4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
-
Huckleberry
- Ynglinge

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
Du kan tilmelde 1 ekstra spiller indtil 24 timer før opgøret. Så jo han kan spille men forhåbentligt ikke nødvendigt
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Såfremt det er sandt det medierne beretter om at Kent vil flytte dagens træning for at han kan gennemgå læge-tjek og bliver præsenteret - ja så må vi formode at han er med i CL truppen.Huckleberry skrev:Du kan tilmelde 1 ekstra spiller indtil 24 timer før opgøret. Så jo han kan spille men forhåbentligt ikke nødvendigt
Ellers ville det jo ikke haste så meget.
Kent ville jo ikke spille 1 minut på ham her mandag og tirsdag hvis han ikke var i spil til onsdag. Og da slet ikke flytte dagens træning.
Bienvenu Bassogog!
Det var gået over mit hoved, at også Kasper Risgaard tilsyneladende var tvivlsom til onsdagens grundet frygtet brækket hånd. Den viste sig så vist "bare" at være helt blå og hævet. Hvordan går det med Thelander og Thomsen? Kunne være rart, om startopstillingen mod Apoel ikke bliver det rene eksperimentarium.
Jeg tror, at netop de to var ude, så vi kunne have idealopstillingen på midtbanen klar til APOEL. Augo røg også ind sent, for at aflaste Wurtz sent.Hovedet skrev:Det var gået over mit hoved, at også Kasper Risgaard tilsyneladende var tvivlsom til onsdagens grundet frygtet brækket hånd. Den viste sig så vist "bare" at være helt blå og hævet. Hvordan går det med Thelander og Thomsen? Kunne være rart, om startopstillingen mod Apoel ikke bliver det rene eksperimentarium.
Det var også det, jeg hørte, men undrer mig lidt over, at der ikke er kommet status på d´herrer. I øvrigt er jeg imponeret over ham den unge Børsting - giv ham en sæson med regelmæssige indhop, og jeg tror, vi har en Kasper Kusk om et års tid. Jeg kunne snildt se ham tage en halv time for Thomsen, der stadig ikke er i ordentlig form. Blev Dalsgaard i øvrigt nogensinde klar?Eksil skrev:Jeg tror, at netop de to var ude, så vi kunne have idealopstillingen på midtbanen klar til APOEL. Augo røg også ind sent, for at aflaste Wurtz sent.Hovedet skrev:Det var gået over mit hoved, at også Kasper Risgaard tilsyneladende var tvivlsom til onsdagens grundet frygtet brækket hånd. Den viste sig så vist "bare" at være helt blå og hævet. Hvordan går det med Thelander og Thomsen? Kunne være rart, om startopstillingen mod Apoel ikke bliver det rene eksperimentarium.
Kent Nielsen sagde til P3 sporten af hvis kampen i lørdags var en Ch. L. kval kamp havde Thomsen og Thelander nok spillet fra start.Eksil skrev:Jeg tror, at netop de to var ude, så vi kunne have idealopstillingen på midtbanen klar til APOEL. Augo røg også ind sent, for at aflaste Wurtz sent.Hovedet skrev:Det var gået over mit hoved, at også Kasper Risgaard tilsyneladende var tvivlsom til onsdagens grundet frygtet brækket hånd. Den viste sig så vist "bare" at være helt blå og hævet. Hvordan går det med Thelander og Thomsen? Kunne være rart, om startopstillingen mod Apoel ikke bliver det rene eksperimentarium.
Så tror man sparede dem for at de var HELT klar til onsdag.
FUCK jeg glæder mig... og tror sgu vi laver et resultat på onsdag der er så brugbart at når returkampen er overstået, så er det ikke kun onsdag vi skal høre hymnen fra Ch. L... men min. 3 gange mere på hjemmebanen...
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
hje1980 skrev:Kent Nielsen sagde til P3 sporten af hvis kampen i lørdags var en Ch. L. kval kamp havde Thomsen og Thelander nok spillet fra start.Eksil skrev:Jeg tror, at netop de to var ude, så vi kunne have idealopstillingen på midtbanen klar til APOEL. Augo røg også ind sent, for at aflaste Wurtz sent.Hovedet skrev:Det var gået over mit hoved, at også Kasper Risgaard tilsyneladende var tvivlsom til onsdagens grundet frygtet brækket hånd. Den viste sig så vist "bare" at være helt blå og hævet. Hvordan går det med Thelander og Thomsen? Kunne være rart, om startopstillingen mod Apoel ikke bliver det rene eksperimentarium.
Så tror man sparede dem for at de var HELT klar til onsdag.
FUCK jeg glæder mig... og tror sgu vi laver et resultat på onsdag der er så brugbart at når returkampen er overstået, så er det ikke kun onsdag vi skal høre hymnen fra Ch. L... men min. 3 gange mere på hjemmebanen...
Så er Sparnord udsolgt :-)
- astonvilla
- Allstar

Resterende billetter:
Weber: 227
3F: 485
I alt: 712 stk.
Mon ikke der åbnes op på Eggaards sektion A og G når de sidste på Weber og 3F er væk.
Mon ikke der åbnes op på Eggaards sektion A og G når de sidste på Weber og 3F er væk.
Bienvenu Bassogog!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
I går var der få billetter tilbage på nordtribunen, men som det er set før så blev der pludselig frigivet en del ekstra pladser. Der er stadigvæk en del billetter tilbage på øst, så mon ikke at de venter til de er blevet solgt før der evt. åbnes op for salg til sponsor tribunen.astonvilla skrev:Resterende billetter:
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
frederikshavneren skrev:I går var der få billetter tilbage på nordtribunen, men som det er set før så blev der pludselig frigivet en del ekstra pladser. Der er stadigvæk en del billetter tilbage på øst, så mon ikke at de venter til de er blevet solgt før der evt. åbnes op for salg til sponsor tribunen.astonvilla skrev:Resterende billetter:
Så er der 100 stk på A og G på Eggaard :-)
-
frederikshavneren
- Allstar

880 billetter tilbage i alt i skrivende stund.Super Hansen skrev:frederikshavneren skrev:I går var der få billetter tilbage på nordtribunen, men som det er set før så blev der pludselig frigivet en del ekstra pladser. Der er stadigvæk en del billetter tilbage på øst, så mon ikke at de venter til de er blevet solgt før der evt. åbnes op for salg til sponsor tribunen.astonvilla skrev:Resterende billetter:
Så er der 100 stk på A og G på Eggaard :-)
Kan vi ikke stoppe med nedtællingen af billetter...?
Enig. Det vil kun være interessant, hvis ikke der bliver udsolgt til den kamp. Det tager jeg slet og ret som en selvfølge. Derimod er det altså temmelig bekymrende, at vi nu igen er nede på meget lave tilskuertal i Superligaen. Under 6000 mod både FCN og Esbjerg, ganske vist lørdagskampe (som burde droppes), men alligevel.hje1980 skrev:Kan vi ikke stoppe med nedtællingen af billetter...?
Enige det er et superringe tilskuertal, men lørdag kl 18. er et megaringe spilletidspunkt.Hovedet skrev:Enig. Det vil kun være interessant, hvis ikke der bliver udsolgt til den kamp. Det tager jeg slet og ret som en selvfølge. Derimod er det altså temmelig bekymrende, at vi nu igen er nede på meget lave tilskuertal i Superligaen. Under 6000 mod både FCN og Esbjerg, ganske vist lørdagskampe (som burde droppes), men alligevel.hje1980 skrev:Kan vi ikke stoppe med nedtællingen af billetter...?
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
frederikshavneren
- Allstar

Lørdagskampe koster tilskuere. Ja det er ringe at der var under 6000 tilskuere mod både Farum og Esbjerg, men for at sætte det i perspektiv så var der 13.106 tilskuere i Parken fredag aften til kampen ml. FCK og Ikast. Set i det perspektiv så er vores tilskuertal ikke så ringe endda. Der var også under 10 kilo til Brøndbys hjemmekamp mod Haderslev. Københavnerholdene trækker meget få tilskuere på stadion når deres store opland tages i betragtning, men det faktum er medierne naturligvis blinde overfor.Brent skrev:Enige det er et superringe tilskuertal, men lørdag kl 18. er et megaringe spilletidspunkt.Hovedet skrev:Enig. Det vil kun være interessant, hvis ikke der bliver udsolgt til den kamp. Det tager jeg slet og ret som en selvfølge. Derimod er det altså temmelig bekymrende, at vi nu igen er nede på meget lave tilskuertal i Superligaen. Under 6000 mod både FCN og Esbjerg, ganske vist lørdagskampe (som burde droppes), men alligevel.hje1980 skrev:Kan vi ikke stoppe med nedtællingen af billetter...?
- astonvilla
- Allstar

Det giver sug i maven:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... eague.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er det eneste der mangler at vi får støvet vores Welcome to Hell banner af, hvem der så end ligger inde med det.
Vi skal have tilføjet følgende undertitel til banneret inden onsdag:
-Velling er Bøz
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... eague.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er det eneste der mangler at vi får støvet vores Welcome to Hell banner af, hvem der så end ligger inde med det.
-Velling er Bøz
Bienvenu Bassogog!
-
frederikshavneren
- Allstar

Nationalmelodien til pokalfinalen rørte mig ikke, men jeg kan garantere at jeg får gåsehud, sug i maven og sikkert også en lille tåre i øjenkrogen når CL hymnen afspilles onsdag aften!astonvilla skrev:Det giver sug i maven:
-Velling er Bøz
Tænk sig det har andre jyske klubber ikke oplevet...
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Hvis UEFA vidste, hvad banneret direkte oversat betyder, så ville AaB få en kæmpebøde og to kampe uden tilskuere for ekstremistiske ytringer på tribunen.astonvilla skrev:-Velling er Bøz
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Hvorfor er det, at du skal fyre den sætning af, hver gang der er den mindste anledning til det? Så er det da heller ikke mere sensationelt eller interessant for den sags skyld.frederikshavneren skrev:Nationalmelodien til pokalfinalen rørte mig ikke, men jeg kan garantere at jeg får gåsehud, sug i maven og sikkert også en lille tåre i øjenkrogen når CL hymnen afspilles onsdag aften!astonvilla skrev:Det giver sug i maven:
-Velling er Bøz
Tænk sig det har andre jyske klubber ikke oplevet...
Og hvad med Silkeborg i 1994 forresten? De må da trods alt også have spillet cl-kvalkampe. Om CL-hymnen så blev spillet til kvalkampe dengang er jeg mere i tvivl om..
Dommer til kampen bliver Martin Atkinson fra England.
Den 43-årige englænder dømmer sin 73. internationale kamp i Aalborg på onsdag, og har tre gange tidligere dømt danske hold i internationale turneringer – alle gangene har været med FCK som dansk hold.
Han assisteres onsdag af Michael Mullarkey og Stephen Child på linjerne, Anthony Taylor og Craig Pawson som assisterende dommere samt af 4 dommer Simon Bennett.
Den 43-årige englænder dømmer sin 73. internationale kamp i Aalborg på onsdag, og har tre gange tidligere dømt danske hold i internationale turneringer – alle gangene har været med FCK som dansk hold.
Han assisteres onsdag af Michael Mullarkey og Stephen Child på linjerne, Anthony Taylor og Craig Pawson som assisterende dommere samt af 4 dommer Simon Bennett.