Hvad har vi ikke et kæmpe problem med ptReyad skrev:Vi har et kæmpe problem med defensive dødbolde.
6. runde. SIF - AaB - Søndag 31.08.2014 kl. 13.00
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Re: 6. runde. SIF - AaB - Søndag 31.08.2014 kl. 13.00
- Mipodanmark
- 2. div

Man er ikke bedre end den sidste kamp !MHJ skrev:Bare saa du ikke bliver alt for selvretfaerdig, saa har han spillet elendig i dag. Men at du mener han ikke var god nok i mesterskabssaesonen, virker helt absurd (IMHO).Pagerbo skrev:IGEN KEP
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Jeg vil godt understrege, at jeg ikke har "råbt på aktion", men alene påpeget, at det ville være interessant at se, om det er OK, at en anden debattør kalder mig et fjols. Men kunne i måske oplyse mig, hvad konsekvensen af det er, så man ved, hvad man har at rette sig efter?Debatjuntaen skrev:Til de af jer der har travlt med at kaste mudder mod hinanden og råbe efter aktion fra Debatjuntaen - STOP!!!
Vi har slettet indlæg og kommer til at slette videre, hvis I ikke forstår det!
Fodbold skal ses med hjertet!
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ikke desto mindre...er det en født indskiftning med Dalle......PK spiller godt længere fremme
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
De er godt nok langsomme i deres tanker... Mulighederne er der, men alle skal lige bruge ½ sekund mere, end vi bør...
Jeg vil iøvrigt påpege at det var præcis de her problemer jeg forudsagde da der var snak om at hente Helenius hjem. Han var god da vi spillede mere på hans præmisser. Men det spil vi spillede sidste sæson er han ingenlunde god nok til. Sidst han var her kunne man leve med hans dårlige boldomgang da han lavede nogle gode ting og scorede mange mål. Nu gør han ikke det længere, og så er han bare ubruelig. Vi kunne lige så godt spille 10 v 11.
Glæder mig godt nok til Jønsson kommer tilbage
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Mon det er Kehlet der er admin ??AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg vil godt understrege, at jeg ikke har "råbt på aktion", men alene påpeget, at det ville være interessant at se, om det er OK, at en anden debattør kalder mig et fjols. Men kunne i måske oplyse mig, hvad konsekvensen af det er, så man ved, hvad man har at rette sig efter?Debatjuntaen skrev:Til de af jer der har travlt med at kaste mudder mod hinanden og råbe efter aktion fra Debatjuntaen - STOP!!!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Eller daarligere end sin sidste kamp. Og det er hele pointen her.Mipodanmark skrev:Man er ikke bedre end den sidste kamp !MHJ skrev:Bare saa du ikke bliver alt for selvretfaerdig, saa har han spillet elendig i dag. Men at du mener han ikke var god nok i mesterskabssaesonen, virker helt absurd (IMHO).Pagerbo skrev:IGEN KEP
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er som om at det er en naturlov, at vi er elendige sæsonen efter et mesterskab. Hold kaje hvor er det frustrerende!
Du er da i sandhed godt nok en Silas..AaB 85 95 99 08 skrev:Jeg vil godt understrege, at jeg ikke har "råbt på aktion", men alene påpeget, at det ville være interessant at se, om det er OK, at en anden debattør kalder mig et fjols. Men kunne i måske oplyse mig, hvad konsekvensen af det er, så man ved, hvad man har at rette sig efter?Debatjuntaen skrev:Til de af jer der har travlt med at kaste mudder mod hinanden og råbe efter aktion fra Debatjuntaen - STOP!!!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er tortur det her...øv.
-
jensemand57
- Allstar

Spørgsmålet ang. Jønsson hvornår? Er det ikke det spørgsmål vi har stillet i snart to måneder ikke kun hos Jønsson, men ved en del andre.jonas386 skrev:Jeg vil iøvrigt påpege at det var præcis de her problemer jeg forudsagde da der var snak om at hente Helenius hjem. Han var god da vi spillede mere på hans præmisser. Men det spil vi spillede sidste sæson er han ingenlunde god nok til. Sidst han var her kunne man leve med hans dårlige boldomgang da han lavede nogle gode ting og scorede mange mål. Nu gør han ikke det længere, og så er han bare ubruelig. Vi kunne lige så godt spille 10 v 11.
Jeg kaster snart op!! En ting er, at kvaliteten er håbløs, men hvorfor fandenivoldsk kæmper folk ikke?? Næsten alle virker til at være fuldstændig ligeglade. Det er så ynkeligt at se på. Ingen der løber for hinanden, ingen der skralder igennem i tacklingerne og ingen der går forrest og råber: 'Det er fandeme for ringe, det her'.
-
andreasaab89
- Allstar

Hvorfor kaster AK sig ikke der ??
Der er jo kæmpe straffe. Han skal da bare smide sig om !
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
KEHLET!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAARH
AK elsker normalvis at falde i lidt tvivlsomme situationer. Så er situationen endelig klokkeklar, og så bliver han simpelthen stående.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Arh, ikke tydeligt.dyhrmaN skrev:Straffe??
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis man ikke opfører svanens død får man ikke en skid af Kehlet!andreasaab89 skrev:Hvorfor kaster AK sig ikke der ??
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Jeg slukker snart for det sørgelige pis