Aner det ikke. Få klubber har jeg interesseret mig så lidt for. Men jeg gad godt at have Schwartz i AaB.FlæskeFrank skrev: ↑1. feb 2022, 13:48Ronnieboy havde jeg helt glemt. Men de har vel også en meget smal trup!!!
Træningskampe vinteren 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Træningskampe vinteren 2022
Ædruelighedens stemme
Men hvad er meningen med de 2 × 90 min? Bliver det 2 forskellige hold vi afprøver eller et første og et andet hold?
Spillerne skal stadig doseres og nu har man så 180 minutter til at afprøve spillere fremfor kun 90. Det giver også rum til at afprøve forskellige taktiske konstellationer og unge spillere. Med en forholdsvis smal trup synes jeg, det er vigtigt at have øje på hvilke U19-spillere der er tæt på at være klar. Ross, Dahl, Holmstrøm, Stahlfest, Noshe osv., hvor langt er de fra Superliga?
Jeg håber da at man vælger at stille med stærkeste opstilling i første kamp ohøg bruger kamp 2 til at afprøve ting. Vi skal til at være klar til sæsonstartPrica22 skrev: ↑3. feb 2022, 03:09Spillerne skal stadig doseres og nu har man så 180 minutter til at afprøve spillere fremfor kun 90. Det giver også rum til at afprøve forskellige taktiske konstellationer og unge spillere. Med en forholdsvis smal trup synes jeg, det er vigtigt at have øje på hvilke U19-spillere der er tæt på at være klar. Ross, Dahl, Holmstrøm, Stahlfest, Noshe osv., hvor langt er de fra Superliga?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Træningskampen i morgen mod Vendsyssel FF i Vrå strømmes hos Nordjyske
Det havde nok krævet at vi havde mødt nogle hold, der kunne yde lidt modstand. Kvaliteten af vores træningsmodstandere er godt nok uhørt lav.RicoBR02 skrev: ↑3. feb 2022, 08:31Jeg håber da at man vælger at stille med stærkeste opstilling i første kamp ohøg bruger kamp 2 til at afprøve ting. Vi skal til at være klar til sæsonstartPrica22 skrev: ↑3. feb 2022, 03:09Spillerne skal stadig doseres og nu har man så 180 minutter til at afprøve spillere fremfor kun 90. Det giver også rum til at afprøve forskellige taktiske konstellationer og unge spillere. Med en forholdsvis smal trup synes jeg, det er vigtigt at have øje på hvilke U19-spillere der er tæt på at være klar. Ross, Dahl, Holmstrøm, Stahlfest, Noshe osv., hvor langt er de fra Superliga?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Men ikke desto mindre så har vi kun vundet en enkelt kamp, så vores modstandere kunne vel sige det samme?Pastorius skrev: ↑4. feb 2022, 18:12Det havde nok krævet at vi havde mødt nogle hold, der kunne yde lidt modstand. Kvaliteten af vores træningsmodstandere er godt nok uhørt lav.RicoBR02 skrev: ↑3. feb 2022, 08:31Jeg håber da at man vælger at stille med stærkeste opstilling i første kamp ohøg bruger kamp 2 til at afprøve ting. Vi skal til at være klar til sæsonstartPrica22 skrev: ↑3. feb 2022, 03:09Spillerne skal stadig doseres og nu har man så 180 minutter til at afprøve spillere fremfor kun 90. Det giver også rum til at afprøve forskellige taktiske konstellationer og unge spillere. Med en forholdsvis smal trup synes jeg, det er vigtigt at have øje på hvilke U19-spillere der er tæt på at være klar. Ross, Dahl, Holmstrøm, Stahlfest, Noshe osv., hvor langt er de fra Superliga?
Lad os nu bare stille op i stærkeste opstilling så vi kan komme igang, ikke flere forsøg..
Det er mange, mange år siden vi har mødt en træningskamps modstander, der kunne forberede os på det tempo som FCK eller FCM kommer i - og måske gerne endda en lille smule højere. Havde det nu kun været en enkelt halvsæson. Det giver fin mening i nogle tilfælde at møde lidt svagere modstandere, men det giver ikke mening kun at møde modstand på niveau eller under en selv, hvis man gerne vil udvikle sig. Det er da en ganske åbenlys mangel ift. at hente nogle point mod de stærkere hold.RicoBR02 skrev: ↑4. feb 2022, 21:37Men ikke desto mindre så har vi kun vundet en enkelt kamp, så vores modstandere kunne vel sige det samme?Pastorius skrev: ↑4. feb 2022, 18:12Det havde nok krævet at vi havde mødt nogle hold, der kunne yde lidt modstand. Kvaliteten af vores træningsmodstandere er godt nok uhørt lav.RicoBR02 skrev: ↑3. feb 2022, 08:31Jeg håber da at man vælger at stille med stærkeste opstilling i første kamp ohøg bruger kamp 2 til at afprøve ting. Vi skal til at være klar til sæsonstartPrica22 skrev: ↑3. feb 2022, 03:09Spillerne skal stadig doseres og nu har man så 180 minutter til at afprøve spillere fremfor kun 90. Det giver også rum til at afprøve forskellige taktiske konstellationer og unge spillere. Med en forholdsvis smal trup synes jeg, det er vigtigt at have øje på hvilke U19-spillere der er tæt på at være klar. Ross, Dahl, Holmstrøm, Stahlfest, Noshe osv., hvor langt er de fra Superliga?
Lad os nu bare stille op i stærkeste opstilling så vi kan komme igang, ikke flere forsøg..
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/se-m ... b58f8d0a03
Klokken 12 begynder næsten fire timers fodbold med AaB - Vendsyssel. Det ligner at vi starter i tæt på stærkeste opstilling. Pedro, Ahlmann og Makaric umiddelbart de
Jacob Rinne - Mathias Ross, Rasmus Thelander, Daniel Granli - Kristoffer Pallesen, Malthe Højholt, Magnus Christensen, Iver Fossum, Frederik Børsting - Louka Prip, Kasper Høgh. '
Der skal måske ikke lægges alverden i starten, da der er 180 minutters fodbold at spille, men det er da bemærkelsesværdigt, at Magnus igen er ved at overhale Pedro i vintermånederne.
EDIT: Og her den fulde trup fra AaBs hjemmeside. De kunne godt lige sige hvem de seks akademispillere er.
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 19 Anosike Ementa, 24 Vladimir Prijovic, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 32 Casper Gedsted, 39 Kasper Høgh og 40 Theo Sander samt samt seks spillere fra AaB Akademiet
Klokken 12 begynder næsten fire timers fodbold med AaB - Vendsyssel. Det ligner at vi starter i tæt på stærkeste opstilling. Pedro, Ahlmann og Makaric umiddelbart de
Jacob Rinne - Mathias Ross, Rasmus Thelander, Daniel Granli - Kristoffer Pallesen, Malthe Højholt, Magnus Christensen, Iver Fossum, Frederik Børsting - Louka Prip, Kasper Høgh. '
Der skal måske ikke lægges alverden i starten, da der er 180 minutters fodbold at spille, men det er da bemærkelsesværdigt, at Magnus igen er ved at overhale Pedro i vintermånederne.
EDIT: Og her den fulde trup fra AaBs hjemmeside. De kunne godt lige sige hvem de seks akademispillere er.
1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 19 Anosike Ementa, 24 Vladimir Prijovic, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 32 Casper Gedsted, 39 Kasper Høgh og 40 Theo Sander samt samt seks spillere fra AaB Akademiet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
1-0 til Vendsyssel efter en katastrofal beslutning af Granli. Man sidder ikke med fornemmelse af, at AaB er på et markant højere niveau end modstanderen.
Allerede en stor ynk at se på - specielt defensivt.
Gab - godt nok en jammerligt tynd omgang. Alle lamper blinker med så svage præstationer i opstarten og en trænerfarce uden lige i denne vinter.
Det kan blive et langt og grimt forår, hvis ikke Inge får røven ud og i hvert fald for løst trænersituationen så der kommer noget ledelse omkring holdet. Det ser jo totalt apatisk ud det der foregår lige nu.
Det kan blive et langt og grimt forår, hvis ikke Inge får røven ud og i hvert fald for løst trænersituationen så der kommer noget ledelse omkring holdet. Det ser jo totalt apatisk ud det der foregår lige nu.
RAUS RAUS SSE!
Jeg kan ikke mere 3-5-2, kom nu over i en 4 mands bagkæde og få en ekstra offensiv spiller ind. Hvad spillede Friis i Viborg, 4-3-3?
Ja, godt nok ikke imponerende indtil videre.Jakobsen skrev: ↑5. feb 2022, 12:17Gab - godt nok en jammerligt tynd omgang. Alle lamper blinker med så svage præstationer i opstarten og en trænerfarce uden lige i denne vinter.
Kommer LF lige inden sæsonstart tror jeg ikke det ændrer det store. Det er selvfølgelig klart at foretrække, men han ville næppe nå at ændre på det helt store.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
1-1. Pallesen med en hård inderside lige under overliggeren efter et sløjt hjørnespark fra Fossum, der blev forlænget af Granli.
Er Hiljemark “cheftræneren” i begge kampe eller blot i denne?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der er sgu dejligt i Vrouw. Flot mål at Pripperen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg var lige væk i 20 minutter. Hvad står der? Er vi foran?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Fedt! Godt at se han fortsætter med at score mål.