Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
Hvorfor stopper tykgaard ikke når randers har bolden??
Men venter til AaB har bolden ?
Men venter til AaB har bolden ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Det er da ekstremt at man kan dømme så ringe!
Nok har dommerstandarden aldrig været rigtig god, men i den her sæson er det da gået helt af sporet for dem.
Nok har dommerstandarden aldrig været rigtig god, men i den her sæson er det da gået helt af sporet for dem.
Et Hjerte - En Klub
-
Gamen
Og efter 85 min. så vi så hvorfor Gilli har meget at lære endnu. Helt hovedløst dribler han direkte ind i 3 mand, og giver Randers en totalt unødvendig kontra hvor de er meget tæt på at afgøre kampen...
Så mangler vi Risgård mod Brøndby. Tak for talentløsheden, Tykgaard.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Det jeg kan aflæse Risgaard siger til Borring er.. "Luk nu røven mand, et eller andet bla bla 
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Beklager.. Selvom Tykgaard er en skandale, så er det der bare tåbeligt Risgaard... Vigtig vigtig kamp, og så blive ved med at snakke.. Come on..
KEP for helvede, hvor er du ringe i dag!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tykgård har så eklatant mangel på situationsfornemmelse det er helt vildt!
Han virker jo nærmest til at være den mest ophidsede person på banden. Intet format har han!
Han virker jo nærmest til at være den mest ophidsede person på banden. Intet format har han!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg håber det møgsvin af en dommer taber begge sine ben. Mangen til talentløshed!!

Hader København!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det er sgu da en håbløs kamp af den dommer!
Til gengæld har Lars Søndergaard skabt en flok fightere, det er forrygende at kunne spille så flot fodbold og samtidigt være parate til at kæmpe røven ud af bukserne til trods for en dommer der er helt væk.
Til gengæld har Lars Søndergaard skabt en flok fightere, det er forrygende at kunne spille så flot fodbold og samtidigt være parate til at kæmpe røven ud af bukserne til trods for en dommer der er helt væk.
Han står og snakker til Borring, men okay. Brok til gult er aldrig i orden.Dalbjerg skrev:Beklager.. Selvom Tykgaard er en skandale, så er det der bare tåbeligt Risgaard... Vigtig vigtig kamp, og så blive ved med at snakke.. Come on..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Nu vinder Randers i sidste sekund.. Det er en klassiker..
Nu vinder Randers i sidste sekund.. Det er en klassiker..
Hvis vi bliver snydt for straffe brænder jeg sammen.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Kan vi smide Ene ind på Risgaards plads til BIF kampen. Jeg er ikke så glad for at smide Abildgaard in i BIF kampen
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
-
andreasaab89
- Allstar

Thomsen derind og Jönsson kanten.Supersystem skrev:Kan vi smide Ene ind på Risgaards plads til BIF kampen. Jeg er ikke så glad for at smide Abildgaard in i BIF kampen
vil helst ikke skille ene og spalvis af pt.
AaB er min trosretning
ZWEEEIIIIIMAAAALLLLLLLLLLLLLLL
HAN SCORER ALTID TOOOOO!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
HVOR ER DET LATTERLIGT FORTJENT!
FUCK DIG TYKGAARD!
FUCK JER RANDERS!
FUCK DIG TYKGAARD!
FUCK JER RANDERS!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus