Kamptråd: AaB - FC Midtjylland 19/02/21 klokken 19:00
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland 19/02/21 klokken 19:00
Ja den var kaldt. Fuldt fortjent
Thelander med klasse oplæg
Thelander med klasse oplæg
-
Ibiza Polar
Ross ser ikke god ud der.
Vi beder jo om det. Vi står jo bare og tager imod. Nu håber jeg, vi sadler om.
Ahlmann hænger i offside, og Thelander header lige ud til Kaba, som ingen går til.
Amatører mod proffer.
Amatører mod proffer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes sgu vi var fint med - men de er bare en eller 7-8 klasser over os.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
jeg synes ikke Ross har nogen andel i det mål, til gengæld er ikke én af vores to 6'ere med tilbage, selvom vi er faldet meget dybt med bagkæden. Det efterlod en enorm plads lige foran vores forsvar.Ibiza Polar skrev: ↑19. feb 2021, 19:30Ross ser ikke god ud der.
Også skidt clearet af T.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
???
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det kunne vi så ikke.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ross sover totalt, og ligeledes gør dem der skal være obs på returrum - de er 2 mod 5 ved fremlægningen.
Tror desværre aldrig han bliver nogen klasseforsvarer, dertil er hans pasningsspil helt vildt ringe og ja, der er for store mangler.
Kan man udvikle det? Ja, selvfølgelig. Men hans udvikling er kun gået én vej nu - i lang tid.
Tror desværre aldrig han bliver nogen klasseforsvarer, dertil er hans pasningsspil helt vildt ringe og ja, der er for store mangler.
Kan man udvikle det? Ja, selvfølgelig. Men hans udvikling er kun gået én vej nu - i lang tid.
Vi mister bolden, hver gang Pallesen får den - og det er ikke fordi de ikke giver ham plads nok.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kakeeto-Pallesen-Børsting i højresiden. Nøøøøj hvor er det super sløjt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Ibiza Polar
Det er altså svært at cleare en dropbold med hovedet, når man bakker. Det er umuligt at få fart i bolden.Hanga skrev: ↑19. feb 2021, 19:32jeg synes ikke Ross har nogen andel i det mål, til gengæld er ikke én af vores to 6'ere med tilbage, selvom vi er faldet meget dybt med bagkæden. Det efterlod en enorm plads lige foran vores forsvar.Ibiza Polar skrev: ↑19. feb 2021, 19:30Ross ser ikke god ud der.
Også skidt clearet af T.
Jeg vil mene, at Ross bør være tættere på Kaba. Alternativt Pedro.
-
Stegosaurus
- Allstar

Jøsses der er ikke meget at bygge videre på..... vi er da det klart ringeste hold i ligaen pt
Synes virkelig vi er blevet ringe til at kombinere os.
Enig, der er en der skal samle den der op.Ibiza Polar skrev: ↑19. feb 2021, 19:35
Det er altså svært at cleare en dropbold med hovedet, når man bakker. Det er umuligt at få fart i bolden.Hanga skrev: ↑19. feb 2021, 19:32jeg synes ikke Ross har nogen andel i det mål, til gengæld er ikke én af vores to 6'ere med tilbage, selvom vi er faldet meget dybt med bagkæden. Det efterlod en enorm plads lige foran vores forsvar.Ibiza Polar skrev: ↑19. feb 2021, 19:30Ross ser ikke god ud der.
Også skidt clearet af T.
Jeg vil mene, at Ross bør være tættere på Kaba. Alternativt Pedro.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Hvad er der du ikke forstår.
Vi var godt med som hold og var ikke presset - men da fcm er flere klasser over os individuelt scorer de selvfølgeligt på vores små fejl noget vi desværre ikke har klasse til.
AaB - BIF 13/4 2014
Skidt kamp indtil nu men Samuelsen synes jeg virkelig viser nogle gode takter og tror han kan blive super god!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Vi spiller som et bundhold
Han har til gengæld alderen på sin side. Det er dog en udfordring for ham at være i en klub der insisterer på pasningsspil.Julgranen skrev: ↑19. feb 2021, 19:34Ross sover totalt, og ligeledes gør dem der skal være obs på returrum - de er 2 mod 5 ved fremlægningen.
Jeg ser stadig et stort potentiale i ham, men er enig i at han skal udvikle den del.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvis resultatet holder, nærmer vi os vel den dårligste start for en ny træner siden .... Persson?