Kamptråd: Hobro IK - AaB, mandag d. 16. marts 2015
Re: Kamptråd: Hobro IK - AaB, mandag d. 16. marts 2015
Det er tydeligt at se, at AaBs spillere har været på arbejde og studie hele dagen.. De er jo helt færdige, og magter ikke at kæmpe..
Aarrgggghhhh det er så fucking tandløst, fejl på fejl på fejl
AaB - the Nordic gateway to Europe
Ja, du har helt ret, det er faktisk temmelig pinligt. Eneste fordel er vel, hvis Gaarde har aftalt kontraktforhandlinger umiddelbart efter kampen. Det må blive billigt. Hvis altså vi gider beholde nogle af fjolserne.Dalbjerg skrev:Det er tydeligt at se, at AaBs spillere har været på arbejde og studie hele dagen.. De er jo helt færdige, og magter ikke at kæmpe..
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
90 minutter og 0 AaB chancer - bestemt ikke godkendt. :-(
AaB fan since 1991 
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Frustrerende dårligt. Langsomt, ukoncentreret og viljeløst.
Helt fortjent sejr til et godt kæmpende Hobro hold.
Helt fortjent sejr til et godt kæmpende Hobro hold.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Lad os bare nappe Jonas dal han forstår da at sætte et hold op til fight
AaB - the Nordic gateway to Europe
Hvis man fik et mål hvor hver gang man snublede i bolden eller kiksede en tæmning i modstanderens felt, så havde vi til gengæld vundet komfortabelt.KME skrev:90 minutter og 0 AaB chancer - bestemt ikke godkendt. :-(
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Har Helenius rørt bolden?
Et Hjerte - En Klub
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kan en eller anden ikke for mit blodtryks skyld lige hurtigt opridse et par fordele ved ikke at spille europaeisk naeste saeson?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Man undgår ydmygelser mod stærke modstandere på niveau med.....FUCKING HOBRO!!!!!Buzz Killington skrev:Kan en eller anden ikke for mit blodtryks skyld lige hurtigt opridse et par fordele ved ikke at spille europaeisk naeste saeson?
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Forfærdeligt. Alle var langt under niveau. Lort
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Vi bliver ikke så trætte af et hårdt kampprogram, at vi ikke orker at skyde på mål en eneste gang i en kamp mod Hobro....Buzz Killington skrev:Kan en eller anden ikke for mit blodtryks skyld lige hurtigt opridse et par fordele ved ikke at spille europaeisk naeste saeson?
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Fortjent. Godt vi ikke skal møde dem mere!
Fortjent sejr til Hobro, det vil det klart mest, de fighter klart hårdest
Dalsgard var på niveau. Larsen vel også. Resten, jamen man fatter det fandme ikke. Og Kent bliver sgu også udstillet. Taktisk kørt ud på røv og albuer af Jonas Dal. Suck it, Euro Champ.Reyad skrev:Forfærdeligt. Alle var langt under niveau. Lort
Øøøøøøøøøøh, vil du prøve igen??STE skrev:Fortjent. Godt vi ikke skal møde dem mere!
Og hvis det var forsøg på sarkasme, så Øøøøøøøøøøh, vil du prøve igen??
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Vilje og styrke 1
Inkompetence og arrogant sløseri 0
Fortjent, yderst fortjent, hjemmesejr til Hobro IK over et ufatteligt ringe AaB-hold. Om så det havde være hele AaB-truppen alene mod Hobros keeper, så havde vi stadig tabt den kamp med minimum 1-0

Inkompetence og arrogant sløseri 0
Fortjent, yderst fortjent, hjemmesejr til Hobro IK over et ufatteligt ringe AaB-hold. Om så det havde være hele AaB-truppen alene mod Hobros keeper, så havde vi stadig tabt den kamp med minimum 1-0
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Pinligt. Ingen fight, ingen plan. Hvad har Kent gang i..
Har intet til overs for Hobro, det er en blanding af FCV og Horsens når det er værst. Ved godt det er deres lod, som halv-proffer, men det er stadig ulækkert. Forstår ikke dommerne tillader det, men når de gør, så skal vi fanme også ind i kampen med det samme og tæske igennem.
Har intet til overs for Hobro, det er en blanding af FCV og Horsens når det er værst. Ved godt det er deres lod, som halv-proffer, men det er stadig ulækkert. Forstår ikke dommerne tillader det, men når de gør, så skal vi fanme også ind i kampen med det samme og tæske igennem.
Aalborg BK 1885!
Elendigt AaB, intet mindre. Alle mand må ned og se sig selv i spejlet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er ringere udgave af FCM, en surströmming light. Jonas Dahl og DNAet (virusset) skal IKKE til AaB.Søgaard skrev:Pinligt. Ingen fight, ingen plan. Hvad har Kent gang i..
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.