Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Alpa Chino
Superliga
Superliga

Re: Sports excellence 22

Indlæg af Alpa Chino » 2. jul 2025, 11:53

- Peters er ude
- Gow er ude
- Nagel er ude
Nu er næste step at få opkøbt aktiemajoriteten.

AlbertE
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af AlbertE » 2. jul 2025, 12:04

Tvivler som mange andre på at det her overhovedet ændre noget som helst så længe Sse har aktie majoriteten.. suk havde håbet på de forlod butikken i dag, bliver så kvalm ved tanken om de stadig sidder i bestyrelsen med det sidste ord.

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Favoritspiller: Milan Timko

Indlæg af Lyngehoevdingen » 2. jul 2025, 12:11

Dr.Jones skrev:
2. jul 2025, 08:51
Kan det passe at der kun er tre tyskere? At de altså er i undertal?
Ja, men det er ikke relevant, hvilken nationalitet, der er i overtal. De danskere, der har købt sig ind i SSE sidste forår er forpligtet til at stemme sammen med SSE22.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.

AaBager
1. div
1. div
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af AaBager » 2. jul 2025, 12:17

MF issehoved skrev:
1. jul 2025, 19:12
dnoerholm skrev:
1. jul 2025, 19:05
KongGulerod skrev:
1. jul 2025, 18:18
dnoerholm skrev:
1. jul 2025, 18:01
[
Men fair nok, I skal bare ikke brokke jer, når det fortsætter med at gå ad helvedes til, for I har selv været med til at forårsage det.
Sikke noget vås. Der er da ikke en eneste bruger på debatside.dk, der kan drages til ansvar for de medarbejdere ansat af SSE22, som enten selv har sagt op eller er blevet fyret.

Tror måske du overvurderer dette forums indflydelse en kende...
Nu hentyder jeg ikke til forummet specifikt, men til den del af fanscenen, der sætter bannere op på Hornevej, køber reklameplads på Vesterbro og tagger ejerne i diverse posts på sociale medier. Du mener måske ikke, at det har en indflydelse på opsigelser og/eller fyringer?
Jeg mener i hvert fald ikke, at du kan tale til folk herinde, som om det er dem, der løber rundt og laver de ting...
Pas på! Guleroden er en en del af debatjuntaen og administrator. Modsiger du ham - kommer der straks en stram op!
Niveauet bliver i hvert fald ikke meget lavere end "I har ik et arbejde"
Legaliser pyro!

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 2. jul 2025, 13:03

DarkHorse9000 skrev:
2. jul 2025, 09:09
bonanza skrev:
2. jul 2025, 08:57
Den her dag har vel intet med ansættelse af sportsdirektør, træner eller transfers at gøre. Jeg ved ikke hvordan folk har fået alt det til at hænge sammen. Jeg forstår slet ikke hvorfor folk tror at der i dag skulle ske et ejerskifte. Der fantasien satme spiller flere et puds.
I forbindelse med Gow og Wichmanns fyring forlød det, at bestyrelsen havde været delt i to lejre (DK vs DE). Der skulle have været uenighed om retningen, også internt i SSE22. Nu sidder Euro Winds mand for borenden, måske indstillet til posten efter en armlægning i SSE22. Forhåbentlig er det så nu en enig bestyrelse, der kan sætte retning, først og fremmest med ansættelser af sportschef og cheftræner.
Altså jeg tror umiddelbart det er en positiv ting. Samtidig gives der ikke afkald på de strategiske, databaserede og fodboldfaglige kompetencer i bestyrelsen som Ole Jan Kappmeier og Thomas Hitzelsperger uden tvivl repræsenterer.

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 2. jul 2025, 13:08

bonanza skrev:
2. jul 2025, 13:03
DarkHorse9000 skrev:
bonanza skrev:
Den her dag har vel intet med ansættelse af sportsdirektør, træner eller transfers at gøre. Jeg ved ikke hvordan folk har fået alt det til at hænge sammen. Jeg forstår slet ikke hvorfor folk tror at der i dag skulle ske et ejerskifte. Der fantasien satme spiller flere et puds.
I forbindelse med Gow og Wichmanns fyring forlød det, at bestyrelsen havde været delt i to lejre (DK vs DE). Der skulle have været uenighed om retningen, også internt i SSE22. Nu sidder Euro Winds mand for borenden, måske indstillet til posten efter en armlægning i SSE22. Forhåbentlig er det så nu en enig bestyrelse, der kan sætte retning, først og fremmest med ansættelser af sportschef og cheftræner.
Altså jeg tror umiddelbart det er en positiv ting. Samtidig gives der ikke afkald på de strategiske, databaserede og fodboldfaglige kompetencer i bestyrelsen som Ole Jan Kappmeier og Thomas Hitzelsperger uden tvivl repræsenterer.
Det tror og håber jeg du har ret i. Jeg synes feks at Ole Jan fremstod som en fornuftig mand.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold

Indlæg af bonanza » 2. jul 2025, 13:11

Martino1 skrev:
2. jul 2025, 13:08
bonanza skrev:
2. jul 2025, 13:03
DarkHorse9000 skrev:
bonanza skrev:
Det tror og håber jeg du har ret i. Jeg synes feks at Ole Jan fremstod som en fornuftig mand.
Der er ikke noget i den nuværende bestyrelse, der vidner om at beslutningskompetencerne er reduceret. Så kan folk snakke om hvem der er SSE22 mand osv, det er ikke rigtig relevant da det ikke er realistisk at SSE22 frasælger AaB eller at der laves sygt meget om i investorkredsen. Det virker til at vi har fået en dygtigere, lokal, sympatisk og kompetent formand. Det er vel hovedkonklusionen efter i dag. Det er ikke det fansene gerne vil have, men inden for den ramme er det vel en positiv ting for AaB.

Brugeravatar
MF issehoved
2. div
2. div

Indlæg af MF issehoved » 2. jul 2025, 13:14

Reyad skrev:
2. jul 2025, 11:52
Er det ikke lidt mærkeligt, at der ikke er meldt noget ud på Aabsport.dk?
Den her var ude kl. 13.00
https://aabsport.dk/nyheder/2025/juli/a ... ling-2025/

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Favoritspiller: Søren Evigglad Frederiksen

Indlæg af DGK » 2. jul 2025, 13:24

MF issehoved skrev:
2. jul 2025, 13:14
Reyad skrev:
Virker ikke på det meget korte interview, som en mand med meget gennemslagskraft eller stærk vision. Men man kan selvfølgelig ikke konkludere noget udfra det :thumbsup:

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 2. jul 2025, 13:29

'Beslutningskraften er på Hornevej'. Det er altså er ret slagkraftigt citat. Et stort angreb på, hvordan det tidligere har fungeret. Gode første takter, synes jeg.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold

Indlæg af bonanza » 2. jul 2025, 13:50

DGK skrev:
2. jul 2025, 13:24
MF issehoved skrev:
Reyad skrev:
Virker ikke på det meget korte interview, som en mand med meget gennemslagskraft eller stærk vision. Men man kan selvfølgelig ikke konkludere noget udfra det :thumbsup:
Skuer du tit hunden på hårene?

ABC90
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Otoa
Geografisk sted: Hirtshals

Indlæg af ABC90 » 2. jul 2025, 16:33

Er jeg den eneste som føler tiden løber fra os som klub med hensyn til overtagelse (tilbuddet der eftersigende er landet hos SSE) transfers med ny/gammel ejerkreds, cheftræner, sportschef, chefscout osv
Hvor meget af det er på stand-by?

Frygter virkelig det hele sejler fra os her i sommeren og ender som en Esbjerg delight

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Favoritspiller: Søren Evigglad Frederiksen

Indlæg af DGK » 2. jul 2025, 16:43

bonanza skrev:
2. jul 2025, 13:50
DGK skrev:
2. jul 2025, 13:24
MF issehoved skrev:
Reyad skrev:
Skuer du tit hunden på hårene?
Som jeg skrev var det mit førstehåndsindtryk udfra en meget kort video hvor jeg også nævner at man selvfølgelig ikke kan konkludere noget udfra dette. Savnede bare noget power fra manden, men jeg er også københavner og ikke nordjyde.

Jefe9000
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Andreas johanson

Indlæg af Jefe9000 » 2. jul 2025, 16:56

Når man har en næstformand der til generalforsamlingen stiller sig op og siger at nu skal fansene holde op med at være så kritiske, nu kræves der arbejdsro, ellers er fansene skyld i at der kke er nogen der vil investere i klubben i fremtiden, har vi nok at gøre med en bestyrelse uden så stor selvindsigt og kvalitet. Efter morgenens generalforsamling kan man bare konstatere at vi står på et fundament af mosebund. Og de potentielle nye investorer, der vil købe tyskerne ud repræsenterer nærmest noget der er endnu værre, svovlpølen oven i, var hvad man fik opsnuset til morgen. Hvis de er de eneste om buddet står det godt nok skidt til.

Brugeravatar
MF issehoved
2. div
2. div

Indlæg af MF issehoved » 2. jul 2025, 16:58

Jefe9000 skrev:
2. jul 2025, 16:56
Når man har en næstformand der til generalforsamlingen stiller sig op og siger at nu skal fansene holde op med at være så kritiske, nu kræves der arbejdsro, ellers er fansene skyld i at der kke er nogen der vil investere i klubben i fremtiden, har vi nok at gøre med en bestyrelse uden så stor selvindsigt og kvalitet. Efter morgenens generalforsamling kan man bare konstatere at vi står på et fundament af mosebund. Og de potentielle nye investorer, der vil købe tyskerne ud repræsenterer nærmest noget der er endnu værre, svovlpølen oven i, var hvad man fik opsnuset til morgen. Hvis de er de eneste om buddet står det godt nok skidt til.
Har du drukket af natpotten?
Altså din fortolkning = Landsbypræsterne

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold

Indlæg af bonanza » 2. jul 2025, 17:21

ABC90 skrev:
2. jul 2025, 16:33
Er jeg den eneste som føler tiden løber fra os som klub med hensyn til overtagelse (tilbuddet der eftersigende er landet hos SSE) transfers med ny/gammel ejerkreds, cheftræner, sportschef, chefscout osv

Frygter virkelig det hele sejler fra os her i sommeren og ender som en Esbjerg delight
Et salg og ny ejerkreds kan fuldstændig sikkert udelukkes. Det sker ikke.
Transfers, ny cheftræner og sportsdirektør skal nok ske. I mellemtiden har Bo Zinck og resten af den sportslige stab, det sportslige ansvar for at forberede truppen til sæsonstarten.

Brugeravatar
MF issehoved
2. div
2. div

Indlæg af MF issehoved » 2. jul 2025, 17:22

bonanza skrev:
2. jul 2025, 17:21
ABC90 skrev:

Transfers, ny cheftræner og sportsdirektør skal nok ske. I mellemtiden har Bo Zinck og resten af den sportslige stab, det sportslige ansvar for at forberede truppen til sæsonstarten.
Men mangler der ikke en fysisk træner i den kabale?

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 2. jul 2025, 17:48

bonanza skrev:
ABC90 skrev:

Hvordan kan du udelukke det?
Ædruelighedens stemme

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 2. jul 2025, 18:07

Saabye har lagt et billede op på Instagram for 3 timer siden af Aalborg Portland Park ..

Min mavefornemmelse siger mig der kommer til at ske noget de kommende dage :danmarkfan:
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold

Indlæg af bonanza » 2. jul 2025, 18:16

R Rosenberg skrev:
2. jul 2025, 17:48
bonanza skrev:
ABC90 skrev:

Hvordan kan du udelukke det?
Fordi man ikke indsætter en ny bestyrelsesformand, hvis der er et realistisk opkøb under opsejling. Hvis det var tilfældet, ville der helt naturlig blive dannet en ny bestyrelse.

Besvar