#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
AaB - Hvidovre 22.08.2025
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB - Hvidovre 22.08.2025
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja og en genial chip aflevering til Jasson der var helt fri med målmanden og burde have gjort det til 2-0 efter 15 Minutter.Funky skrev: ↑22. aug 2025, 21:20Ja - men der står altså også HELENIUS med kæmpe-fede typer hen over den sejr. Scorer til 1-0 på det, der ellers kunne være et vildskud fordi mål fra Ross. Sænker stensikkert straffesparket og lukker kampen ved 2-0. Uden ham på de to aktioner kunne det have udviklet sig ret anderledes.
Og i øvrigt fedt at se Helenius tage mere lederansvar og dirigere de unge på en positiv måde og peptalke.
Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 21:21#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.le Cid skrev: ↑22. aug 2025, 21:28Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 21:21#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Hold kæft, hvor var det rart med en rigtig sejr. Og så endelig på hjemmebane. Sådan en sejr, hvor man aldrig rigtig tvivlede eller var bekymret, undtagen en smule trykken for tarmen efter ca 20 min og et kvarters tid frem. Sådan en sejr, hvor man bare er i fuld kontrol hele vejen. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har siddet med den følelse.
En disciplineret indsats, hvor tålmodighed og kløgt spillede en stor rolle. Og så selvfølgelig krydret med en storspillende Bomholt hele vejen igennem.
Lad os håbe, at vi nu begynder at se, at dette er Højers aftryk. For det var fandme beroligende.
Og så lige en pletfri dommerindsats oveni.
Bravo!
En disciplineret indsats, hvor tålmodighed og kløgt spillede en stor rolle. Og så selvfølgelig krydret med en storspillende Bomholt hele vejen igennem.
Lad os håbe, at vi nu begynder at se, at dette er Højers aftryk. For det var fandme beroligende.
Og så lige en pletfri dommerindsats oveni.
Bravo!
Ædruelighedens stemme
Helenius er noteret som målscorer på 1-0 ved DBU.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

Og vi skal lige huske at Tcacento kun er 2. års U19. Folk herinde er efter Olsson qua hans usikkerhed. Det handler altså også om at blive moden til senior bold - specielt som forsvar (el målmand (kan i huske Sander). Som offensiv spiller er det lidt mere en “fri plads” med plads til at begå fejl, da det ikke koster mål imod. Derfor nemmere at give Møller og Skovgaard spilletid.Funky skrev: ↑22. aug 2025, 21:32Børsting gjorde det altså fremragende på den back i dag.le Cid skrev: ↑22. aug 2025, 21:28Ikke fra min side i hvert fald. Jeg er 100% pro super-pølernen, men jeg havde stadig sat en "rigtig" højre back ind i stedet for Kallesøe.Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 21:21#IkkeEnHetzR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 20:05Det står i Børstings kontrakt, at han skal spille i alle kampe. God måde at sikre sig på, når man er rasende elendig.
Jeg forstår godt at Højer vil have rutine i bagkæden eks Børsting.
Samme ved Nordjyske, som samtidig antyder, at det kan have været Ross’ sidste hjemmekamp. Også fedt for ham at slutte med en sejr så.
Angående karaktererne fra Nordjyske, jeg synes, de er lidt fedtede med et 3-tal til Børsting for det indhop. Han var bedre end det.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
Ædruelighedens stemme
Forstår stadig ikke helt, hvad der er foregået. Makolli kunne slet ikke komme på hold i sidste sæson. Altså, Kasper Jørgensen blev foretrukket i midterforsvaret over ham. Og i starten af transfervinduet gik meldingen på, at man nok gerne ville af med Makolli…
Dejligt at han griber chancen. Forstår bare ikke helt
Skovgaard er virkelig en fremragende afslutter. Han vidste præcis hvad han ville i den situation. Imponerende.
Hold kæft hvor var Bomholtinho god; det er helt vildt. Makolli kæmpe plus også, og ja bedste kamp for Jasson? Måske tillid fra Steffen har hjulpet ham?
Kallesøe spillede en flot 1.halvleg, jeg har ellers været ret kritisk overfor ham.
Sikke et mål af Skovgaard - det må altså give selvtillid.
Jeg vil dog på ægte nordjysk manér lige påpege at Hvidovre er et af de svageste hold i rækken imo, men derfor skal de kampe stadig vindes.
Kallesøe spillede en flot 1.halvleg, jeg har ellers været ret kritisk overfor ham.
Jeg vil dog på ægte nordjysk manér lige påpege at Hvidovre er et af de svageste hold i rækken imo, men derfor skal de kampe stadig vindes.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, de var voldsomt ringe. Men så meget desto bedre bare at køre den sikkert hjem. Kæft, vi har fedtet rundt mod mange ringe modstandere.Martino1 skrev: ↑22. aug 2025, 21:49Hold kæft hvor var Bomholtinho god; det er helt vildt. Makolli kæmpe plus også, og ja bedste kamp for Jasson? Måske tillid fra Steffen har hjulpet ham?
Ædruelighedens stemme
Jeg er ret indifferent i forhold til, om det ser kluntet ud - i dag var det top effektivt, det, han lavede, og han bidrog altså ret meget i offensiven. Hvis Kallesøes indsats var til 5 (og jeg er enig), så var Børstings ikke 2 karakterer ringere da.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:44Han trænger også til at prøve noget nyt. Det bliver aldrig et rigtigt lykkeligt ægteskab mellem ham og AaB.
Og fint med 3. Han laver også mangle kluntede ting.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Sejr! FANTASTISK!
Måske jeg bare skal holde mig langt væk fra stadion.
Måske jeg bare skal holde mig langt væk fra stadion.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Absolut - det er set mange gange efterhånden.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2025, 21:55Ja, de var voldsomt ringe. Men så meget desto bedre bare at køre den sikkert hjem. Kæft, vi har fedtet rundt mod mange ringe modstandere.Martino1 skrev: ↑22. aug 2025, 21:49Hold kæft hvor var Bomholtinho god; det er helt vildt. Makolli kæmpe plus også, og ja bedste kamp for Jasson? Måske tillid fra Steffen har hjulpet ham?
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Mange særdeles opmuntrende præstationer idag hele vejen rundt. Det eneste hår i suppen må være Ross. Ugidelig, ukoncentreret og helt uden selvtillid. Jeg håber virkelig han finder sig en ny klub de kommende dage - ham og AaB bliver aldrig et godt match. Den nye nordmand må være oplagt til start-elleveren næste gang sammen med de øvrige 10 fra startopstillingen.
Når man genser mål og chancer på bold.dk…
1. Spiller Ross ligefrem Helenius ved 1-0 målet? Jo mere jeg ser det, des mindre ligner det et skud på mål.
2. Kæmpe redning Müller fisker frem på skuddet fra Egho. 1-1 var hurtigt blevet til en anden kamp.
1. Spiller Ross ligefrem Helenius ved 1-0 målet? Jo mere jeg ser det, des mindre ligner det et skud på mål.
2. Kæmpe redning Müller fisker frem på skuddet fra Egho. 1-1 var hurtigt blevet til en anden kamp.