Hvad skal det sige? Er det taktisk eller er det mentalt?
AaB vs. Vendsyssel, Søndag den 20.09.2026 kl. 14.00.
Re: AaB vs. Vendsyssel, Søndag den 20.09.2026 kl. 14.00.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Ærligt talt - det er jo den måde keepere skal placere sig i dag! Sparker han 100 skud fra midten igen, så scorer han jo maks. på et af dem!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det kan aldrig være Müller's skyld at de får udlignet. For det første skal angriberne simpelthen udnytte at de har over dobbelt så mange afslutninger som VFF, og for det andet er det ren idioti at smide bolden væk ved midterlinjen med så kort tid igen. Om det var Normann, Møller eller en helt tredje, betyder intet - man skal slet ikke spille smart med hælafleveringer med under 2 minutter igen i en kamp, hvor man kun fører med en enkelt pind.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Holdet er nu i fremgang. Vendsyssel er sygt heldige, uanset hvor godt de udfører de to aktioner, de scorer på. Men altså, for fanden, Normann…SÅ elendigt.Kunji skrev: ↑20. sep 2026, 16:01Det er jo en tretrinsraket.
Jasson tæsker bolden væk.
Normann kroner en gennemført elendig kamp ved at være en idiot. Han skylder MINIMUM 2 mål og så laller han bolden væk.
Müller står langt ude og bevæger sig langsommere end Califf.
Jeg er så fucking træt af det her hold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vendsyssel er ikke heldige. Vi er dårlige. Intet mindre. Elendige.Funky skrev: ↑20. sep 2026, 16:05Holdet er nu i fremgang. Vendsyssel er sygt heldige, uanset hvor godt de udfører de to aktioner, de scorer på. Men altså, for fanden, Normann…SÅ elendigt.Kunji skrev: ↑20. sep 2026, 16:01Det er jo en tretrinsraket.
Normann kroner en gennemført elendig kamp ved at være en idiot. Han skylder MINIMUM 2 mål og så laller han bolden væk.
-
Halamadrid
- 2. div

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Højer kan sgu da ikke score målene. Spillet er super fint i dag, chancer er der rigeligt af. På ingen måde trænerens skyld. Det er rent uheld der ikke kom 3 point i dag
Enig, men det er ikke i denne kamp det tabes, han er blevet skiftet ud i hver eneste kamp efter 60 min - stor stor fejlslutning at han altid skiftes ud, så bliver ilt til hjernen mindre og mindre til slut.
Der er faktisk en tabermentalitet på vores hold.
Jeg havde hele tiden på fornemmelsen den ville ende uafgjort hvis ikke vi kom foran med to.
Man har bare set det så mange gange før at vi altid dummer os.
Jo, med tanke på, at Normann med sin normale skarphed havde scoret mindst 1 og med lethed 2, måske endda 3 mål i dag, så er de fandme heldige. Nu endte hans bidrag så i decideret minus til sidst, og jeg mener som skrevet, han burde have været hevet ud lang tid forinden.Falkeren skrev: ↑20. sep 2026, 16:06Vendsyssel er ikke heldige. Vi er dårlige. Intet mindre. Elendige.Funky skrev: ↑20. sep 2026, 16:05Holdet er nu i fremgang. Vendsyssel er sygt heldige, uanset hvor godt de udfører de to aktioner, de scorer på. Men altså, for fanden, Normann…SÅ elendigt.Kunji skrev: ↑20. sep 2026, 16:01Det er jo en tretrinsraket.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det er voldsomt uheldigt. Meeeeen at Normann ikke er skiftet ud er fandeme også risky. Han var tydeligvis tom for energi og havde spillet en dårlig kamp. Pil ham dog ud.Halamadrid skrev: ↑20. sep 2026, 16:07Højer kan sgu da ikke score målene. Spillet er super fint i dag, chancer er der rigeligt af. På ingen måde trænerens skyld. Det er rent uheld der ikke kom 3 point i dag
Vendsyssel er sygt heldige og Normann spiller den dårligste kamp nogensinde. Alligevel bliver han ikke skiftet ud..
det er jo så løgn…. han har ligaens næst højeste rednings procent… 81,8 %alithebeast skrev: ↑20. sep 2026, 16:04Vores xG rammer 2,7 imod 1.27. Til gengæld lukker vores målmand kun 2 mål ind på 5 afslutninger på mål, hvilket er en smule bedre end hans normale præstationer.
og har spillet en rigtig fin sæson indtil nu….
hovedet - røven…
Har trukket vejret i 3 min og Muller har intet med den der at gøre. Når vi vælger at prøve at trække tiden med 5 min overtid tilbage fremfor bare at spille videre og ikke scorer på vores chancer samt lidt hæl og tå fra en spiller der tydeligvis var løbet tør for energi, så vinder man ikke...
Hver enig eneste gang. Men det med manglende rygrad på holdet har været et problem i mange år. Det var også et kæmpe problem i de år Lucas var anfører. Hver gang noget har spil, så smed man alt på jorden.
-
R Rosenberg
- Allstar

Verdensklasse alligevel?Pontoppi skrev: ↑20. sep 2026, 15:58intet med müller at gøre, han skal stå derude når vi står så højt…. men normann med endnu en håbløs aktion !!!
hæl og tå i 4 minutters overtid…. men kampen skulle være lukket lang tid inden !
desuden har han en verdensklasseredning 3 minutter inden…. total utilgiveligt at misse så mange chancer !
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!
Der findes ikke held eller uheld i fodbold. Det handler om effektivitet, og det manglede vi i dag. Faktisk har vi manglet det i et godt stykke tid.Funky skrev: ↑20. sep 2026, 16:09Jo, med tanke på, at Normann med sin normale skarphed havde scoret mindst 1 og med lethed 2, måske endda 3 mål i dag, så er de fandme heldige. Nu endte hans bidrag så i decideret minus til sidst, og jeg mener som skrevet, han burde have været hevet ud lang tid forinden.Falkeren skrev: ↑20. sep 2026, 16:06Vendsyssel er ikke heldige. Vi er dårlige. Intet mindre. Elendige.Funky skrev: ↑20. sep 2026, 16:05Holdet er nu i fremgang. Vendsyssel er sygt heldige, uanset hvor godt de udfører de to aktioner, de scorer på. Men altså, for fanden, Normann…SÅ elendigt.Kunji skrev: ↑20. sep 2026, 16:01Det er jo en tretrinsraket.
Det var ikke Mullers mål til sidst. Det var en kæmpe fejl af Normann der sælger holdet fuldstændig. Muller reddede da holdet flere gange i dag…R Rosenberg skrev: ↑20. sep 2026, 16:11Verdensklasse alligevel?Pontoppi skrev: ↑20. sep 2026, 15:58intet med müller at gøre, han skal stå derude når vi står så højt…. men normann med endnu en håbløs aktion !!!
hæl og tå i 4 minutters overtid…. men kampen skulle være lukket lang tid inden !
desuden har han en verdensklasseredning 3 minutter inden…. total utilgiveligt at misse så mange chancer !
et skud fra det lille felt hvor han er på vej på tværs af målet ? Ja det mener jeg faktisk er kæmpe klasse
hovedet - røven…
-
R Rosenberg
- Allstar

I dén grad. Der er NUL rygrad i det hold. NUL nosser. Men det ved vi jo godt, det kræver bare et blik på truppen.
Det her hold skriger på voksne mænd.
Åh Gud, hvor jeg savner Lynge!