AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Re: AaB-Viborg, søndag 29/5 kl. ??
Fuck hvor er det ulækkert
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg har for længst givet op i forhold til det VAR show. Ikke en skid mere “retfærdighed” giver det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nøøøj det er sløjt dømt. Hvordan kan der være offside, når det er en afslutning? Forstår det ikke. Prip har sgu da ingen indflydelse??
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Synes satme ikke der er offside på den. De kan da umuligt vurdere noget på den vinkel!
Jooo den rammer sgu Prip efter målmanden redder den..
Ser god nok ud
Ser god nok ud
INGEN ville have talt om offside på den før VAR kom til verden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Måske Granli sku sige til sig selv, at han ikke har flere langskud i dag - begge er gået ca 25 meter over. Han kunne jo også forsøge at spille en medspiller.
Prip rammer bolden inden Ross scorer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det synes jeg nu det er, men jeg er med på hvad du mener. Jeg er bare røv træt af at se VAR lave alle mulige domme som ingen nogensinde ville have kaldt på, før man gik ind i denne verden af milimeterpræcise vurdering af samtlige mulige forseelser. Det er ganske enkelt ikke i spillet ånd at sådan en scoring skal kaldes tilbage. Men jeg er med på, at det er en anden diskussion.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Præcis. Og så den dræbende venten ved midtercirklen.Hanga skrev: ↑29. maj 2022, 19:19Det synes jeg nu det er, men jeg er med på hvad du mener. Jeg er bare røv træt af at se VAR lave alle mulige domme som ingen nogensinde ville have kaldt på, før man gik ind i denne verden af milimeterpræcise vurdering af samtlige mulige forseelser. Det er ganske enkelt ikke i spillet ånd at sådan en scoring skal kaldes tilbage. Men jeg er med på, at det er en anden diskussion.
Fandme flot af Pallesen der..
Ret skal være ret..
Ret skal være ret..
Ekstremt flot. Men skidt at de slipper afsted med at brodere sig igennem vores linjer på den måde.
Fin 1 halvleg med alt den energi der har manglet i det seneste kampe.
Synes vi har været bedst - kusk ahlmann i hopla er lækket at se. Unge Ross bliver en stjerne en dag.
Synes vi har været bedst - kusk ahlmann i hopla er lækket at se. Unge Ross bliver en stjerne en dag.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Med den bænk er det bare pisse farligt når der køres maks på. Går det her i overtid taber vi på at der sidder et håndfuld u-spillere derude, mens de dyre drenge som LA, Fossum og Thelander sidder på tribunen.
Man kan sige meget om Ahlmanns niveau den seneste sæson, men modstanderne kommer frem til langt mindre i venstresiden når det er ham der spiller fremfor de alternativerne. I dag gør han det også fornuftigt fremad.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi spiller egentlig ganske fint.
Men Hagelskjær (!!!!); han sejler i det forsvar. Ene og alene grunden til at Grot står så fri, inden Pallesen heroisk tackler ham.
For ikke at tale om hans gule kort, hvor Longwijk var på vej ud mod sidelinjen. Jøsses
Men Hagelskjær (!!!!); han sejler i det forsvar. Ene og alene grunden til at Grot står så fri, inden Pallesen heroisk tackler ham.
For ikke at tale om hans gule kort, hvor Longwijk var på vej ud mod sidelinjen. Jøsses
Det er sæsonens sidste kamp. Den eneste spiller vi har der normalt løber helt tør er Kusk, resten kan sagtens spille.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
DenGamleMand
- 1. div

Jeg er vild med Oliver Ross! Kæft, en cool type.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.