Vb vs. AaB den 04.10.2024 - 11. spillerrunde.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Vb vs. AaB den 04.10.2024 - 11. spillerrunde.
Fed kamp. Vejle fortsætter formen for deres sidste par kampe. Pudel har ikke spillet sig på i dag. Bommer er den nye Risgård
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Stærkt af Muller der redder os til sidst. Ellers ret skidt hele vejen rundt fra Vejles første scoring i så 50 min frem. Skulle have været foran med 2 inden det skete.
prøv med lidt længere knopper under støvlerne næste gang - det var jævnt træls at se spillerne skøjte sådan rundt.
At komme tilbage 2-0 nede i 2. halvleg på udebane er godkendt, uanset om det hedder Vejle. At man kom 2-0 ned var ringe. Weekenden er reddet. Müller med fantomredning til sidst. Dårligt at komme så meget under pres til sidst. Dødbolde, Jesus Kristus, prøv noget nyt. Anything.
At komme tilbage 2-0 nede i 2. halvleg på udebane er godkendt, uanset om det hedder Vejle. At man kom 2-0 ned var ringe. Weekenden er reddet. Müller med fantomredning til sidst. Dårligt at komme så meget under pres til sidst. Dødbolde, Jesus Kristus, prøv noget nyt. Anything.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Svineheldigt, intet mindre.
Isoleret set ok med 1 point, især efter at have været bagud med to. Men spillemæssigt et klart skridt tilbage for holdet og mange spillere falder simpelthen aaalt for let igennem sådan en aften som denne; Adedeji, Jimenez, Jasson, Kasper Jørgensen (!!!), med videre.
Og nå ja, VAR redder vores røv. Et point med en meget bitter smag i munden.
Isoleret set ok med 1 point, især efter at have været bagud med to. Men spillemæssigt et klart skridt tilbage for holdet og mange spillere falder simpelthen aaalt for let igennem sådan en aften som denne; Adedeji, Jimenez, Jasson, Kasper Jørgensen (!!!), med videre.
Med kampens udvikling er det ene point ok, og vi viser igen fin moral, selvom vi aldrig skulle have været i en situation hvor vi havde behov for at hente to.
Vi mister momentum efter deres mål, og det var tæt på at blive alt for dyrt.
Ikke nogen god kamp, men det kunne være endt meget værre. Nu venter der en pause, og så to kampe imod SIF og Randers, hvor jeg håber vi ser flere præstationer ala Sønderjyske, og hvor vi som minimum er godt med i begge kampe inden vi igen møder Vejle og Lyngby, som gerne skal give fuldt hus.
Vi mister momentum efter deres mål, og det var tæt på at blive alt for dyrt.
Ikke nogen god kamp, men det kunne være endt meget værre. Nu venter der en pause, og så to kampe imod SIF og Randers, hvor jeg håber vi ser flere præstationer ala Sønderjyske, og hvor vi som minimum er godt med i begge kampe inden vi igen møder Vejle og Lyngby, som gerne skal give fuldt hus.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Dejligt point... Efter meget, meget dårligt spil. Målmanden koster et mål, men redder så to 100%. Chancer. Kasper Jørgensen var væk i dag og Widell skøjtede rundt og smed bolden væk, hvor der var desperat brug for sikker boldomgang.
Det her point kan vise sig vigtigt, men vi fik også udstillet vores manglende evne til at skabe chancer. Den træner der har ansvaret for hjørnespark burde fyres. Vi er pivringe både offensivt og defensivt....
Det her point kan vise sig vigtigt, men vi fik også udstillet vores manglende evne til at skabe chancer. Den træner der har ansvaret for hjørnespark burde fyres. Vi er pivringe både offensivt og defensivt....
Er nødt til at pointere at dommeren allerede inden VAR havde valgt den rigtige beslutning, så stop nu det der VAR halløj. De tjekkede den ja, og dommerens beslutning var helt rigtig.emenike skrev: ↑4. okt 2024, 21:04Svineheldigt, intet mindre.
Når man er bagud med 2 og får 1 point, så er det godkendt resultat. Før målet til 1-0 var vi suveræn på bolden og klart i styring, men sådan skulle det ikke være i dag. Der rammer holdet sq en mur.
1 point er OK - Jeg tænkte inden kampen mod Sønderjyske at 4 point i de 2 kampe her ville være fint, og det blev så vores udbytte. En mærkelig kamp i aften hvor vi starter klart bedst og vi bør ærge os meget over at vi ikke får taget vare på vores store muligheder her og at vi lukker et lortemål ind, for det gav en helt anden kamp herefter. Var vi kommet foran så tror jeg at vi havde kørt en sejr hjem. Godt kommet tilbage da vi får en ny våd klud i hovedet med deres 2-0 scoring, paradoksalt nok igen i en af vores bedste perioder.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Mål = point.
Fandme svært, at se hvem af de to hold, som var oprykker.
Meget stærk og kontrolleret kamp indtil de får deres pis-mål. Derefter bliver det en ren tjubang-kamp.
Dejligt at se Müller med nogle gode redninger.
Bjarne slår nogle virkelig gode bolde fremad i banen.
Fandme svært, at se hvem af de to hold, som var oprykker.
Meget stærk og kontrolleret kamp indtil de får deres pis-mål. Derefter bliver det en ren tjubang-kamp.
Dejligt at se Müller med nogle gode redninger.
Bjarne slår nogle virkelig gode bolde fremad i banen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
R Rosenberg
- Allstar

Müller med en vaskeægte kanonredning i dag. Bravo.
Resten er til ar lukke op og skide i. Det er topmålet af elendighed at lukke 2 mål ind mod et så ringe hold. Og kun redde 1 point med det yderste af VAR’s negle. Dette hold har godt nok et helt uhyrligt bundniveau.
Resten er til ar lukke op og skide i. Det er topmålet af elendighed at lukke 2 mål ind mod et så ringe hold. Og kun redde 1 point med det yderste af VAR’s negle. Dette hold har godt nok et helt uhyrligt bundniveau.
Ædruelighedens stemme
Prøv nu og hør, den bold ved Vejles overtidsscoring - den er sgudda langt ude over baglinjen.
Og ikke skyggen af straffe mod Jimenez.
Hold op hvor er det ringe forsvarsspil af Kasper Jørgensen ved deres 2. mål. I det hele taget elendigt at blive kørt rundt på den måde op til det mål.
Og ikke skyggen af straffe mod Jimenez.
Hold op hvor er det ringe forsvarsspil af Kasper Jørgensen ved deres 2. mål. I det hele taget elendigt at blive kørt rundt på den måde op til det mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ja. Det er sært de, i studiet, sidder og diskuterer om den rammer Vejlemandens ryg, og om det ikke er hårdt dømt, når man sekundet efter kan se den er næsten en meter ude over baglinjen. Det så man ikke på TV første gang synes jeg.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Måske. Han dømmer offside.
Ser det som at Helenius header den ned i ryggen på Vejle spilleren.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Ja der er slet ikke noget at rafle om der. Men det er offsiden den bliver dømt på. Det er sådan en situation hvor VAR virkelig kunne være kommet på skideren hvis de havde brugt 5 min på at omstøde offside kendelsen uden så at få tjekket den efterfølgende bold ordentligt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så vågnede du op!!R Rosenberg skrev: ↑4. okt 2024, 21:11Müller med en vaskeægte kanonredning i dag. Bravo.
Så du mener VAR reddede os? Stop nu den forbandende snak om det VAR. For det første var den ude over baglinjen og for det andet har dommeren kaldt den inden VAR er inde over. At det tager 100 år er så det.
Dernæst, så er vi det bedste hold, men vi er jo slet ik gode nok til at skabe chancerne i dag og Vejle får to mål på de få chancer de har.
Det var ret tydeligt på den vinkel de viste i studiet, hvor klippet 3. gang fik lov til at fortsætte.
Og enig, @Hanga. Havde været en kæmpe skandale, og tydeligt eksempel på at man kun ser det man leder efter.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Nej, det er ikke til at lukke op at skide i. Der er ekstremt meget godt at tage med på trods af at de får 2 mål.R Rosenberg skrev: ↑4. okt 2024, 21:11Müller med en vaskeægte kanonredning i dag. Bravo.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
andreasaab89
- Allstar

Som andre skriver.
Det mest vanvittige er at vi er så elendige på både offensive og defensive dødbolde.
Står vel 1-10 på dødbolde til/mod os indtil videre i sæsonen
Det mest vanvittige er at vi er så elendige på både offensive og defensive dødbolde.
Står vel 1-10 på dødbolde til/mod os indtil videre i sæsonen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det bedste hold i 20 min? Enig. Resten var ren elendighed.Kristian skrev: ↑4. okt 2024, 21:15Så vågnede du op!!R Rosenberg skrev: ↑4. okt 2024, 21:11Müller med en vaskeægte kanonredning i dag. Bravo.
Så du mener VAR reddede os? Stop nu den forbandende snak om det VAR. For det første var den ude over baglinjen og for det andet har dommeren kaldt den inden VAR er inde over. At det tager 100 år er så det.
Dernæst, så er vi det bedste hold, men vi er jo slet ik gode nok til at skabe chancerne i dag og Vejle får to mål på de få chancer de har.
Tja, man er vel ikke sikker, siden man bruger så lang tid. Så kunne du godt have ringet til dem, når nu du vidste det.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Såsom?Kasper skrev: ↑4. okt 2024, 21:16Nej, det er ikke til at lukke op at skide i. Der er ekstremt meget godt at tage med på trods af at de får 2 mål.R Rosenberg skrev: ↑4. okt 2024, 21:11Müller med en vaskeægte kanonredning i dag. Bravo.
Ædruelighedens stemme