Fed holdning! Manchester City mangler fans, måske du skulle joine dem?
AaB-Lyngby søndag 11/9 kl. 14
Re: AaB-Lyngby søndag 11/9 kl. 14
Et hjerte - En klub
Lader til at Højholt skal ind. Hvis det er for Ferreira er det altså grinagtigt uheldigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der er vel ikke noget at sige til man forlader stadion, hvis man har det så skidt som fede.
Jeg syntes det ser opløftende ud momentvis. Vi kører dem over i anden halvleg!
Så er Pedro også skadet...
Det bliver et grimt grimt efterår det her!!!!
SønderjyskE style..
Det bliver et grimt grimt efterår det her!!!!
SønderjyskE style..
God tur hjem
Forresten Sousa har lige scoret.!! Håber du høre det på vej ned til din bil haha
SOUSA
Selvfølgelig skulle det komme fra ham.
Gave fra Klikkenborg.
Selvfølgelig skulle det komme fra ham.
Gave fra Klikkenborg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ærgerligt at superfanboy @FEDE er gået.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Sådan straffer man en fejl!!!!
(Og flot af kanal 9, at reklamer er vigtigere, således at man er nødt til at høre på assistenttrænere efter kampen er i gang igen..
(Og flot af kanal 9, at reklamer er vigtigere, således at man er nødt til at høre på assistenttrænere efter kampen er i gang igen..
-
Alpa Chino
- Superliga

Kæft det er pinligt at have IOA som sportsdirektør. Han er jo slet ikke kompetent nok til en Superliga klub.
Hvordan vi kan stå i en situation med 0 midterforsvarer er det mest amatøragtige jeg nogensinde har set.
IOA, Bælum og bestyrelsen burde pakke deres lort og gå,
Hvordan vi kan stå i en situation med 0 midterforsvarer er det mest amatøragtige jeg nogensinde har set.
Et hjerte - En klub
Er der ingen der vil læse det ovre i en tråd der henvender sig til det, siden du skriver her.Alpa Chino skrev: ↑11. sep 2022, 15:14Kæft det er pinligt at have IOA som sportsdirektør. Han er jo slet ikke kompetent nok til en Superliga klub.
Det her er kampen mellem AaB og Lyngby.
Klasse Sousa!
Ind med Bakiz og O.Ross ud med Prip og Makaric
Ind med Bakiz og O.Ross ud med Prip og Makaric
Flot af Sousa, godt han ikke kom over i højre side 
Også lidt heldig afretning, men det kræver jo afslutninger at få den slags held.
Så, nu er det sgu op til Højholt at vise, hvor mange kampe han faktisk har under bæltet.
Også lidt heldig afretning, men det kræver jo afslutninger at få den slags held.
Så, nu er det sgu op til Højholt at vise, hvor mange kampe han faktisk har under bæltet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Palle ser sgu egentlig fin ud i det centrale forsvar.
Længe siden han har leveret så godt.
Har vist ikke tabt en duel, tør spille bolden frem og tager ansvar
-
Alpa Chino
- Superliga

Det er også i denne kamp at vi spiller uden midterforsvarer?Kristian skrev: ↑11. sep 2022, 15:15Er der ingen der vil læse det ovre i en tråd der henvender sig til det, siden du skriver her.Alpa Chino skrev: ↑11. sep 2022, 15:14Kæft det er pinligt at have IOA som sportsdirektør. Han er jo slet ikke kompetent nok til en Superliga klub.
Det her er kampen mellem AaB og Lyngby.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ja, så længe han ikke skal slå indlæg, så går det fint.Dennis Nielsen skrev: ↑11. sep 2022, 15:17Palle ser sgu egentlig fin ud i det centrale forsvar.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.