Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 24. jan 2014, 13:44
Forza skrev:Køllen I Møllen skrev:Uden at have hørt noget som helst fra nogen som helst tror jeg da sagtens vi kan konstatere at der er uenighed om løn og kontraktlængde. AaB er formentlig hans sidste klub og han vil naturligvis have penge til at spare op samt en længere kontrakt end AaB tør risikere. Håber de mødes på en 1,5-2 årig.
Det kunne være rart med 1,5-2 år ja. Jo længere tid der går kan man dog frygte at manden overvejer tilbud fra andre klubber...
Randers og Viborg er tidligere meldt interesserede i Risgård, men jeg tror og håber at han foretrækker AaB. Viborg anser jeg ikke som en seriøs bejler, hverken sportsligt eller økonomisk. Randers derimod kan måske godt aflønne bedre end hvad AaB kan.
Det er bekymrende at forhandlingerne trækker ud, men mon ikke at det lykkes for Gaarde at forlænge med Rissi.
-
Brent
- Allstar

Synes gaarde smøler alt for meget med de forlængelser. Få nu forlænget med rissi og Lasse og thelander der må snart ske noget på hornyvej, få fingeren u
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
Kristian
- Allstar

Brent skrev:Synes gaarde smøler alt for meget med de forlængelser. Få nu forlænget med rissi og Lasse og thelander der må snart ske noget på hornyvej, få fingeren u
Sæt dig da lige ind i tingene. Thelander har forlænget og Lasse vil ikke. Risgård går jo fremad som det sidste man har hørt.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Brent skrev:Synes gaarde smøler alt for meget med de forlængelser. Få nu forlænget med rissi og Lasse og thelander der må snart ske noget på hornyvej, få fingeren u
J E S U S C H R I S T ! ! !
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
Det er gas ikke....?
-
jensemand57
- Allstar

Har du tabt sutten, eller er du bare fuld?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

frederikshavneren skrev:Forza skrev:Køllen I Møllen skrev:Uden at have hørt noget som helst fra nogen som helst tror jeg da sagtens vi kan konstatere at der er uenighed om løn og kontraktlængde. AaB er formentlig hans sidste klub og han vil naturligvis have penge til at spare op samt en længere kontrakt end AaB tør risikere. Håber de mødes på en 1,5-2 årig.
Det kunne være rart med 1,5-2 år ja. Jo længere tid der går kan man dog frygte at manden overvejer tilbud fra andre klubber...
Randers og Viborg er tidligere meldt interesserede i Risgård, men jeg tror og håber at han foretrækker AaB. Viborg anser jeg ikke som en seriøs bejler, hverken sportsligt eller økonomisk. Randers derimod kan måske godt aflønne bedre end hvad AaB kan.
Det er bekymrende at forhandlingerne trækker ud, men mon ikke at det lykkes for Gaarde at forlænge med Rissi.
Jeg kan overhovedet ikke se noget bekymrende i det. Træningen i AaB har været igang i hvad...18 dage? Man starter næppe op første dag efter ferien med at kalde spillere/agenter ind på Gaardes kontor for at snakke kontraktforlængelser, så man skal jo lige starte op på snakken igen.
I min øjne er der ikke en kinamands chance for at Ris ikke forlænger, de skal nok blive enige, hvis de da ikke allerede er det. Jeg bliver overrasket hvis der ikke kommer en "Risgaard forlænger" historie i løbet af den næste uges tid.
-
Brent
- Allstar

Selvfølgelig vil Lasse forlæng, AaB har bare ik tilbudt en ordentlig kontrakt, det er på tide at få den nordjydske muldvarp op af lommerne Gaarde! Havde misset thelander, sorry, men så heller man brugte penge på Rissi og Lasse.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
Eksil
- Allstar

Brent skrev:Selvfølgelig vil Lasse forlæng, AaB har bare ik tilbudt en ordentlig kontrakt, det er på tide at få den nordjydske muldvarp op af lommerne Gaarde! Havde misset thelander, sorry, men så heller man brugte penge på Rissi og Lasse.
Ja, for når han siger, at at gerne vil spillet et andet sted end i DK, så mener han virkelig "giv mig en bedre kontrakt".
-
MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Brent skrev:Selvfølgelig vil Lasse forlæng, AaB har bare ik tilbudt en ordentlig kontrakt, det er på tide at få den nordjydske muldvarp op af lommerne Gaarde! Havde misset thelander, sorry, men så heller man brugte penge på Rissi og Lasse.
http://www.b.dk/sport/forsvarsprofil-vil-vaek-fra-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Så behøves du ikke at bryde din hjerne med det mere...
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
MortenN skrev:Brent skrev:Selvfølgelig vil Lasse forlæng, AaB har bare ik tilbudt en ordentlig kontrakt, det er på tide at få den nordjydske muldvarp op af lommerne Gaarde! Havde misset thelander, sorry, men så heller man brugte penge på Rissi og Lasse.
http://www.b.dk/sport/forsvarsprofil-vil-vaek-fra-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Så behøves du ikke at bryde din hjerne med det mere...
Det er fandme også for ringe af Gaarde at han ikke kan sørge for at AaB spiller i Premier League, så vi kan forlænge med Lasse!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
AaB1978
- Allstar

- Geografisk sted: Foran fjerneren
3 år mere til Risgaard

-
Eksil
- Allstar

AaB1978 skrev:3 år mere til Risgaard

Fantastisk arbejde af Gaarde i det her vindue.
Næste punkt - smid mobil i toilettet og gem dig i et sommerhus til lørdag morgen. Man kan ikke sælge profiler hvis ingen kan finde en
-
Forza
- Allstar

nu med link:
http://www.bold.dk/nyt/Risgaard-forlaenger-med-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
fantastisk vigtigt for os! Med forlængelsen med ham og Thelander i hus, så kan Gaarde hvile på laurbærrene nu. Næste punkt på dagsordenen er eventuelle nye destinationer for de spillere som ingen fremtid har i klubben: Due, Curth, Wichmann osv.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
frederikshavneren
- Allstar

af frederikshavneren » 29. jan 2014, 11:06
AaB1978 skrev:3 år mere til Risgaard

Super. Kontraktforlængelsen er bekræftet på AaBs hjemmeside
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... i-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Perfekt at Rissi har valgt at forlænge kontrakten. Nu har jeg de sidste par år jævnligt kritiseret den manglende kreativitet på midtbanen (Würtz og Augu), men Rissis indtog på midtbanen har virkelig hjulpet. Risgaards kreativitet og løbevillighed pynter virkelig på det offensive spil.
Det eneste der undrer mig lidt er at kontraktforlængelsen er på 3 år (udløber d. 31. december 2016). Jeg kan sagtens forstå hvorfor Risgaard ønsker en lang kontrakt da den nye kontrakt formentlig er karrierens sidste. Ved kontraktudløb er han meget tæt på 34 år. Jeg synes sporene skræmmer lidt med at give en lang kontrakt til en aldrende spiller (Augu), men jeg håber at Risgaard kan holde niveau i hele kontraktperioden.
-
Forza
- Allstar

Du er helt væk, som du i øvrigt ofte er på dette site.
Det er meldt ud en million gange at Lasse vil til udlandet og derfor ikke vil forlænge, så dit fine postulat er som sædvanlig helt ude i hampen.
-
Forza
- Allstar

frederikshavneren skrev:AaB1978 skrev:3 år mere til Risgaard

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... i-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Perfekt at Rissi har valgt at forlænge kontrakten. Nu har jeg de sidste par år jævnligt kritiseret den manglende kreativitet på midtbanen (Würtz og Augu), men Rissis indtog på midtbanen har virkelig hjulpet. Risgaards kreativitet og løbevillighed pynter virkelig på det offensive spil.
Det eneste der undrer mig lidt er at kontraktforlængelsen er på 3 år (udløber d. 31. december 2016). Jeg kan sagtens forstå hvorfor Risgaard ønsker en lang kontrakt da den nye kontrakt formentlig er karrierens sidste. Ved kontraktudløb er han meget tæt på 34 år. Jeg synes sporene skræmmer lidt med at give en lang kontrakt til en aldrende spiller (Augu), men jeg håber at Risgaard kan holde niveau i hele kontraktperioden.
Er enig i det med kontraktlængden. Men omvendt er det en vigtig stabilitet at have Ris inde i midteraksen og hvis forlængelsen skulle stå og falde på om det skulle være 2 eller 3 år, så synes jeg godt man kan forsvare de 3 år.
Ris' kompetencer med bolden gør samtidig at han IMO er bedre rustet til at holde i 30'erne end Augu som vel nærmest ikke kan noget med bolden, men kun er/var en forstærkning uden bold + som moralsk midtpunkt i truppen.
-
AnyFellow
- Superliga

- Geografisk sted: Viborg
frederikshavneren skrev:
Mon ikke længden på kontrakten er en afspejling af den økonomiske situation i AaB?
Jeg vil tro at længden på kontrakten afspejler at kontrakten måske ikke er så økonomisk god som Risgaard kunne ønske sig/have gjort sig fortjent til, men at AaB har tilbud et år ekstra for at gøre en forlængelse interessant.
-
frederikshavneren
- Allstar

af frederikshavneren » 29. jan 2014, 11:22
Forza skrev:frederikshavneren skrev:AaB1978 skrev:3 år mere til Risgaard

Er enig i det med kontraktlængden. Men omvendt er det en vigtig stabilitet at have Ris inde i midteraksen og hvis forlængelsen skulle stå og falde på om det skulle være 2 eller 3 år, så synes jeg godt man kan forsvare de 3 år.
Ris' kompetencer med bolden gør samtidig at han IMO er bedre rustet til at holde i 30'erne end Augu som vel nærmest ikke kan noget med bolden, men kun er/var en forstærkning uden bold + som moralsk midtpunkt i truppen.
I øvrigt må det være en fejl at kontraktforlængelsen er på 3 år som de ellers skriver inde på AaBs hjemmeside, det må være 2,5 år. Den tidligere kontrakt udløber jo til sommer, mens den nye kontrakt udløber d. 31. december 2016.
Er enig for så vidt at Risgaards kreativitet og evner med bolden adskiller ham fra Augu, men i takt med alderen kan det godt gå ud over Rissis løbepensum, fart og løbene ind i feltet, som har gjort ham til en flittig målscorer.
Min undren over længden af kontraktforlængelsen skal ikke overskygge det glædelige faktum, at Rissi har valgt at forlænge. Han har på rekordtid udviklet sig til en nøglespiller på holdet.