Det kan være at vi kan forvente en hård linje på onsdag. Det passer ikke umiddelbart til os, nok nærmere semi-tyrkene.oswald skrev:Dommer til kampen bliver Martin Atkinson fra England.
Den 43-årige englænder dømmer sin 73. internationale kamp i Aalborg på onsdag, og har tre gange tidligere dømt danske hold i internationale turneringer – alle gangene har været med FCK som dansk hold.
Han assisteres onsdag af Michael Mullarkey og Stephen Child på linjerne, Anthony Taylor og Craig Pawson som assisterende dommere samt af 4 dommer Simon Bennett.
4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Fordi de interesserede kan jeg anbefale omtalen af kampen i DRs Fodboldmagasinet.
Spillerne fra APOEL er ankommet til Aalborg mandag aften. Så de er kommet i god tid.
Re: Sv: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45
Sæt en vejviser til jomfru ane gade:-)oswald skrev:Spillerne fra APOEL er ankommet til Aalborg mandag aften. Så de er kommet i god tid.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
- Køllen I Møllen
- Allstar

De skal bare holdes vågne fra nu til onsdag aften. Hvem tager første vagt med grydelåg og heksehyl?oswald skrev:Spillerne fra APOEL er ankommet til Aalborg mandag aften. Så de er kommet i god tid.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
A_Strandfelt
- Allstar

Fint med en Premier League dommer. I europæiske kvalifikationskampe frygter jeg altid en eller anden obskur dommer.oswald skrev:Dommer til kampen bliver Martin Atkinson fra England.
Den 43-årige englænder dømmer sin 73. internationale kamp i Aalborg på onsdag, og har tre gange tidligere dømt danske hold i internationale turneringer – alle gangene har været med FCK som dansk hold.
Han assisteres onsdag af Michael Mullarkey og Stephen Child på linjerne, Anthony Taylor og Craig Pawson som assisterende dommere samt af 4 dommer Simon Bennett.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Enig - dog vil jeg sige at ham Ukraineren vi havde i Zagreb gjorde det rigtig godt. Ham der der slagtede Risgaard i starten af kampen skulle ha haft gult, men resten af kampen var han outstanding.A_Strandfelt skrev:Fint med en Premier League dommer. I europæiske kvalifikationskampe frygter jeg altid en eller anden obskur dommer.oswald skrev:Dommer til kampen bliver Martin Atkinson fra England.
Men Atkinson er en stærk dommer med stor autoritet - i hvert fald de gange man har set ham fra PL.
Bienvenu Bassogog!
-
seamann
Ja, ham Atkinson ville vi gerne have haft på udebane i stedet for den græske dommer vi får dernedeastonvilla skrev:Enig - dog vil jeg sige at ham Ukraineren vi havde i Zagreb gjorde det rigtig godt. Ham der der slagtede Risgaard i starten af kampen skulle ha haft gult, men resten af kampen var han outstanding.A_Strandfelt skrev:Fint med en Premier League dommer. I europæiske kvalifikationskampe frygter jeg altid en eller anden obskur dommer.oswald skrev:Dommer til kampen bliver Martin Atkinson fra England.
Men Atkinson er en stærk dommer med stor autoritet - i hvert fald de gange man har set ham fra PL.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg kan ikke lige huske om det er tilladt med et link til Nordjyske, så det vil jeg lige afholde mig fra.
Mikkel Beckmann ser APOEL som små favoritter til at gå videre. Dels pga. vores mange skader, mens også fordi cyprioterne har en klar fordel ved at det skal afgøres i heksekedelen i Nicosia.
For at kunne gå videre mener han, at vi skal lave et rigtig godt resultat i morgen aften.
Mikkel Beckmann ser APOEL som små favoritter til at gå videre. Dels pga. vores mange skader, mens også fordi cyprioterne har en klar fordel ved at det skal afgøres i heksekedelen i Nicosia.
For at kunne gå videre mener han, at vi skal lave et rigtig godt resultat i morgen aften.
-
Bech
- Superliga

- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
- Kontakt:
Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Hvad da? Har du da tænkt dig at larme hele natten ude foran? Genialt initiativ...Bech skrev:Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?
Mon ikke risikoen for det giver bagslag for AaB på Cypren er noget større end en evt. barnlig aalborgensisk chikane.andy skrev:Hvad da? Har du da tænkt dig at larme hele natten ude foran? Genialt initiativ...Bech skrev:Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Madforgiftning kan de vel ikke nødvendigvis spore til at det er AaB fansPastorius skrev:Mon ikke risikoen for det giver bagslag for AaB på Cypren er noget større end en evt. barnlig aalborgensisk chikane.andy skrev:Hvad da? Har du da tænkt dig at larme hele natten ude foran? Genialt initiativ...Bech skrev:Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Normalt raske mennesker bliver jo ikke rigtigt syge af listeria. Noget E-coli er også nemmere at skaffe.PeterS skrev:Madforgiftning kan de vel ikke nødvendigvis spore til at det er AaB fansPastorius skrev:Mon ikke risikoen for det giver bagslag for AaB på Cypren er noget større end en evt. barnlig aalborgensisk chikane.andy skrev:Hvad da? Har du da tænkt dig at larme hele natten ude foran? Genialt initiativ...Bech skrev:Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?Hvor køber man noget af den meget omtalte rullepølse?
Hader København!
welcome to hellPastorius skrev:Mon ikke risikoen for det giver bagslag for AaB på Cypren er noget større end en evt. barnlig aalborgensisk chikane.andy skrev:Hvad da? Har du da tænkt dig at larme hele natten ude foran? Genialt initiativ...Bech skrev:Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hvad med vores opstilling?
Jeg har i hvert fald ikke hørt noget omkring Thomsen og Thelander - og hvad med Risgård (håndskade)?
Hvis alt går vel stiller vi vel med
Larsen
PK-KEP-Thelander-Blåbjerg
Thomsen-Würtz-Risgård-Ene
AK-Helenius
men der er jo nogle store spørgsmål omkring den fysiske tilstand ved flere.
Thomsen og Ene kan jo nok ikke gå 90 minutter i hvert fald.
Og hvad med resten?
De er jo helt gået ned med flaget rent fysisk efter 60 min i de seneste par kampe.
Man må håbe på at den særlige kulisse og omstændigheder gør at de graver noget ekstra frem.
Jeg tror ikke på vores nye hollandske ven Donny starter inde - men han er da sikkert på bænken.
Såfremt Thomsen ikke er klar, skal Børsting starte inde.
Jeg har i hvert fald ikke hørt noget omkring Thomsen og Thelander - og hvad med Risgård (håndskade)?
Hvis alt går vel stiller vi vel med
Larsen
PK-KEP-Thelander-Blåbjerg
Thomsen-Würtz-Risgård-Ene
AK-Helenius
men der er jo nogle store spørgsmål omkring den fysiske tilstand ved flere.
Thomsen og Ene kan jo nok ikke gå 90 minutter i hvert fald.
Og hvad med resten?
De er jo helt gået ned med flaget rent fysisk efter 60 min i de seneste par kampe.
Man må håbe på at den særlige kulisse og omstændigheder gør at de graver noget ekstra frem.
Jeg tror ikke på vores nye hollandske ven Donny starter inde - men han er da sikkert på bænken.
Såfremt Thomsen ikke er klar, skal Børsting starte inde.
Bienvenu Bassogog!
Hahaha! Konge kommentar!Køllen I Møllen skrev:De skal bare holdes vågne fra nu til onsdag aften. Hvem tager første vagt med grydelåg og heksehyl?oswald skrev:Spillerne fra APOEL er ankommet til Aalborg mandag aften. Så de er kommet i god tid.
Jeg er frisk på at tage en tørn, hvis vi kan finde ud af, hvor de opholder sig
-
Bech
- Superliga

- Kontakt:
Barnlig chikane? Må jeg være fri. Jeg vil sgu da have Tiago Gomes' autograf.Pastorius skrev:Mon ikke risikoen for det giver bagslag for AaB på Cypren er noget større end en evt. barnlig aalborgensisk chikane.andy skrev:Hvad da? Har du da tænkt dig at larme hele natten ude foran? Genialt initiativ...Bech skrev:Nogen der ved hvilket hotel APOEL overnatter på?
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
Bech
- Superliga

- Kontakt:
First Hotel Nyhavnsgade.Califfen skrev:Hahaha! Konge kommentar!Køllen I Møllen skrev:De skal bare holdes vågne fra nu til onsdag aften. Hvem tager første vagt med grydelåg og heksehyl?oswald skrev:Spillerne fra APOEL er ankommet til Aalborg mandag aften. Så de er kommet i god tid.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
Sømandshjemmet...Califfen skrev:Hahaha! Konge kommentar!Køllen I Møllen skrev:De skal bare holdes vågne fra nu til onsdag aften. Hvem tager første vagt med grydelåg og heksehyl?oswald skrev:Spillerne fra APOEL er ankommet til Aalborg mandag aften. Så de er kommet i god tid.