AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 24. jan 2014, 16:00

Zaza lider vel også meget under hans sidste sæson i klubben hvor han vel dårligt tog en eneste bold. Så kan man hurtigt komme til at glemme hans fantastiske præstationer i mesterskabs sæsonen, og efterfølgende europa, hvor straffesparket mod Celtic står for mig som en af de største, og vigtigste, enkelt bedrifter i nyere AaB historie.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 24. jan 2014, 19:07

Forza skrev:
gravballe skrev:jeg kan så garantere at MJ næsten er Persona non grata i AaB! Så ham får vi ikke at se... Hvilke også er meget godt, han var god i forsvaret, og pinlig på backen...
Helt enig! men har du insiderviden siden du kan garantere det?
Ja.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 24. jan 2014, 19:12

Hvis det er, fordi han står ved hans rettigheder ved feriepenge sag, er det for dårligt af AaB , hvis han er Persona non grata
Men det bliver jo bare gætterier

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jan 2014, 19:35

birk skrev:Hvis det er, fordi han står ved hans rettigheder ved feriepenge sag, er det for dårligt af AaB , hvis han er Persona non grata
Men det bliver jo bare gætterier
Hvorfor er det for dårligt? AaB er da i deres fulde ret til selv at sortere hvilke spillere de evt vil forsøge at hente.
Janteloven eksisterer IKKE!

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 24. jan 2014, 20:57

Ja det er de , så har jeg nok misforstået det . Men skal nuværende / tidligere AaB spillere bare være på den sorte liste hvis de vil have de ferie penge . Tror at mange af de nuværende AaB spillere tager deres tilgodehavende , hvis dommen bliver at AaB skal betale

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jan 2014, 22:27

birk skrev:Ja det er de , så har jeg nok misforstået det . Men skal nuværende / tidligere AaB spillere bare være på den sorte liste hvis de vil have de ferie penge . Tror at mange af de nuværende AaB spillere tager deres tilgodehavende , hvis dommen bliver at AaB skal betale
De er ikke på en sort liste. AaB ønsker bare ikke at købe dem.
Janteloven eksisterer IKKE!

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 25. jan 2014, 11:28

birk skrev:Ja det er de , så har jeg nok misforstået det . Men skal nuværende / tidligere AaB spillere bare være på den sorte liste hvis de vil have de ferie penge . Tror at mange af de nuværende AaB spillere tager deres tilgodehavende , hvis dommen bliver at AaB skal betale
Det er vel ikke så underligt. Som jeg har fornemmet problemet med ferie penge sagen, så er den helt anderledes end i Brøndbys tilfælde. Dels fordi Brøndby aktivt forsøgte at snyde deres spiller, men også fordi eftersigen skulle det kun være AaB´s bonus kontrakter der er problem med, den der blev indgået op til CL. Lynge/AaB er skuffet over spillere der har været med til at lave en aftale, udemærket godt ved hvorden aftalen var, og de på ingen måde blev forsøgt snydt af AaB, nu forsøger aktivt at presse flere penge ud, fordi ordlyden er forkert i kontrakten. Når AaB altid har været en klub, der har forsøgt at behandle alle spillere godt, mener man også dette skal gå den anden vej, og opføre man sig ikke ordenligt, så er ens værdier ikke komtiable med AaB, og derfor ønsker AaB ikke at købe sådan en spiller igen, eller forlænge aftalen med en hvis person, med mindre han ændre mening omkring sagen.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 25. jan 2014, 15:07

GOMORGEN ALLAN gaarde, Esbjerg har lige snuppet den bedste froavarsspiller i AaBs hostorie, sover du i timen eller hva??
fanme pinlig at vi ik snupper ham.... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 25. jan 2014, 15:10

Brent skrev:GOMORGEN ALLAN gaarde, Esbjerg har lige snuppet den bedste froavarsspiller i AaBs hostorie, sover du i timen eller hva??
fanme pinlig at vi ik snupper ham.... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Har Jozo Matovac da genoptaget karrieren igen?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 25. jan 2014, 15:28

Brent skrev:GOMORGEN ALLAN gaarde, Esbjerg har lige snuppet den bedste froavarsspiller i AaBs hostorie, sover du i timen eller hva??
Har du ikke nogle somalier du skal ud og holde øje med?

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 25. jan 2014, 15:35

Mr. Larsen skrev:
Det ved jeg ik, kender ham ik. Henviser til Mikael Jakobsen der spille i AaB da vi blev mestrer - læse længere oppe i tråden, han skifter nu til Fiskerne, det hel sårt :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 25. jan 2014, 23:05

Brent skrev:
Mr. Larsen skrev:
Det ved jeg ik, kender ham ik. Henviser til Mikael Jakobsen der spille i AaB da vi blev mestrer - læse længere oppe i tråden, han skifter nu til Fiskerne, det hel sårt :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Så kender du ikke AaB´s bedste forsvarsspiller i historien :)

MJ var fin, men vi har ikke brug for forstærkning på den plads, men de folk vi pt har på holdet.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 25. jan 2014, 23:27

Kan vi ikke snart bare tie Brent ihjel? Der kan vel for pokker ikke være flere tilbage, der tror på ham.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga

Indlæg af Rasmus » 26. jan 2014, 06:27

Brent skrev:
Mr. Larsen skrev:
Jozo Matovac bør man da kende? :S

MJ synes jeg ikke skal tilbage til AaB, vi mangler ikke en på denne plads. Han brændte vel også broen i feriepenge-sagen, og alene af den årsag ønsker jeg ham ikke retur.
/ Rasmus

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 26. jan 2014, 17:42

MJ var en klasse spiller i AaB, der desværre ikke fik den succes i Spanien han fortjente. Hans comeback til DK har ikke været så prangende, og vi er aktuelt godt rustet i forsvaret. Så jeg synes det er OK at vi ikke bruger penge på ham (han er næppe billig). Vi har også egne talenter stående i kolissen, som skal have chancen, når Lasse smutter til sommer.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 26. jan 2014, 18:57

budo skrev:MJ var en klasse spiller i AaB, der desværre ikke fik den succes i Spanien han fortjente. Hans comeback til DK har ikke været så prangende, og vi er aktuelt godt rustet i forsvaret. Så jeg synes det er OK at vi ikke bruger penge på ham (han er næppe billig). Vi har også egne talenter stående i kolissen, som skal have chancen, når Lasse smutter til sommer.
Mj var (endnu) et eksempel på at Hamrén var en mester til at få ordinære fodboldspillere til at yde rigtig godt. MP, Curth og Due er andre eksempler på samme.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 26. jan 2014, 20:00

Pastorius skrev:
budo skrev:MJ var en klasse spiller i AaB, der desværre ikke fik den succes i Spanien han fortjente. Hans comeback til DK har ikke været så prangende, og vi er aktuelt godt rustet i forsvaret. Så jeg synes det er OK at vi ikke bruger penge på ham (han er næppe billig). Vi har også egne talenter stående i kolissen, som skal have chancen, når Lasse smutter til sommer.
Mj var (endnu) et eksempel på at Hamrén var en mester til at få ordinære fodboldspillere til at yde rigtig godt. MP, Curth og Due er andre eksempler på samme.
Anders Due blev næsten ikke benyttet i det halvår de begge var i AaB, det meste af tiden dog som skadesmeldt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 26. jan 2014, 20:42

Helenius var i dag med flyveren fra Aalborg til Amsterdam. Jeg ved ikke, om man skal lægge noget i det - det kan naturligvis være en mellemlanding på turen til Birmingham. Måske brugte han bare Villas ufrivillige FA-Cup friweekend til at besøge familien...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 27. jan 2014, 00:45

le Cid skrev:Helenius var i dag med flyveren fra Aalborg til Amsterdam. Jeg ved ikke, om man skal lægge noget i det - det kan naturligvis være en mellemlanding på turen til Birmingham. Måske brugte han bare Villas ufrivillige FA-Cup friweekend til at besøge familien...
Tror ikke du skal lægge så meget i det http://www.birminghammail.co.uk/sport/f ... ng-6536032
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 27. jan 2014, 01:09

Pastorius skrev:
Mht. Hamrén er jeg helt enig, men at kalde MJ ordinær, er det det ikke at være lovlig hård? Selv AaB fjendske Olsen havde ham omkring holdet et par gange (og skader holdt ham væk et par andre gange) og han fik jævnligt spilletid i Primera division og var semi fast mand i segunda division. Så talentet har vel været til mere end Superliga bold, omend han ikke rigtig har fået forløst det.

Hans comeback i Danmark har været lidt trist, selvom han vel har gjort det ok i Farum. Men underordnet hans ærgerlige udsagn i feriepengesagen, så har han været med til at give mig så store AaB stunder, at jeg håber det bedste for ham hos Fiskerne. Jeg vil også langt hellere se ham få succes der, end på Sjælland.

Besvar