AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
Som sagt, vi skal have gang i vores målscoring i de to hjemmekampe mod Silkeborg og FCV vi skal have 6 point. Så har vi de to eneste hold, som vi har slået i år FCM og FCK og derefter OB away i den sidste. Mener i øvrigt også vi ahvde OB i den sidste inden pausen, da vi sidst kæmpede for at undgå nedrykning, håber ikke på en gentagelse af den kamp.
i 2010/11 sæsonen havde vi 11 point efter 11 kampe, nu har vi 12. Vi fik så kun yderligere 3 point inden pausen og lå nummer sidst.
Jeg håber på minimum nedenstående scenarie, herved kan vi gå til pause med 24 point, hvilket kun er 5 mindre end i sidste sæson.
Farum - AaB: 1 point
AaB - SIlkeborg: 3 point
AaB - FCV: 3 point
FCM - AaB: 1 point
AaB - FCK: 1 point
OB- AaB: 3 point
i 2010/11 sæsonen havde vi 11 point efter 11 kampe, nu har vi 12. Vi fik så kun yderligere 3 point inden pausen og lå nummer sidst.
Jeg håber på minimum nedenstående scenarie, herved kan vi gå til pause med 24 point, hvilket kun er 5 mindre end i sidste sæson.
Farum - AaB: 1 point
AaB - SIlkeborg: 3 point
AaB - FCV: 3 point
FCM - AaB: 1 point
AaB - FCK: 1 point
OB- AaB: 3 point
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ringe at vi spillede uafgjort mod Hobro. Al ære og respekt for mirakelmagerne fra Mariagerfjord, men det er bare ikke godt nok at vi ikke vandt kampen. Hobro stod som forventet godt på banen, men offensivt havde de næsten intet at byde på. Deres mål fik de kun som et resultat af en ordentlig koger af Thelander.
Resultatet var dybt skuffende, men det var spillet så sandelig også. Især 1. halvleg var virkelig ringe. Sidste sæsons flydende kombinationsspil er desværre væk. Det er tydeligt at holdet lider under at centrale spillere underpræsterer. Würtz, Risgård, AK mv. har ikke ramt sidste sæsons niveau, mens Dalsgaard i store dele af kampen demonstrerede et uhørt dårligt teknisk niveau.
Resultatet var dybt skuffende, men det var spillet så sandelig også. Især 1. halvleg var virkelig ringe. Sidste sæsons flydende kombinationsspil er desværre væk. Det er tydeligt at holdet lider under at centrale spillere underpræsterer. Würtz, Risgård, AK mv. har ikke ramt sidste sæsons niveau, mens Dalsgaard i store dele af kampen demonstrerede et uhørt dårligt teknisk niveau.
På vej væk fra stadion overhørte jeg en Hobrofan sige: "De er danske mestre og kan ikke engang slå Hobro?". Det viser altså, at det er et hold der flyver på en hotstreak der har holdt for længe, og synes også at de viste tydelige tegn på svaghed i kampen - og desuden også har de sidste par kampe.
Aalborg BK SKAL bare være stærkere på dagen, især på et udsolgt stadion. De afslutninger og manglende tro på egne evner kan vi absolut ikke bruge til noget. Det meste af kampen blev alle skudchancer lavet til en aflevering i stedet, og desværre en aflevering som ryger på Hobros hænder gang på gang. Det nytter simpelthen ikke noget at vi ikke afslutter.
Aalborg BK SKAL bare være stærkere på dagen, især på et udsolgt stadion. De afslutninger og manglende tro på egne evner kan vi absolut ikke bruge til noget. Det meste af kampen blev alle skudchancer lavet til en aflevering i stedet, og desværre en aflevering som ryger på Hobros hænder gang på gang. Det nytter simpelthen ikke noget at vi ikke afslutter.
Folk siger rigtig meget om holdet man måske fortryder lidt når resultatet så er kommet på afstand. Fodboldkampe er øjebliksbilleder.
lige efter kampen er det da osse pisse ringe at vi ikke slår Hobro. Men at begynde at drage konklusioner på at vi har levet på en hotstreak og overpræsteret og hvad ved jeg, det er jo kun til at grine af.
Vi er virkelig inde i en svær periode pt og den periode måtte komme efter 2,5 år med lækkert pasningsspil stort set.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
lige efter kampen er det da osse pisse ringe at vi ikke slår Hobro. Men at begynde at drage konklusioner på at vi har levet på en hotstreak og overpræsteret og hvad ved jeg, det er jo kun til at grine af.
Vi er virkelig inde i en svær periode pt og den periode måtte komme efter 2,5 år med lækkert pasningsspil stort set.
Tror der blev hentydet til Hobros hot streak..Kristian skrev:Folk siger rigtig meget om holdet man måske fortryder lidt når resultatet så er kommet på afstand. Fodboldkampe er øjebliksbilleder.
Jeg synes ærlig talt også det er helt skørt at der nærmest var forventning om medajler, når nu AaB selv har regnet med mindre. Der er masser af talent på vej og ja, det er betydet RIGTIG meget for os at Ahlmann, Spalvis, Kusk og Jönsson mangler. Ikke kun Kusk, men alle fire. Hvordan man kan forvente andet, når alle fire måske var de bedste sidste halvår, er mig en gåde.
Det er tydeligt at Ahlmann mangler i det offensive spil, selvom Gorter er kommet efter det. For meget spil ender i højresiden.
Helenius når ikke Spalvis til sokkeholderne ift. det genpres han ydede.
De to andre taler for sig selv.
Jeg tror stadig på en fin efterårsafslutning og et super forår. Om det rækker til medajler tvivler jeg på, men TROR på top4.
FCM
FCK
BIF
AaB
Om end det godt kan ende lidt værre.
Det er tydeligt at Ahlmann mangler i det offensive spil, selvom Gorter er kommet efter det. For meget spil ender i højresiden.
Helenius når ikke Spalvis til sokkeholderne ift. det genpres han ydede.
De to andre taler for sig selv.
Jeg tror stadig på en fin efterårsafslutning og et super forår. Om det rækker til medajler tvivler jeg på, men TROR på top4.
FCM
FCK
BIF
AaB
Om end det godt kan ende lidt værre.
Hvis du læser at AaB har haft en hotstreak, så læser du ikke indlægget korrekt.Kristian skrev:Folk siger rigtig meget om holdet man måske fortryder lidt når resultatet så er kommet på afstand. Fodboldkampe er øjebliksbilleder.
Altid for AaB!
Altid for Aalborg!
Altid for Aalborg!
Re: Sv: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014
Nope jeg har misforstået indlæggetSandanDK skrev:Hvis du læser at AaB har haft en hotstreak, så læser du ikke indlægget korrekt.Kristian skrev:Folk siger rigtig meget om holdet man måske fortryder lidt når resultatet så er kommet på afstand. Fodboldkampe er øjebliksbilleder.