jeg tror jeg skal i seng. ved ikke helt hvad jeg snakker om.Mr. Larsen skrev:Skarphed??12mand skrev:det er sgu positivt at vi er videre, holder nullet, og faktisk begynder at vise noget skarphed.
knap så godt er det dog at vi ikke formår at prikke den ind flere gange.
Hvorfor en kamp har du set i aften?
Man er ikke skarp fordi man scorer på 2 skud ud af 100 !
Pokal: Silkeborg-AaB
Re: Pokal: Silkeborg-AaB
lynge er gud!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jamen lad os da sætte os ned og holde i hånd og synge vi skal Over Come. Hvis kriteriet er at ingen ingen misser eller spiller dårligt med vilje, skal der jo aldrig lyde en negativ røst om nogle i AaB trøjen, blot de gider stille op.Martino skrev:Altså vi ved at SF godt kan spille fodbold, og det er ok at ærgre sig over en spildt chance , men at svine ham på den måde er ikke ok - støttepædagog eller ej. Jeg ser ham ligesom Ariel jacobs mere som en backtype ala Dalsgaard, men synes da nok at han har Superliga niveau på hans gode dage. Tror det kan blive fugl eller fisk med ham.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Fantastisk kamp. Sikker sejr i Silkeborg og en kamp hvor AaB ikke behøver at spille sig ud. Holdet får tanket selvtillid, måske pånær SF, men det skal nok komme. Nogle af reservere får spilletid. Kan slet ikke følge den negativ mine herinde. Silkeborg var aldrig i nærheden af at presse os. Nu skal armene ned så vi ikke undervurderer de pis-gule
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
I det mindste tvinger vi nu modstanderens målmand til at redde lidt flere bolde, i stedet for at losse dem alle 5 meter ved siden af. Nej, jeg joker ikke.Mr. Larsen skrev:Skarphed??12mand skrev:det er sgu positivt at vi er videre, holder nullet, og faktisk begynder at vise noget skarphed.
knap så godt er det dog at vi ikke formår at prikke den ind flere gange.
Hvorfor en kamp har du set i aften?
Man er ikke skarp fordi man scorer på 2 skud ud af 100 !
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Lækkert med avancement i pokalen, men vi må endnu engang konstatere, at vi ikke er spor skarpe foran kassen.
Som andre har påpeget, kan vi så ikke skrue lidt ned for hetzen mod Søren Frederiksen? Jeg ved ikke, hvad det ligner. Det hagler ned med kritik, uanset hvad manden gør. Det er pinligt at læse.
Som andre har påpeget, kan vi så ikke skrue lidt ned for hetzen mod Søren Frederiksen? Jeg ved ikke, hvad det ligner. Det hagler ned med kritik, uanset hvad manden gør. Det er pinligt at læse.
Ah nu må i sgu lige. Hvis ikke man må kritisere en spiller for at brænde de kæmper chancer som sf gjorde, hvornår må man så? Det her er jo ikke rundkreds i børnehaven
„The less you care, the happier you will be.“
jeg kan faktisk ikke helt finde ud af om deres målmand bare står en brandkamp, eller om vi er pisse uskarpe, eller om det er en kombination.
lynge er gud!
Nu må det snart stoppe med den hetz mod SF. Det er pinligt snart.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Flot koncentreret kamp. Det gik meget nemmere end frygtet. Vigtig redning af Nicolai i 1. halvleg, det var dæle hurtigt reageret.Frank Buck skrev:Godkendt indsats af drengene i dag. Sejren burde have været større, men de gjorde hvad de skulle og kom videre i turneringen.
Det mest negative er den manglende skarphed. SF står som den store synder, men der var altså også andre der præsterede nogle gevaldige afbrændere.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Flot kamp. Fedt at se så energisk en indsats tre dage efter en meget hård ikast-kamp. Kombinations- og presspillet fungerer upåklageligt i dag og så er det en fornøjelse at se Wichmann tilbage på banen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der er bare forskel på kritik og tilsvining.. Læs tråden igennem.. Der er ikke meget kritik!Popnizzen skrev:Ah nu må i sgu lige. Hvis ikke man må kritisere en spiller for at brænde de kæmper chancer som sf gjorde, hvornår må man så? Det her er jo ikke rundedes i børnehaven
Ska' vi hak'?
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Kan vi ikke vente med at tage armene ned til i morgen lidt oppe af dagen? Super med første sejr på Silkes rædsomme stadion siden 2007, og muligheden for yderligere oplevelser i pokalturneringen.doukas skrev:Fantastisk kamp. Sikker sejr i Silkeborg og en kamp hvor AaB ikke behøver at spille sig ud. Holdet får tanket selvtillid, måske pånær SF, men det skal nok komme. Nogle af reservere får spilletid. Kan slet ikke følge den negativ mine herinde. Silkeborg var aldrig i nærheden af at presse os. Nu skal armene ned så vi ikke undervurderer de pis-gule
Lindmark / Vendelbokartellet
-
seamann
[quote="Køllen I Møllen"]Uanset hvor meget SF brænder nu og fremover så tænk lige over hvad I skriver. Han er AaB'er og bør behandles med respekt. Sidder sateme og krummer tæer over nogle af indlæggene herinde....[/qmed sammmeuote]
Øhh - med samme respekt som du har vist overfor Curth?
Stærk indsats af drengene i dag, vi sidder fuldstændigt på et overraskende passivt Silkeborg hold. Forsvaret stod bundsolidt og det til trods for, at vores backer konstant skubbede op og bidrog til offensiven. Vores presspil, der efter min mening har fungeret fantastisk i det meste af denne sæson, lagde Silkeborg i et jerngreb de ikke kunne slippe ud af. Vi fik skabt utroligt mange chancer, men som det efterhånden er gjort klar for enhver, er vi alt andet end effektive. Puha hvor brænder vi mange chancer, det er vanvittigt. Havde vi været skarpere, var Silkeborg blevet kørt ud af banen med tenniscifre, og vi havde haft et par sejre mere i ligaen.
Top 3:
Ahlmann
Dalle
Kusk
Mht. Søren F så synes jeg faktisk han spiller en udmærket kamp, og gør sig godt spilbar til 2 mega chancer og et par andre gode muligheder også. Desværre må vi sige, at han i øjeblikket brænder ALT! AK kom ind og udstrålede en langt større selvtillid, og der kan ikke være tvivl om, at han i øjeblikket er førsteangriber.
Top 3:
Ahlmann
Dalle
Kusk
Mht. Søren F så synes jeg faktisk han spiller en udmærket kamp, og gør sig godt spilbar til 2 mega chancer og et par andre gode muligheder også. Desværre må vi sige, at han i øjeblikket brænder ALT! AK kom ind og udstrålede en langt større selvtillid, og der kan ikke være tvivl om, at han i øjeblikket er førsteangriber.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der skal være en prügelknabe i truppen - sådan er det. Nu er Curth efter sigende på vej væk - og så er det jo ikke sjovt at svine ham længere. SF og Augu er next in line.awnaw skrev:Lækkert med avancement i pokalen, men vi må endnu engang konstatere, at vi ikke er spor skarpe foran kassen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Andreas Bruhn så iøvrigt god ud, og Thomsen viser med der samme hvorfor han er min favorit. Sif får det svært med at rykke op hvis dette er deres niveau.
Jeg savner Winsnes
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad fanden har det med noget som helst at gøre? Skal vi hærde dem, er det hvad snakker du om din tosse? I sidste tråd skrev en bruger at han "hader" SF, og i denne har vi nærmet os de samme "højder". At PL fans tilsyneladende accepterer hadske kommentarer mod egne spillere betyder for fanden da ikke at vi skal tilstræbe at efterligne dette. England er et lorteland og jeg kan på ingen måde se hvordan en hadsk stemning mod spillere på nogen måde hjælper spilleren. I værste fald påvirker det ham negativt. Kan du så for denne latterlige diskussions skyld ikke give bare et nogenlunde acceptabelt argument for at tale sådan om spillerne?NIN den fromme skrev:Gud fader bevares. Lad os håbe at de danske spillere i PL har støtte pædagog, ellers går det da helt galt.MHJ skrev:Jeg vil gerne gentage Køllens budskab. Det er muligt spilleren ikke har en god kamp og måske ikke har spillet godt længe, men så længe spilleren giver sig 100% er det sgu godt under lavmålet mange af de ting der skrives herinde om en AaB-spiller. Han brænder jo ikke med vilje.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
25-26 september mener jeg.MrBangDK skrev:Hvornår er kampen mod HB Køge?
lynge er gud!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Shhhy...det er noget helt, helt andet. Det samme gælder Augo.seamann skrev:Køllen I Møllen skrev:Uanset hvor meget SF brænder nu og fremover så tænk lige over hvad I skriver. Han er AaB'er og bør behandles med respekt. Sidder sateme og krummer tæer over nogle af indlæggene herinde....[/qmed sammmeuote]