Abildgaard, der i grunden er en fin spiller, men selvfølgelig hæmmet af lang skadespause. Jeg ærgrer mig over, at vi ikke fik de 10-12 millioner kr. for ham, han angiveligt kunne været solgt for. Og ja, kampen kunne snildt være sluttet 1-1, helt enig. Men eftersom denne kamp mindede om stort set alle, FCM har spillet i denne sæson (OB hjemme exclusive, hvor de var decideret uheldige med at tage 0-1), var dette resultat forudsigeligt.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:17Hold nu op med Abildgaard, han er sgu den eneste sammen med Okore der kan matche FCM fysisk. Det er hans først start i år, og han var vores bedste mand sidste år. Stop nu, og vent med at skrive herinde indtil I kan tænke igen. Jeg forstår folk er trætte af det, men at svine spillere og vores hold til er sgu bare for dumt, når.man ser objektivt på kampen der sagtens kunne have endt 1-1Hovedet skrev: ↑3. nov 2019, 18:10Vi kan jo ikke blive ved med at undre os over de svagheder og mangler, som AaB har., Dette her var beklageligvis det mest ventede resultat, og da alle andre resultater er gået os imod, er det blevet en grim runde for os. Vi kan ende som alt mellem nr. 4 og nr. 11 - det er tilfældighederne, der råder her. Efter FCK-kampen havde jeg en kort overgang et lille håb om, at vi for alvor kunne gøre os gældende i toppen, men virkeligheden har vist, at der simpelthen er for megen strukturel svaghed at råde bod på, og at vi nu igen for alvor skal til at forholde os til økonomien og derfor ikke kan gøre noget ved det.
Til gengæld er jeg altså virkelig skuffet over Fossum. Det er ikke ligefrem en Johansson, Ericsson, God Nordmand, jeg har glemt navnet på, eller Ståle, vi har fået har.
Cv'et er fint men nogle kampe på et svagt norsk landshold samt et bundhold i Bundesligaen er ikke ensbetydende med kvalitet
Men det er jo problemet med superligaen. Dele af ligaen spiller efter nogle helt andre regler, hvor der er hhv klubbens og ejerens pengetank. I både FCM og BIF er klubbens pengetank ikke specielt velpolstret, og økonomien er ingenlunde bæredygtig, men heldigvis har de milliardærer i ryggen, og så er det lidt ligegyldigt hvad klubbens egen økonomi siger.Aalborg frederikshavner skrev: ↑3. nov 2019, 19:25Så er det godt at vi er FCM moralsk overlegenraekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 17:56For helvede!!!! Hvor er jeg så pisse træt af at se de idioter!!! Vi er 10 gange mere ambitiøse i måden at spille på. 10 gange mere underholdende....og så kommer de her...de ødelægger fuldstændig spillet.
Edit: Jeg hader FCM hvis det ikke lige kommer til udtryk![]()
Randers har eksempelvis set skriften på væggen, og selv om de kører fint rundt, så ved de også, at der skal eksterne midler til, hvis de vil være et sub-top hold. Og det er jo lige hvad der mangler. Flere kønsløse rigmandsklubber; det er dét der får folk tilbage på stadion!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg ville ønske at jeg kunne tro på at det bare var et spørgsmål om manglende kampform. Jeg synes han virker som en lidt "svag" spiller der ikke tager ansvar i løbet af kampene, og som for let vælger den sikre løsning når han er på bolden, selvom man i glimt har set at han har meget mere i sig. Hans kondition er i top, han løber og løber kampen igennem, men han ender alligevel for ofte med at være til at overse. Til sammenligning er Patrick Olsen uden tvivl mindre løbeaktiv i løbet af en kamp, men til gengæld byder han sig til og tager ansvar med kuglen og forsøger at skabe noget med den.
Indtil videre ligner han slet ikke den profil han burde være.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg kan ikke være uenig i, hvordan det ser ud.Hanga skrev: ↑3. nov 2019, 19:31Jeg ville ønske at jeg kunne tro på at det bare var et spørgsmål om manglende kampform. Jeg synes han virker som en lidt "svag" spiller der ikke tager ansvar i løbet af kampene, og som for let vælger den sikre løsning når han er på bolden, selvom man i glimt har set at han har meget mere i sig. Hans kondition er i top, han løber og løber kampen igennem, men han ender alligevel for ofte med at være til at overse. Til sammenligning er Patrick Olsen uden tvivl mindre løbeaktiv i løbet af en kamp, men til gengæld byder han sig til og tager ansvar med kuglen og forsøger at skabe noget med den.
Indtil videre ligner han slet ikke den profil han burde være.
Det er sgudda også pænt uheldigt at begge skal være ude med skader. Jeg vil desuden tro, at vurderingen også har været, at i hvert fald Lucas har kvalitet nok til at kunne vikariere på pladsen.FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:21Så pga. Gaarde er fyret, og Friis i krise, må man ikke mene, at det er meget skidt, at vores sportslige ledelse vurderede, at 2 angribere var nok...? Det koster os altså points det her.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 19:07Shit....FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:02Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
Jeg køber heller ikke den med at han bare skal spilles i form. Han spiller altid 90 minutter. Det er dog som om hans store løbepensum primært bliver brugt på at løbe væk fra spillet. Hans presspil er ligegyldigt, og han tilbyder sig ikke offensivt. Ikke ligefrem lovende takter for en 8'er. Jeg mindes, at det blev nævnt (fra Hannover) at han var en dygtig spiller, men fysisk manglede han noget for at være BuLi materiale. Han er god teknisk, og har en god førsteberøring, men han virker ikke særlig fodboldintelligent, eller specielt ærgærrig.
Angående angrebsbesætningen; Lucas skal IKKE regnes med i det regnskab. Han er kant eller central midt. Han skal ikke pakkes væk i angrebet, hvor han er for nem at lukke ned.
Angående angrebsbesætningen; Lucas skal IKKE regnes med i det regnskab. Han er kant eller central midt. Han skal ikke pakkes væk i angrebet, hvor han er for nem at lukke ned.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Gaarde udtalte i Ripodsten, at de vurderere, at 2 angribere var nok. Gaarde tager ikke beslutninger ift truppen, uden at tale med Friis om det.Frygah skrev: ↑3. nov 2019, 19:27Hvor ved du fra at det har været Friis' holdning at 2 angribere er nok?FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:21Så pga. Gaarde er fyret, og Friis i krise, må man ikke mene, at det er meget skidt, at vores sportslige ledelse vurderede, at 2 angribere var nok...? Det koster os altså points det her.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 19:07Shit....FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:02Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
Uheldigt ja, men det er altså en del af gamet, og netop derfor man skal have en bred trup.Funky skrev: ↑3. nov 2019, 19:36Det er sgudda også pænt uheldigt at begge skal være ude med skader. Jeg vil desuden tro, at vurderingen også har været, at i hvert fald Lucas har kvalitet nok til at kunne vikariere på pladsen.FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:21Så pga. Gaarde er fyret, og Friis i krise, må man ikke mene, at det er meget skidt, at vores sportslige ledelse vurderede, at 2 angribere var nok...? Det koster os altså points det her.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 19:07Shit....FIDEL skrev: ↑3. nov 2019, 19:02Det er fuldstændig ligegyldigt om de er i krise eller er fyret. Det er dårlig ledelse.raekkeettre skrev: ↑3. nov 2019, 18:36Ja spark på en der er fyret og en der er i sit livs krise!! Mangle på format skal man lede længe efter...
Selvfølgelig var det en fejlvurdering at tro at to angribere var nok, især når den en er 1 års senior. Det er uheldigt at Weert bliver langtidsskadet, men han havde allerede flere hjernerystelser i bagagen så det var jo ikke som lyn fra en klar himmel at han blev ramt igen. Det er sådan en skade der nemmere opstår anden og tredje gang.
Det der undrer mig er at man slet ikke tør bringe Tengstedt i dag.
Det der undrer mig er at man slet ikke tør bringe Tengstedt i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14