Hvad skal Hr. Møller også sige? Selvfølgelig er han tilfreds udadtil, mens han ligesom alle andre græder sig selv i søvne.
Jeg tror hele humlen er ikke at have nogen forventninger til AaB - Mød op på stadion, få en øl, se lidt fodbold, snak med kammeraten ved siden af en og så hjem igen. Lidt på samme måde som at se en kamp på Soffy Road. Det der med at være konstant træt af rigets tilstand er nedbrydende. Vi skal lære at se fodbold som de gør i B93, BK-Frem og Århus Fremad - sådan lidt for hyggens skyld.
https://i.imgflip.com/ayyzc9.jpg
Aab-Frederica 14/8-2026 19:00
Re: Aab-Frederica 14/8-2026 19:00
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Tiedemann og Pudel vil være meget to klarer forstærkninger og vi kan jo håbe Jasson får sig solgt og vi henter en god 6’er.
Vi skal vist ik forvente mere end det.
A’propos, jeg synes, det er mærkeligt med Pudel. Skulle han ikke være klar FØR Tiedemann, selv om sidstnævnte er rekord-hurtigt klar? Hvad sker der med Pudel, er der komplikationer?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det lyder til at Tiedemann er klar væsentligt tidligere end forventet. Men ja, det tager umiddelbart også længere tid end forventet med Pudel. Det er ikke første gang at han har en alvorlig knæskade, da han også var ramt i Dortmund, måske det er samme knæ og det gør at det ikke heler helt så nemt som man kunne have håbet.Funky skrev: ↑16. aug 2026, 19:22A’propos, jeg synes, det er mærkeligt med Pudel. Skulle han ikke være klar FØR Tiedemann, selv om sidstnævnte er rekord-hurtigt klar? Hvad sker der med Pudel, er der komplikationer?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det ser hvert fald mærkeligt ud, at Pudel var på bænken i flere kampe, men ikke har været det i de seneste to.Funky skrev: ↑16. aug 2026, 19:22A’propos, jeg synes, det er mærkeligt med Pudel. Skulle han ikke være klar FØR Tiedemann, selv om sidstnævnte er rekord-hurtigt klar? Hvad sker der med Pudel, er der komplikationer?
Lugter jo lidt af komplikationer af en slags.