Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
andreasaab89
- Allstar

MHJ skrev:Vores to hademodstandere nedlagt efter vores to første kampe. Godkendt!
Glæder mig til Spalvis kommer hjem fra u19 så vi kan se om angrebsproblemet kan småt udbedres på den konto.
Ja vi har en kamp i FC V næste gang som også minimum skal give 1 point.
Det gode ved at vi er startet så godt er at gaarde måske kan være lidt mere kræsen mht. en angriber.
Jeg syntes stadig vi skal have en, men de gode resultater gør alt andet lige at presset på ham går lidt væk hvilket gør han får mere tid til at arbejde med det rigtige og kan vente til sidst i august, det er altså bare der de bedste kan hentes billigst når de ikke har fundet andet.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
dyhrmaN
- Allstar

Fantastisk!! Godt gennemført AaB-pasningsspil og solid defensiv. AaB spillede rigtigt godt, også selv de i flere perioder selv skulle skabe kampen, noget som det ellers siges, at vi ikke er så gode til.
Der blev fightet hårdt til sidst, og Esbjerg kom mere eller mindre ikke til fadet - med en skarp angriber, lover det her efterår rigtigt godt, hvis de kan fortsætte sådan
-
Funky
- Allstar

MHJ skrev:Vores to hademodstandere nedlagt efter vores to første kampe. Godkendt!
Glæder mig til Spalvis kommer hjem fra u19 så vi kan se om angrebsproblemet kan småt udbedres på den konto.
To? Jeg har 11 hademodstandere. Navnene forandrer sig måske lidt fra sæson til sæson, men der er sjovt nok altid 11.
Angrebssituationen er næsten uinteressant - vi VED, der arbejdes på noget. Jeg er mere spændt på, om man vil forfremme Thelander til fast starter, og købe ind derefter, når/hvis Lasse ryger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Larstyndskid
- 1. div

Vores største hadeklub er Brøndby, derefter FCM. AGF derefter..
Men du mener vel de 2 hold vi nok regnede med ville blive sværeste at slå i den nye sæson...
Sammenhold og holdånd giver resultat! Lad det forblive en 100% dansktalende trup fremover :-)
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Funky skrev:MHJ skrev:Vores to hademodstandere nedlagt efter vores to første kampe. Godkendt!
To? Jeg har 11 hademodstandere. Navnene forandrer sig måske lidt fra sæson til sæson, men der er sjovt nok altid 11.
Angrebssituationen er næsten uinteressant - vi VED, der arbejdes på noget. Jeg er mere spændt på, om man vil forfremme Thelander til fast starter, og købe ind derefter, når/hvis Lasse ryger.
Hade = hold vi normal aldrig slår
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
jensemand57
- Allstar

Dejligt. Men der skal stadig hentes en angriber snart.
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

af Poker-One-Kenobi » 29. jul 2013, 20:59
jensemand57 skrev:Dejligt. Men der skal stadig hentes en angriber snart.
Styr din lykkerus, MR Prozac!
-
Narildsen
- 2. div

- Geografisk sted: Odense
Hvor er alle sortseerne nu?
Fuck hvor har vi efterhånden fået en kanon midtbane, og Thelander skal bare spille fast i det midterforsvar.
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Satme godt kæmpet. Jeg er virkelig imponeret over Rolf Toft's løbevillighed. Han kæmper virkelig for det!
Kampens spiller, er i mine øjne klart Thelander!

-
jensemand57
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:jensemand57 skrev:Dejligt. Men der skal stadig hentes en angriber snart.
Styr din lykkerus, MR Prozac!

-
MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Og tag lige med, at vi kæmper røven ud af bukserne, i den 4. kamp på 11. dage.. Godt at der er en hel uge til at restituere..
Ska' vi hak'?
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 29. jul 2013, 21:04
Larstyndskid skrev:MHJ skrev:Vores to hademodstandere nedlagt efter vores to første kampe. Godkendt!
Vores største hadeklub er Brøndby, derefter FCM. AGF derefter..
Men du mener vel de 2 hold vi nok regnede med ville blive sværeste at slå i den nye sæson...
Sammenhold og holdånd giver resultat! Lad det forblive en 100% dansktalende trup fremover :-)
Hovhov, ødelæg det nu ikke for Spalvis og hans venner fra Litauen, som han tager med herop. Jeg håber da også at det Ugandaprojekt fører til gode afrikanske spillere og generelt skal vi da scoute over hele verdenen... Men jeg forstår dig nu godt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Larstyndskid
- 1. div

Var ikke så imponeret af Thelander i sidste sæson...
Men vildt imponeret af ham i den nye sæson... Lasse er min favoritspiller, men nu vil jeg mene det er bedst for alle parter at sælge ham og en billig back up ind.
Og Oldager.. sorry havde helt glemt Spalvis, men han er vel egen arv???
-
YesAaBcan
- 1. div

- Geografisk sted: her - hvor ellers?
Lang tur hjem Gaarde. Sæt du dig bare ved siden af KN hjem og tal fremtid.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
-
Erasmus Montanus
- Allstar

af Erasmus Montanus » 29. jul 2013, 21:10
Larstyndskid skrev:Var ikke så imponeret af Thelander i sidste sæson...
Men vildt imponeret af ham i den nye sæson... Lasse er min favoritspiller, men nu vil jeg mene det er bedst for alle parter at sælge ham og en billig back up ind.
Jo, det er han da, men dansktalende er han ikke. Jeg synes altid det er spændende, når det scoutes til u-holende, og så er da ligemeget om de taler dansk. De skal være være godt skolet, så det ikke ødelægger harmonien på vores u-hold. Det samme gælder egentlig førsteholdet. Vores nye bombers first language må gerne være swahili, hvis han bomber de 25-30 kasser ind.

-
Erasmus Montanus
- Allstar

af Erasmus Montanus » 29. jul 2013, 21:13
Altså, jeg sidder og ser Augo og Ris bliver interviewed, men jeg kan egentlig ikke opfatte hvad de siger. Er overvældet over hvor smukt det er at se dem side om side igen. Ja, overdrivelse fremmer forståelse. Augo er papa på det her hold, og han er en anfører man kan være stolt af.
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
Oldager skrev:Altså, jeg sidder og ser Augo og Ris bliver interviewed, men jeg kan egentlig ikke opfatte hvad de siger. Er overvældet over hvor smukt det er at se dem side om side igen. Ja, overdrivelse fremmer forståelse. Augo er papa på det her hold, og han er en anfører man kan være stolt af.
Frem med Lambi rullen.
-
Frygah
- Allstar

Altså vi må vel være enige om at det absolut vigtigste er at gøre alt for at beholde Lasse Nielsen.
Ja, Thelander gør det rigtig godt i dag, men en Thelander ved siden af KEP vil få det meget svært over for de hurtige angribere mange af modstanderklubberne har (Braithwaithe, Antipas osv), og med de mange omstillinger klubberne i ligaen bruger.
Dernæst må vi også sige at Gaardes første indkøb har været hamrende godt. Tak for Risgård!
Risgård og Augo interviewet er fantastisk. Det smukt-klingende nordjyske, der samtidig viser en trup med en fantastisk god stemning og hvor der virker til at der er harmoni.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
Larstyndskid
- 1. div

Oldager skrev:Larstyndskid skrev:Var ikke så imponeret af Thelander i sidste sæson...
Jo, det er han da, men dansktalende er han ikke. Jeg synes altid det er spændende, når det scoutes til u-holende, og så er da ligemeget om de taler dansk. De skal være være godt skolet, så det ikke ødelægger harmonien på vores u-hold. Det samme gælder egentlig førsteholdet. Vores nye bombers first language må gerne være swahili, hvis han bomber de 25-30 kasser ind.

Mon ikke han kan lærer dansk :-) ingen misforståelser på banen

Tror det gir en fordel at sproget på Hornevej er dansk i stedet for engelsk, men hvad ved jeg. Glæder mig til at se denne Spalvis.