Kæmpe underskud igen - 17 mio hensættelse i feriepengesag
Re: Kæmpe underskud igen - 17 mio hensættelse i feriepengesa
Det var Jacob møller Knudsen fra Cubic som angiveligt stod parat sammen med en investorgruppe med 50 mio.
Han er i bestyrelsen for AaB.
Så helt som ventet er der styr på det.
Han er i bestyrelsen for AaB.
Så helt som ventet er der styr på det.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jo - 50 millioner (siger kilden - og det har vist ikke været fremme før!)OlleBruun skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-i-dialog-med-mulig-investor
Ikke noget nyt som sådan og endnu ikke et konkret tal.
Ska' vi hak'?
Det fremgår så ikke af artiklen på bold.dk, som ikke bringer noget nyt til torvs.MrBangDK skrev:Jo - 50 millioner (siger kilden - og det har vist ikke været fremme før!)OlleBruun skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-i-dialog-med-mulig-investor
Ikke noget nyt som sådan og endnu ikke et konkret tal.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg har tiltro til, at den ledelse vi har nu, rent faktisk gør hvad de kan for at rydde op, og gør hvad de kan for at få skabt troværdighed hos mulige investorer. Det gør man ikke, hvis man direkte går ud og lyver om tingene!! Så du kan tage dine fornemmelser og stikke skråt op..AllanPedersen skrev:Ja Frøken Bang..
Selvfølgelig tror jeg ledelsen ville lyve for at se om de kunne presse beløbet ned, og selvfølgelig er det hvad der er sket.
Jeg er en troll? Måske men i så fald er du en forblindet fan hvis du tror det er en regnefejl
At det i oktober var 4millioner feriepenge og et par måneder senere 17mill
Du kan nok spørge dig selv efterhånden hvad der skal til før du ikke har blind tro på ledelsens oprigtighed?
Du er ikke andet end en evigt negative troll, som gang på gang kommer på banen, når tingene ikke går AaBs vej... Føj for satan!!
Ska' vi hak'?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Lynge, manden med kontrakterne der koster en ekstra regning på min. 17 millioner dkk? Lynge som var med i turboforbruget der rullede femtepladser af sig på stribe, undtaget 99 og 08?jonas386 skrev:Det vil absolut ikke gøre min dag dårligere. Jeg tror man skal sende en stille hilsen til Stefan Schoors, Lynge, Gaarde, Kent og hvem der ellers har formået at gøre AaB til en overskudsforretning og samtidig skabt nogenlunde resultater. Jeg tror ikke det her kunne lade sig gøre såfremt man stadig havde underskud på driften og rodede rundt omkring 10. pladsen.MrBangDK skrev:50mill tilsyneladende på vej... Så AllanPedersens påstande om at ingen storinvestor vil skyde penge i foretagendet bliver nok gjort til skamme. Not surprising!!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det har du helt sikkert ret i, men det er, trodsalt, ikke bestyrelsen der har stået for indkøb og de flotte resultater på banen. Men ja, bestyrelsen skal da også have ros, ved dog ikke hvem der er i bestyrelsen, så de hører under hvem ellers.Pastorius skrev:Ikke for at tage noget fra de nævnte, men det dem der har de største aktier i oprydningen er nok bestyrelsen.jonas386 skrev:Det vil absolut ikke gøre min dag dårligere. Jeg tror man skal sende en stille hilsen til Stefan Schoors, Lynge, Gaarde, Kent og hvem der ellers har formået at gøre AaB til en overskudsforretning og samtidig skabt nogenlunde resultater. Jeg tror ikke det her kunne lade sig gøre såfremt man stadig havde underskud på driften og rodede rundt omkring 10. pladsen.MrBangDK skrev:50mill tilsyneladende på vej... Så AllanPedersens påstande om at ingen storinvestor vil skyde penge i foretagendet bliver nok gjort til skamme. Not surprising!!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Da AaB A/S er børsnoteret er der INGEN der lyver om noget i de offentlige ud meldinger. Det kan jeg garantere. Det kan give STORE problemer som børsnoteret.MrBangDK skrev:Jeg har tiltro til, at den ledelse vi har nu, rent faktisk gør hvad de kan for at rydde op, og gør hvad de kan for at få skabt troværdighed hos mulige investorer. Det gør man ikke, hvis man direkte går ud og lyver om tingene!! Så du kan tage dine fornemmelser og stikke skråt op..AllanPedersen skrev:Ja Frøken Bang..
Selvfølgelig tror jeg ledelsen ville lyve for at se om de kunne presse beløbet ned, og selvfølgelig er det hvad der er sket.
Jeg er en troll? Måske men i så fald er du en forblindet fan hvis du tror det er en regnefejl
Du kan nok spørge dig selv efterhånden hvad der skal til før du ikke har blind tro på ledelsens oprigtighed?
Du er ikke andet end en evigt negative troll, som gang på gang kommer på banen, når tingene ikke går AaBs vej... Føj for satan!!
At det så ikke altid går som de forventer/budgettere er en anden sag. Og tvivler også på at der findes revisions-firmaer der vil skrive under på et regnskab/budget de fra start ved IKKE holder vand...
Men lader til at den nuværende ledelse/bestyrelser har styr på sagerne, og gør ALT de kan for at få ryddet op og afskrevet de ting der kan skade regnskaberne fremadrettet. Tingene tager desværre bare lidt længere tid end alle ønsker... Men oprydningen skal tage den tid det tager for at gøre det billigst muligt...
http://www.bt.dk/superligaen/klar-med-r ... ej-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke vi igen klarer den - på nåde fra gode nordjyske forretningsfolk.
Kan du ikke lige opsummere for os alle hvordan det egentlig gik AaB i 99 og 08, nu hvor du i øvrigt har så godt styr på fakta?Provst i Brovst skrev:Lynge, manden med kontrakterne der koster en ekstra regning på min. 17 millioner dkk? Lynge som var med i turboforbruget der rullede femtepladser af sig på stribe, undtaget 99 og 08?jonas386 skrev:Det vil absolut ikke gøre min dag dårligere. Jeg tror man skal sende en stille hilsen til Stefan Schoors, Lynge, Gaarde, Kent og hvem der ellers har formået at gøre AaB til en overskudsforretning og samtidig skabt nogenlunde resultater. Jeg tror ikke det her kunne lade sig gøre såfremt man stadig havde underskud på driften og rodede rundt omkring 10. pladsen.MrBangDK skrev:50mill tilsyneladende på vej... Så AllanPedersens påstande om at ingen storinvestor vil skyde penge i foretagendet bliver nok gjort til skamme. Not surprising!!
Her er i øvrigt en artikel som retter et kritisk spotlight imod tidligere tryllekunstnere i AaB:
http://www.bt.dk/superligaen/klar-med-r ... ej-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
seamann
Det er intet mindre end enestående, fantastisk og meget mere, hvis der kommer 50 mio ind.BoT skrev:http://www.bt.dk/superligaen/klar-med-r ... ej-til-AaB
Ingen grund til eder, når vi nu hører om denne fantastiske nyhed. Jeg tror såmænd ikke Allan er en troll, men blot en som har været bekymret og ulykkelig over den tilsyneladende dårlige økonomiske situation og ikke har kunnet overskue forestillingen om, at vi bliver reddet. Personligt er jeg ikke særlig økonomikyndig og jeg har haft meget svært ved at forstå, at nogle gad smide penge i en forretning der konstant viser gedigne underskud. Derfor er jeg også glædeligt overrasket og nærmest på nippet til at få tudevand i øjnene over dette.MrBangDK skrev:Jeg har tiltro til, at den ledelse vi har nu, rent faktisk gør hvad de kan for at rydde op, og gør hvad de kan for at få skabt troværdighed hos mulige investorer. Det gør man ikke, hvis man direkte går ud og lyver om tingene!! Så du kan tage dine fornemmelser og stikke skråt op..AllanPedersen skrev:Ja Frøken Bang..
#dagenhvorjegforsvaredeallanpedersenensmule#
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Det er fandeme stort hvis det beløb holder vand, 50 mio er jo næsten dobbelt så meget som vi formentlig har brug for nu og her.BoT skrev:http://www.bt.dk/superligaen/klar-med-r ... ej-til-AaB
Det er med til at sikre klubben økonomisk, og jeg tror i det hele taget pengene kommer fordi man udefra kan se at driften alene er bæredygtig pt.
Så forhåbentlig ikke flere skeletter i skabet når feriepengene er betalt tilbage !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Synes det måske er lidt synd at der ikke bliver tale om aktie-emission i denne omgang. Kunne godt finde på at smide x-antal tusind kr. i tegning af nye aktier.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg tror heller ikke at han er en troll, og essensen af hans indlæg er jo ikke meget anderledes en flere af de andre kritiske debatørers holdning. Problemet er nok snarere, at han ikke formår at debattere på et sagligt plan.limey skrev:Ingen grund til eder, når vi nu hører om denne fantastiske nyhed. Jeg tror såmænd ikke Allan er en troll, men blot en som har været bekymret og ulykkelig over den tilsyneladende dårlige økonomiske situation og ikke har kunnet overskue forestillingen om, at vi bliver reddet. Personligt er jeg ikke særlig økonomikyndig og jeg har haft meget svært ved at forstå, at nogle gad smide penge i en forretning der konstant viser gedigne underskud. Derfor er jeg også glædeligt overrasket og nærmest på nippet til at få tudevand i øjnene over dette.MrBangDK skrev:Jeg har tiltro til, at den ledelse vi har nu, rent faktisk gør hvad de kan for at rydde op, og gør hvad de kan for at få skabt troværdighed hos mulige investorer. Det gør man ikke, hvis man direkte går ud og lyver om tingene!! Så du kan tage dine fornemmelser og stikke skråt op..AllanPedersen skrev:Ja Frøken Bang..
#dagenhvorjegforsvaredeallanpedersenensmule#
Men tilbage til nyheden. 50 mill lyder sweeeet! Gad vide om det er et best-case gæt fra kilden... Det kunne være dejligt, hvis det var et konservativt gæt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Att: Drengene fra CUBIC og Jeres backing vocals....WE LOVE YOU ALL!!!!!
thankUthankUthankUthankU...
Nu var det jeg tænkte - det store bygge/ejendomsprojekt der ligger for inde på Budolfi Plads - var det ikke noget vi skulle ind over med alle vores millioner? Det kan vel ikke gå galt.
Nu var det jeg tænkte - det store bygge/ejendomsprojekt der ligger for inde på Budolfi Plads - var det ikke noget vi skulle ind over med alle vores millioner? Det kan vel ikke gå galt.
Bienvenu Bassogog!
Nu er jeg ikke særligt aktie-savvy eller børshajs-agtig, men hvad forhindrer dig i at opkøbe AaB-aktier nu-og-her?doukas skrev:Synes det måske er lidt synd at der ikke bliver tale om aktie-emission i denne omgang. Kunne godt finde på at smide x-antal tusind kr. i tegning af nye aktier.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Alt for dejligt, at landsdelen stadig står bag AaB. Det er satme i orden!!!
Mht. pengene så tjener det sig selvfølgelig næppe direkte ind igen, at investere i AaB. Omvendt er det godt for Nordjylland som region, at AaB består og derfor også i virksomhedernes interesse.
Det er med til at promovere vores landsdel og derudover kan det jo også promovere en investor. Hvem vidste f.eks. hvem Cubic var før denne nyhed? Nok de færreste.
Beløbet i emmisionen lyder derudover rigtigt flot. Selvfølgelig skal vi ikke til at være big spenders på transfermarkedet, men man kan da håbe, at det giver en økonomisk polstring så vi kan udvikle klubben yderligere. F.eks. nøjes med at sælge Kusk til sommer og hente en nogenlunde erstatning.
Nu må vi bare håbe det holder hjem med investorerne. Indtil videre ser det i hvert fald ud til at skyerne er ved at forsvinde over Hornevej.
@Funky: Man vil sagtens kunne købe aktier her og nu, men AaB vil vel ikke direkte tjene på det fordi man køber aktierne af en anden aktionær. Var det derimod en emmision ville det jo være en nyudstedt aktie som man køber af AaB, hvorfor pengene ryger ned i AaBs lomme.
Mht. pengene så tjener det sig selvfølgelig næppe direkte ind igen, at investere i AaB. Omvendt er det godt for Nordjylland som region, at AaB består og derfor også i virksomhedernes interesse.
Det er med til at promovere vores landsdel og derudover kan det jo også promovere en investor. Hvem vidste f.eks. hvem Cubic var før denne nyhed? Nok de færreste.
Beløbet i emmisionen lyder derudover rigtigt flot. Selvfølgelig skal vi ikke til at være big spenders på transfermarkedet, men man kan da håbe, at det giver en økonomisk polstring så vi kan udvikle klubben yderligere. F.eks. nøjes med at sælge Kusk til sommer og hente en nogenlunde erstatning.
Nu må vi bare håbe det holder hjem med investorerne. Indtil videre ser det i hvert fald ud til at skyerne er ved at forsvinde over Hornevej.
@Funky: Man vil sagtens kunne købe aktier her og nu, men AaB vil vel ikke direkte tjene på det fordi man køber aktierne af en anden aktionær. Var det derimod en emmision ville det jo være en nyudstedt aktie som man køber af AaB, hvorfor pengene ryger ned i AaBs lomme.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
De penge går jo ikke direkte ned i AaB's lomme, men blot til en sælger af AaB's aktier...Funky skrev:Nu er jeg ikke særligt aktie-savvy eller børshajs-agtig, men hvad forhindrer dig i at opkøbe AaB-aktier nu-og-her?doukas skrev:Synes det måske er lidt synd at der ikke bliver tale om aktie-emission i denne omgang. Kunne godt finde på at smide x-antal tusind kr. i tegning af nye aktier.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Bunker må satme også til lommerne:
http://www.nordjyske.dk/nyheder/ow-bunk ... c/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Vildere!
Kæft en glædens dag.
http://www.nordjyske.dk/nyheder/ow-bunk ... c/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Vildere!
Kæft en glædens dag.
Bienvenu Bassogog!
Jo, og hvad med et hockey hold, og dame/herre/mix håndbold, for ikke at glemme den økonomisk lukrative bridgeligaastonvilla skrev:Att: Drengene fra CUBIC og Jeres backing vocals....WE LOVE YOU ALL!!!!!