Træningskampe vinteren 2022
Re: Træningskampe vinteren 2022
Haha. Perfekt dækning herinde. Alt er ynk, radiostilhed, foran 3-1.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Prip og Højholt har været gode, vores svage punkt er vores venstreside, hvor Børsting og Granli har set meget shaky ud.
Nu er Ahlmann kommet ind og Børsting er rykket frem i angrebet og netop scoret til 4-1 efter sløseri af Vendsysselmålmanden
Et rigtigt superpøler mål
Nu er Ahlmann kommet ind og Børsting er rykket frem i angrebet og netop scoret til 4-1 efter sløseri af Vendsysselmålmanden
Et rigtigt superpøler mål
Hvad fanden bilder Gaardsøe sig ind? Underlig kommentering fra hans side

Købet af Kasper Høgh er en joke… Han har absolut intet vist udover en masse offside..
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Og Ahlmann er stadig en katastrofe.troelsh skrev: ↑5. feb 2022, 13:33Prip og Højholt har været gode, vores svage punkt er vores venstreside, hvor Børsting og Granli har set meget shaky ud.
Et rigtigt superpøler mål![]()
- FlæskeFrank
Ja, kæmpe joke. nu har han jo som 21 årig haft et par træningskampe i AaB trøjen, så han kan jo umuligt udvikle sig mere for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

Bliver spændende at se om Børsting får en mere fremtrædende rolle under Friis for derefter at forlænge igen igen. Han har i hvert fald en større berretigelse på banen hvis vi går tilbage mod det høje pres, som han allrede har vist et par gange i dag.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Absolut.Buzz Killington skrev: ↑5. feb 2022, 13:51Bliver spændende at se om Børsting får en mere fremtrædende rolle under Friis for derefter at forlænge igen igen. Han har i hvert fald en større berretigelse på banen hvis vi går tilbage mod det høje pres, som han allrede har vist et par gange i dag.
Jeg håber de forlænger. Han har tilkæmpet sig meget spilletid under samtlige trænere han har haft. Jeg tror virkelig han er god at have i en trup.
Og målet i dag er jo det mest klassiske Børsting mål der findes.
jeg håber vi får en træner der finder et system, hvor der er plads til både Kusk og Prip. Det savner jeg at se.
jeg vil sgu gerne væk fra de 3 nede bagi, synes det låser offensiven, ikke mindst fordi begge wingbacks ikke er super skarpe offensivt.
men Prip og kusk på banen samtidigt. kunne fandme være fedt.
jeg vil sgu gerne væk fra de 3 nede bagi, synes det låser offensiven, ikke mindst fordi begge wingbacks ikke er super skarpe offensivt.
men Prip og kusk på banen samtidigt. kunne fandme være fedt.
Hvem dælen er ham Vendsyssel har der render rundt inde på midtbanen (den mørke). Han ser da ualmindelige skidt ud:)
-
PonySlaystation
- Superliga

Wow et mål af Ahlmann!! den knægt kan da kun lave gode mål
Vendsyssels opspil er godt nok en ren gavebod.
- Buzz Killington
- Allstar

Nå vi nu må tage en milliard udskiftninger i moderne fodbold overrasker det mig at Gedsted ikke har fået nogle indhop. Han ser helt fornuftig ud, med en dejlig aggresivitet.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Omvendt ændrer vi næppe noget i en kamp ved at pille Pallesen ud og sætte Gedsted ind. Så får vi det samme bare dårligere og Palle plejer jo nok at holde hele kampen.Buzz Killington skrev: ↑5. feb 2022, 14:50Nå vi nu må tage en milliard udskiftninger i moderne fodbold overrasker det mig at Gedsted ikke har fået nogle indhop. Han ser helt fornuftig ud, med en dejlig aggresivitet.
RAUS RAUS SSE!